serieus? taalgevoel zegt van nietquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:41 schreef STING het volgende:
[..]
Fail, het is "zeikerd", een zelfstandig naamwoord.
Helaas.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:41 schreef clevy het volgende:
[..]
we hadden het intussen over jou uitproberen.. maar goed als je t zo letterlijk wil spelen..
't is "zeikert" .. niks voltooid tegenwoordigs aan
ik zie hem nietquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:37 schreef clevy het volgende:
[..]
zal ik dan nog even op de d->t fout wijzen? dan ben je volledig gekleineerd
O, het lag niet aan mijquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:41 schreef STING het volgende:
[..]
Fail, het is "zeikerd", een zelfstandig naamwoord.
ach.. heb de woordspeling kunnen maken dat ik je wel uit wil proberen.. dus geen totaal mislukte actiequote:
Jaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:43 schreef clevy het volgende:
[..]
ach.. heb de woordspeling kunnen maken dat ik je wel uit wil proberen.. dus geen totaal mislukte actie
Er gaat ook genoeg mis hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb je er volgens mij al vaker over gecomplimenteerd
Zonder dollen, ik zou heel blij zijn als ik een moeder voor mijn kind(eren) zou zijn zoals jij dat voor Peuter bent.
zolang je daar niet over verteld heb je een prima reputatiequote:
Jezus mina, als je er geen verstand van hebt moet je niet zo betweterig doen hoor.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:41 schreef clevy het volgende:
[..]
we hadden het intussen over jou uitproberen.. maar goed als je t zo letterlijk wil spelen..
't is "zeikert" .. niks voltooid tegenwoordigs aan
ach iemand moet er toch de discussie doen oplaaien.. pff.. beetje leven in de brouwerij en zoquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Jezus mina, als je er geen verstand van hebt moet je niet zo betweterig doen hoor.
Maar dan word ik ongeloofwaardig.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:47 schreef clevy het volgende:
[..]
zolang je daar niet over verteld heb je een prima reputatie
Het past prima in het plaatje van de perfecte, onbereikbare vrouw.quote:
over d-t fouten gesproken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:47 schreef clevy het volgende:
[..]
zolang je daar niet over verteld heb je een prima reputatie
oepsiequote:
haaiquote:
Die vind je hier niet... Daarvoor moe je bij de zee zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |