Het is goed dat dit topic weer eens naar boven gehaald wordt. Ik hoop dat het nog lang blijft gebeuren.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:16 schreef utopie het volgende:
Jezus... ik krijg nu dit tragisch verhaal pas van een andere usert te horen,
waarvoor gelijk sorry voor de topickick modjes.
ik vroeg mij al af waar je al die tijd bleef..
8108139dpths, je was echt een toffe peer![]()
bedankt voor alle mooie tijden op FOK! en ik hoop dat je je rust hebt gevonden.
gecondoleerd aan alle nabestaanden vrienden en families
Ik fantaseer er wel eens over; over alle topics over mij die gemaakt gaan worden mocht ik de pijp uit zijn. Het zijn de meest fantastische topics vol lof en meer van zulksquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:09 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het is goed dat dit topic weer eens naar boven gehaald wordt. Ik hoop dat het nog lang blijft gebeuren.
dan komt [VOS] er sowiesoquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik fantaseer er wel eens over; over alle topics over mij die gemaakt gaan worden mocht ik de pijp uit zijn. Het zijn de meest fantastische topics vol lof en meer van zulks
Inderdaad!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:09 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het is goed dat dit topic weer eens naar boven gehaald wordt. Ik hoop dat het nog lang blijft gebeuren.
Net als ik..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
8108139dpths
13-08-81, zijn geboortedatum in ieder geval. dpths was ook een afkorting ergens van, waarvan kan ik mij momenteel even niet herinneren.
Yepquote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:04 schreef Netsplitter het volgende:
Een jaar geleden alweer?
Tijd gaat idd veelte snel voorbij.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Those we love don't go away,
They walk beside us every day,
Unseen, unheard but always near,
Deeply loved, deeply missed and still so dear!!
Een jaar gaat zo snel voorbij
Jij gaat gewoon te vaak naar de IKEAquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
Ook vandaag was 8108139dpths in gedachte bij mij...
Daar waar ik vorig jaar in de Ikea te horen kreeg dat hij er niet meer was..
Stond ik vandaag weer in de Ikea aan hem te denken.. puur toeval ..... bizar ...
quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:24 schreef Muffle het volgende:
Ik heb hem niet meegemaakt, maar toch is het naar om zoiets terug te lezen, terwijl er zoveel mensen zijn die hem wouden helpen..
R.I.P
Wat maakt dat uit, je kende hem toch niet?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:23 schreef Buitendam het volgende:
Wat triest, zo jong.
Maar waarom heeft ie zelfmoord gepleegd dan?
Dat maakt niet uit? Ik vroeg het me af.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit, je kende hem toch niet?
is niet zo netjes om naar te vragenquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit? Ik vroeg het me af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |