Jij gaat gewoon te vaak naar de IKEAquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
Ook vandaag was 8108139dpths in gedachte bij mij...
Daar waar ik vorig jaar in de Ikea te horen kreeg dat hij er niet meer was..
Stond ik vandaag weer in de Ikea aan hem te denken.. puur toeval ..... bizar ...
quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:24 schreef Muffle het volgende:
Ik heb hem niet meegemaakt, maar toch is het naar om zoiets terug te lezen, terwijl er zoveel mensen zijn die hem wouden helpen..
R.I.P
Wat maakt dat uit, je kende hem toch niet?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:23 schreef Buitendam het volgende:
Wat triest, zo jong.
Maar waarom heeft ie zelfmoord gepleegd dan?
Dat maakt niet uit? Ik vroeg het me af.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit, je kende hem toch niet?
is niet zo netjes om naar te vragenquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit? Ik vroeg het me af.
Hij heeft zelfmoord gepleegd.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:46 schreef Buitendam het volgende:
Niet? Je primaire reactie als er iets ergs gebeurd is, is toch altijd; wat is er gebeurd?
Helaas inderdaad.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:51 schreef Schanulleke het volgende:
Hij zat erg met zichzelf in de knoop. Het is, helaas, niemand gelukt om de hulp te geven die nodig was om de knoop te ontrafelen.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Op je verjaardag schat!!
[ afbeelding ]
Echt gek, ik las vandaag een topic terug waarvaan hij de TS was.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:15 schreef StevenPaul het volgende:
Moest net aan deze gast denken. Toevallig op zijn geboortedag blijkbaar.
die dag vergeet ik niet snel weer.....quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Op je verjaardag schat!!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Op je verjaardag schat!!
[ afbeelding ]
Even toch nog sterkte geweest, deze dagquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Vergeten zal ik je nooit!!
[ afbeelding ]
Pff ik had graag je verjaardag met je gevierd!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |