Bij Leiden centraal zijn ze ook bezig één te bouwen. Erg jammer, aangezien Oegstgeest gewoon een mooie locatie is.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:45 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Dat is wel een vreemde locatie ja, vlak bij het station
Tenzij de machinist het al van te voren ziet. Ik heb ook wel eens meegemaakt dat de trein voor een lammetje op het spoor stopte.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:06 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Iemand die dood wil, gaat niet midden op het spoor staan lijkt me. Die gaat met zijn nek op de rails liggen, lijke mij dan. Dat zou ik zelf iig doen.
Ik ben het hier zo ontzettend mee eens.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:22 schreef fairytalessuck het volgende:
Je vindt het egoïstisch dat zo iemand mensen achter laat met vragen en alles.
Ik vind het op mijn beurt egoïstisch dat diegene zou moeten blijven leven omdat jij niet met verdriet achter wilt blijven.
Zolang ze maar niet voor een trein springen. Prima dat je uit je leven stapt, maar doe dat niet op zo'n manier dat het duizenden mensen extra reistijd oplevert.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Bij dit soort dingen vraag ik me altijd af wie de egoïst(en) is/zijn.
Ik kwam tot deze post, heb een kwartier nagedacht en ben het er uiteindelijk mee eens..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:22 schreef fairytalessuck het volgende:
Je vindt het egoïstisch dat zo iemand mensen achter laat met vragen en alles.
Ik vind het op mijn beurt egoïstisch dat diegene zou moeten blijven leven omdat jij niet met verdriet achter wilt blijven.
Iemand in een heel, heel diep dal kan dit overwegen hoor, en hoe iemand in dat dal komt.. dat kan op zoveel manieren, aangeboren aandoening, buiten(of juist door zijn schuld)om heel veel nare dingen meemaken.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:48 schreef recaH het volgende:
Als een mens aan zelfmoord denkt dan moet ie wel erg doorgedraaid zijn en psychisch niet meer in orde.
Vind zelfmoord echt heeel erg..
Hoevaak gebeuren er wel niet fatale eenzijdige auto ongelukken. Waarbij de bestuurder "de macht over het stuur heeft verloren" op een stuk weg waarbij je denkt van "huh, hier?"quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:02 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Waar moet het dan wel gedaan worden? Er is altijd iemand die diegene moet vinden... tenzij diegene spoorloos verdwijnt, maar dan zullen de familie en vrienden altijd met vragen zitten... is diegene dan wel echt dood? enz...
Die dochter van Billy Joel die het probeerde met een overdosis homeopathische slaappillenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Voor een overdosis moet je de middelen hebben. Voor een trein springen is in een opwelling zo gedaan.
Aangezien je zijn actie al veroordeeld hebt vraag ik me sterk af of je je dat echt afvraagt...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:23 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik vraag me dan ook heel erg af wat hem ertoe gezet heeft om zelfmoord te plegen.
Vaag dat mensen zo snel de link weten te leggen. Dacht dat ze helemaal niet zo overdreven bekend meer was.quote:
Ik heb het ook van heel dichtbij meegemaakt en ik trek dat "voor zwakkelingen" ook zeker in twijfel. Mijn moeder heeft toen ik 5 was een poging gedaan; omdat haar psychische problemen niet (h)erkend werden door de huisarts. Op een gegeven moment was er gewoon geen andere uitweg meer, in haar geval is ze gelukkig op tijd gevonden en is ze daarna verplicht behandeld. Er zijn later nog terugvallen en opnames geweest en het heeft zeker zijn sporen achter gelaten binnen het gezin, het is zeker niet iets waar je lichtzinnig over moet denken.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:44 schreef Sanchos het volgende:
maar ik vond zelfmoord voor zwakkelingen die hun problemen niet durven onder de ogen zien, maar ik heb nu zo mijn twijfels erover.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:24 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik heb een behoorlijk turbelent leven achter de rug hoorGedeeltes hiervan staan ook gewoon op Fok!. En tuurlijk heb ik ook ooit wel eens gedacht van 'Wat als...' maar mijn zelfs op die momenten gezonde verstand kon er niet bij om mn zus die pijn aan te doen en destijds m'n oma.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 12 mei 2011 21:42 schreef Augustus_Thijs het volgende:
:D _O_ _O_Held van de avond :9
Op zaterdag 14 mei 2011 20:55 schreef BarrieButsers het volgende:
Mallerd. Hij is iedere avond gewoon een baas.
ik ben toch blij dat je goed in het leven staat gezien je verledenquote:
Zo ben ik dus ook, ik ben dan in een 'veilig' gezin opgegroeid, en qua opvoeding weinig tekort gehad, maar ik ben dus wel dik 5 jaar goed depri geweest, dat was het gevolg van in 3 maanden tijd mijn opa en 4 goede vrienden (auto ongeluk) in de dood verloren hebben, uiteindelijk na 6 maanden bij mijn familie in zuid-spanje gewoond en gewerkt te hebben ben ik weer positief in het leven gaan staan, wel heb ik nog steeds last van winterdepressies maar daar heb ik nu ook zoiets van 'get over it'quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:20 schreef Phantomesse het volgende:
Het leven is af en toe kut, dat is een gegeven, maar persoonlijk ben ik van het 'je schouders eronder en weer even verder puffen' princiepe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |