Ah ok, ja sorry, ik ben niet bekend met zo'n systeem.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, je levert geen vrije uren in. Je levert uren uit je verlofmandje in, die zijn daarvoor bedoeld.
Oh, ik had mijn zin blijkbaar niet afgemaakt. Ik had willen toevoegen dat elke maand vrij nemen ook niet op elke werkplek zomaar gaat.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:09 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
dat zeg ik toch, waar zag je sarcasme?
dat kan ik me voorstellen, maar dat is wel n keus die niet iedereen zou malen en hoeft te maken, vrije dag opnemen zou netjes zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik meld me nog minder graag elke maand ziek.
Ik zou het zelf ook zo doen. Alleen niet vrij vragen voor de operatiequote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:04 schreef krengetje het volgende:
[..]
Euh.. zal het even uitleggen. Operatie gehad aan mijn armen, gewoon vrij ervoor genomen en na het weekend gewoon weer aan het werk. Kon niet veel doen maar probeerde het wel.
Vond niet dat ik echt ziek was, was alleen lastig.
Morgen wandelen en zondag uitrustenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:12 schreef krengetje het volgende:
En? Heeft iedereen al wilde plannen met dit mooie weekendweer?
nope, ventje naar z'n moeder brengen morgen en verder niksquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:12 schreef krengetje het volgende:
Dat hangt er nogal vanaf hoe ernstig de klachten zijn. Als ik mijn hoofd niet om kan draaien zonder dat het uit elkaar barst, dubbelklap van de buikpijn en in mijn slaap de spetterpoep door mijn bed gejaagd heb ben ik gewoon ziek hoor.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Verkoudheid, vol hoofd, buikpijn, lichte verhoging of zelfs diarree (wat flink lastig is @ work) vind ik geen reden om je ziek te melden.
Hier kan dat echt niet elke maand hoor. Écht niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:12 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
dat kan ik me voorstellen, maar dat is wel n keus die niet iedereen zou malen en hoeft te maken, vrije dag opnemen zou netjes zijn.
dat klopt, maar dan loop je dus als werkgever wèl het risico dat je werknemer zich elke maand ziek meldt. Ik vind het best n lastig onderwerp (voor vrouwen die voltijd werken)quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, ik had mijn zin blijkbaar niet afgemaakt. Ik had willen toevoegen dat elke maand vrij nemen ook niet op elke werkplek zomaar gaat.
Werken en zulks. En morgenavond even de kroeg in misschien.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:12 schreef krengetje het volgende:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:13 schreef L-E het volgende:
Ik was vandaag Peuter kwijt.![]()
Op de markt, superdruk, hij staat naast me en zomaar is hij weg. Echt, verdwenen. Ik kon wel janken. Na minuten van paniek loop ik de C1000 in om te vragen of zij hem hebben gezien. Staat hij daar, nonchalant leunend tegen het krantenrek. Op mijn vraag waarom hij bij me weg loopt zonder iets te zeggen zegt hij: 'Je wist toch dat we boodschappen gingen doen?'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
dus dan neem je af en toe vrij en af en toe meld je je ziek. En dan klaagt de baas.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Hier kan dat echt niet elke maand hoor. Écht niet.
Moest stiekem een beetje lachen om het antwoord van Peuterquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:13 schreef L-E het volgende:
Op de markt, superdruk, hij staat naast me en zomaar is hij weg. Echt, verdwenen. Ik kon wel janken. Na minuten van paniek loop ik de C1000 in om te vragen of zij hem hebben gezien. Staat hij daar, nonchalant leunend tegen het krantenrek. Op mijn vraag waarom hij bij me weg loopt zonder iets te zeggen zegt hij: 'Je wist toch dat we boodschappen gingen doen?'
Oh dat is niet tof!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:13 schreef L-E het volgende:
Ik ken geen enkele vrouw die voltijd werkt trouwens, bedenk ik me nu.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:14 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
dat klopt, maar dan loop je dus als werkgever wèl het risico dat je werknemer zich elke maand ziek meldt. Ik vind het best n lastig onderwerp (voor vrouwen die voltijd werken)
Met deeltijd is t meestal wat flexibeler, ik kan iig altijd schuiven.
Ik ken het gevoel... Helemaal op die leeftijd, ga je meteen het ergste denken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zag de krantenkoppen al voor me, verschrikkelijk.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:13 schreef L-E het volgende:
Ik was ook echt heel boos op 'm, gewoon van de schrik. En het was markt dus er stonden overal witte busjes met de achterdeuren open enzo, brrrrr.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]je zou hem bijna door elkaar rammelen
m'n zus is m'n moeder een keer kwijtgeraakt in de hema (of andersom) toen ze zes was ofzo. Is ze naar huis gelopen (we woonden 200 meter verderop). De paniek bij m'n moeder...
Soms kan ik wel begrijpen waarom sommige mensen hun kinderen aan de lijn doenquote:
Zoiets heeft mijn broertje ook een keer geflikt alleen dat was iets verder dan 200 meter.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]je zou hem bijna door elkaar rammelen
m'n zus is m'n moeder een keer kwijtgeraakt in de hema (of andersom) toen ze zes was ofzo. Is ze naar huis gelopen (we woonden 200 meter verderop). De paniek bij m'n moeder...
Peuter Punker?quote:
Toen hij anderhalf ofzo was, had ik serieus een koord, van zijn pols naar mijn pols. Was om zijn leven te redden, hij rende steeds uit enthousiasme de weg op als er een bus aankwam.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soms kan ik wel begrijpen waarom sommige mensen hun kinderen aan de lijn doenal staat het een beetje debiel.
En dan heb je zeker mensen die zeggen dat je je kind onder controle moet houdenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Toen hij anderhalf ofzo was, had ik serieus een koord, van zijn pols naar mijn pols. Was om zijn leven te redden, hij rende steeds uit enthousiasme de weg op als er een bus aankwam.
En met kind loop je toch wel voor gek, dus who cares.
Yup, dus trek je broek maar weer omhoog. En zo niet, dan wil ik het echt niet weten.quote:
Jaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan heb je zeker mensen die zeggen dat je je kind onder controle moet houden.
Zeker onzin. Iedereen weet toch dat de man de baas is.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:28 schreef L-E het volgende:
Ja"Jij bent toch zeker de baas!" en meer van zulke onzin.
Ik vind dat jij, in vergelijking met andere ouders, echt bijzonder veel controle over peuter hebtquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja"Jij bent toch zeker de baas!" en meer van zulke onzin.
Dat mag ik hopen ja, dat ze meer controle over haar peuter heeft, dan andere oudersquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind dat jij, in vergelijking met andere ouders, echt bijzonder veel controle over peuter hebt
Scherpquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:33 schreef STING het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen ja, dat ze meer controle over haar peuter heeft, dan andere ouders
Ik wist dat die kwamquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:33 schreef STING het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen ja, dat ze meer controle over haar peuter heeft, dan andere ouders
zal ik dan nog even op de d->t fout wijzen? dan ben je volledig gekleineerdquote:
Try me.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:37 schreef clevy het volgende:
[..]
zal ik dan nog even op de d->t fout wijzen? dan ben je volledig gekleineerd
is het try & buy of mag ik je daarna weer teruggeven?quote:
Je kan me er dus niet op wijzen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:39 schreef clevy het volgende:
[..]
is het try & buy of mag ik je daarna weer teruggeven?
30 dagen gratis proberen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:39 schreef clevy het volgende:
[..]
is het try & buy of mag ik je daarna weer teruggeven?
Heb je er volgens mij al vaker over gecomplimenteerdquote:
we hadden het intussen over jou uitproberen.. maar goed als je t zo letterlijk wil spelen..quote:
Fail, het is "zeikerd", een zelfstandig naamwoord.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:41 schreef clevy het volgende:
[..]
we hadden het intussen over jou uitproberen.. maar goed als je t zo letterlijk wil spelen..
't is "zeikert" .. niks voltooid tegenwoordigs aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |