Jammer dat je niet even wacht tot juli met vrij zijn... dan had ik nog wel een leuk uitstapje in Amstelveen gewetenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:27 schreef Cobra4 het volgende:
Wauw, Volgende week gewoon vrij!
* zoekt op internet naar een leuk uitstapje
Dat uitstapje komt best wel goed denk ik.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jammer dat je niet even wacht tot juli met vrij zijn... dan had ik nog wel een leuk uitstapje in Amstelveen geweten
Da's lekker. Zit hij tijdens de trouwerij in de auto te wachten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:31 schreef Etcetera het volgende:
Mijn zus & haar verloofde hebben bedacht dat het misschien leuk zou zijn om Mr. Etcie als chauffeur te vragen voor 10 juni
quote:
Niet getrouwd zekerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's lekker. Zit hij tijdens de trouwerij in de auto te wachten.
Wat voor auto hebben ze geregeld?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:31 schreef Etcetera het volgende:
Mijn zus & haar verloofde hebben bedacht dat het misschien leuk zou zijn om Mr. Etcie als chauffeur te vragen voor 10 juni
Ze willen graag een Opel Insignia geloof ik, maar het is nog niet zeker of dat zou lukken.quote:
Niet dat ik weet. Jij wel dan.quote:
Wait, whut? Voor je huwelijk vrijwillig als trouwauto een Opel?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:34 schreef Etcetera het volgende:
Ze willen graag een Opel Insignia geloof ik, maar het was nog niet zeker of dat zou lukken.
Nog nietquote:
Ik heb 'm gegoogeld, zag er wel tof uit moet ikz eggenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wait, whut? Voor je huwelijk vrijwillig als trouwauto een Opel?sorry
Voor het huwelijk van broer D. heeft hij als trouwauto een Aston Martin DBS Volante gehuurd.
Maar ieder heeft z'n eigen voorkeuren
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik weet niet goed hoe ik dit moet brengen.
Vanmiddag is Ezechielk gebeld door het schoonzusje van 8108139dpths met de mededeling dat hij afgelopen weekend zelfmoord heeft gepleegd.
Morgen is de crematie.
De reden dat ik het hier neer zet is omdat hij hier vaak postte.
Ik hoop dat hij nu de rust heeft gevonden waar hij blijkbaar zo wanhopig naar op zoek was.
Rust zacht lieve vriend
Wij hadden een echte English Cab, dat was ook heel gaafquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:40 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb 'm gegoogeld, zag er wel tof uit moet ikz eggenIk zou denk ik, als ik het geld zou hebben
ook een classic huren hoor
Of misschien een ouderwetse Mini
I
Mini's
Wow. Heftig, ik "kende" hem van de goedemorgen-topics in ONZ, en links en rechts nog wat topics. Rest in peace.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:40 schreef Etcetera het volgende:
Iets heel anders: een FOK!ker heeft zelfmoord gepleegd
Dan snap ik jouw opmerking dus niet.quote:
Ik ken 'm ook vooral van nickname. Toch best heftig als je het leven echt echt echt niet meer ziet zittenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:43 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wow. Heftig, ik "kende" hem van de goedemorgen-topics in ONZ, en links en rechts nog wat topics. Rest in peace.
Ik de jouwe ook nietquote:
De chauffeur van de trouw auto blijft toch in/bij de auto wachten tot einde werk?quote:
* Whiteguy is even een 15-jarige zwanger maken, brbquote:Minimumleeftijd om te trouwen wordt altijd 18
- door Redactie op 06-05-2011 @ 14:33
Iedereen moet minstens 18 jaar zijn om in Nederland te kunnen trouwen. De bestaande uitzonderingen op deze regel worden geschrapt. Dat heeft het kabinet laten weten aan de Tweede Kamer.
Nu zijn uitzonderingen mogelijk als een meisje een kind heeft of zwanger is. Dan is 16 de minimumleeftijd. Daarnaast geldt een minimumleeftijd van 15 voor mensen die de nationaliteit hebben van een land waar minderjarigen mogen trouwen. Volgens het kabinet komt dit 'in een enkel geval' voor.
Het schrappen van de uitzonderingen is een van de maatregelen van het kabinet die gedwongen huwelijken moeten tegengaan. Kindhuwelijken die in het buitenland gesloten zijn, worden in Nederland pas erkend als beide partners meerderjarig zijn.
Een andere maatregel is het al eerder aangekondigde verbod op huwelijken tussen neef en nicht. Dat wordt geen algeheel verbod, meldt het kabinet nu. Als aanstaande echtparen aannemelijk kunnen maken dat zij beiden uit vrije wil in het huwelijk treden, mogen ze toch trouwen.
Ambtenaren van de burgerlijke stand gaan niet controleren of trouwkandidaten neef en nicht zijn. Stellen die willen trouwen, moeten een verklaring afleggen dat zij geen neef en nicht zijn. Als later blijkt dat zij hebben gelogen, kan het huwelijk nietig worden verklaard.
Ondanks de uitzonderingen en het gebrek aan controle wil het kabinet toch vasthouden aan het verbod op neef-nichthuwelijken. Het verbod moet iedereen duidelijk maken dat gedwongen huwelijken in Nederland onaanvaardbaar zijn, schrijven staatssecretaris van Justitie Fred Teeven (CDA), minister voor Asiel en Immigratie Gerd Leers (CDA) en minister van Binnenlandse Zaken Piet Hein Donner (CDA).
Dat lijkt me niet als het gaat om iemand die je sowieso al hebt uitgenodigdquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De chauffeur van de trouw auto blijft toch in/bij de auto wachten tot einde werk?
Daarom vond ik het al raar.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet als het gaat om iemand die je sowieso al hebt uitgenodigd
ik ook, maar dan niet naar mijn ouders maar naar de softbalquote:
You lost me somewherequote:
Ik kon het niet meer volgen vanaf je post dat ik niet getrouwd ben.quote:
Ik bedoelde dat je daarom blijkbaar geen ervaring hebt met waar je de chauffeur 'laat'quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik kon het niet meer volgen vanaf je post dat ik niet getrouwd ben.
Dat staat toch helemaal los van getrouwd zijn? Anders had jij het ook niet kunnen weten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat je daarom blijkbaar geen ervaring hebt met waar je de chauffeur 'laat'
Je zit me gewoon weer eens op te naaien zekerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat staat toch helemaal los van getrouwd zijn? Anders had jij het ook niet kunnen weten.
Lukt dat?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je zit me gewoon weer eens op te naaien zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lukt dat?Niet echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar waarom ga je er dan vanuit dat Mr. Etcie in de auto moet blijven zitten
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Omdat ik nog geen bruiloft heb meegemaakt waar de chauffeur één van de gasten was.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Niet echtMaar waarom ga je er dan vanuit dat Mr. Etcie in de auto moet blijven zitten
Maar nu is dat wel zo, dus denk je dan echt dat die arme jongen niet naar binnen mag?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Omdat ik nog geen bruiloft heb meegemaakt waar de chauffeur één van de gasten was.
Ah dat verklaart hetquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Omdat ik nog geen bruiloft heb meegemaakt waar de chauffeur één van de gasten was.
Ja dat vond ik dus ook raarquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar nu is dat wel zo, dus denk je dan echt dat die arme jongen niet naar binnen mag?
Nou, de verhalen over de zus van Etcie horende weet je maar nooit.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar nu is dat wel zo, dus denk je dan echt dat die arme jongen niet naar binnen mag?
Scheelt wel weer kosten natuurlijk. Zo'n chauffeur is niet echt goedkoop.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ah dat verklaart hetIk geloof dat bij de bruiloften die ik enigszins heb meegemaakt de chauffeur een vaste gast was of de bruidegom
Nah zelfs zij is niet zo'n bitchquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou, de verhalen over de zus van Etcie horende weet je maar nooit.
Dan had ets het ook wel iets minder rooskleurig gebracht hierquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou, de verhalen over de zus van Etcie horende weet je maar nooit.
Truequote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan had ets het ook wel iets minder rooskleurig gebracht hier
Wat is er?quote:
Mooi.quote:
?quote:
Dan moet je wel knalrood zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:49 schreef MaJo het volgende:
Weekendik mocht eerder naar huis van mijn moeder vanwege algehele brakheid
En mijn verbrande huid doet steeds meer pijnik word zelfs op straat aangestaard door mensen
Fuck, ik hoop toch echt van niet.......quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:54 schreef Etcetera het volgende:
Soemp is weer offlineStraks is er iets met de baby
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Dat schoot ook al door m'n hoofd ja, de vriendin van een collega heeft ook wat problemen...nooit leuk om te horenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:54 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Pfffffff, gelukkig.quote:
inderdaad!quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:54 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Soempquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Nee, rijles was kut.![]()
![]()
Sorry zal niet meer zo posten en weglopen. Nem belde alleen net aan...
Wat een geregel dan allemaal. En ik zeg het nog maar een keer; top dat je dat doet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hello
Met 'mijn' baby is ook alles goed, we zijn nu echt klaar voor alles. De ziekenhuis tas is gepakt, alle formulieren zijn ingevuld tot aan aan wie de baby gegeven wordt directs n de geboorte aan toe (mij).
En dit is trouwens mijn powersong, al vond ik die van Soemp ook wel lekker
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:53 schreef Etcetera het volgende:
Het was wel het.2de waar we.aan dachten gelukkig
Is het weer mijn schuldquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Nee, rijles was kut.![]()
![]()
Sorry zal niet meer zo posten en weglopen. Nem belde alleen net aan...
Genoeg nerds hier die type en specs willen weten lijkt me zo..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is het weer mijn schuld
Vanaf nieuwe laptop
1x radenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gelukkig maar.![]()
Wat gaan jullie vanavond doen?
Nee, dat is morgenavond.quote:
Geweest is verleden tijd. Dus dat sluit niet uit om nu nog lam te worden vanavond...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, dat is morgenavond.
Vanavond weer aan t klussen geweest.
morgen heb ik eerst een doldwaze verjaardag die al om 10 uur 's ochtends begintquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Geweest is verleden tijd. Dus dat sluit niet uit om nu nog lam te worden vanavond...
Je vriendin blijft 'slapen'!quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is het weer mijn schuld
Vanaf nieuwe laptop
Ze zal eerst moeten klussen en daarna gaat hij slapen...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je vriendin blijft 'slapen'!![]()
Oh...klussen...
Nou, de eerste installatie was snel gedaan maar nu moet ik alles wat mist installeren en dat gaat wel een tijdje duren. Vooral omdat het op een andere HD staat waar ik nu toch niet bij kanquote:
Ik kan ze niet aansluiten. Ik dacht dat ik daar wat voor had liggen maar helaas niet het geval.quote:
Dat is wel balen, maar dan zit er nu niks anders op dan Fok!en.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kan ze niet aansluiten. Ik dacht dat ik daar wat voor had liggen maar helaas niet het geval.
Jaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is wel balen, maar dan zit er nu niks anders op dan Fok!en.
Verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is wel balen, maar dan zit er nu niks anders op dan Fok!en.
Utrecht? Vrijwillig?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:40 schreef Soempie het volgende:
Ja, heel vervelend.
Ik heb bijna de hele avond op de bank liggen knorren en ga zo maar eens naar bed.Morgen met een vriendin naar Utrecht.
Trauma opgelopen daar of zo? Er zijn misschien wel leukere plekken, maar het is ook geen Heerlen hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:51 schreef Cobra4 het volgende:
Utrecht is nou niet echt een plek waar je vrijwilig naar toe gaat. Er zijn wel leukere plekken te verzinnen.
Nee hoor. Die stad staat gewoon niet hoog op mijn lijst met leukste plekken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:54 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Trauma opgelopen daar of zo? Er zijn misschien wel leukere plekken, maar het is ook geen Heerlen hoor
Ik vind Utrecht hartstikke gezelligquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:51 schreef Cobra4 het volgende:
Utrecht is nou niet echt een plek waar je vrijwilig naar toe gaat. Er zijn wel leukere plekken te verzinnen.
Oh ja, MaJo woont daar. Da's wel een pluspunt.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind Utrecht hartstikke gezellig
Misschien, maar er is nog altijd een verschil tussen niet hoog op die lijst staan en er niet vrijwillig heen willen gaanquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee hoor. Die stad staat gewoon niet hoog op mijn lijst met leukste plekken.
Het is dan ook een lange lijst.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:02 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Misschien, maar er is nog altijd een verschil tussen niet hoog op die lijst staan en er niet vrijwillig heen willen gaanIk bedoel, het staat tenminste nog op de lijst.
Dat zeker. Zo veel leuke plekken, zo veel nog te zien. Gelukkig zijn we nog jong.quote:
Ik doelde niet op MaJoquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh ja, MaJo woont daar. Da's wel een pluspunt.
Oh.quote:
Dat snap ik. Maar dan kent hij dus plekken in Utrecht die leuk zijn. Misschien wel juweeltjes die ik ook leuk zou vinden.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Misschien gewoon omdat Nem het een leuke stad vindt?
Kan ik beamen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:10 schreef Whiteguy het volgende:
Maar Utrecht IS toch ook gewoon een leuke stad ?
Hij ligt nu vast z'n roes uit te slapenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 07:41 schreef Soempie het volgende:
H_T is dronken.
Ik vind Utrecht ook hartstikke leuk en gezellig. En het is makkelijk afspreken daar als je beide van de andere kant van NL moet komen.
Dat dusquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Misschien gewoon omdat Nem het een leuke stad vindt?
Moguhquote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:56 schreef MadMaster het volgende:
Haai-haai, back in town (sinds gisteren)...
Soempie springt naar conclusies! In dit geval was het wel een juiste, maar tochquote:Op zaterdag 7 mei 2011 07:41 schreef Soempie het volgende:
H_T is dronken.
Ik vind Utrecht ook hartstikke leuk en gezellig. En het is makkelijk afspreken daar als je beide van de andere kant van NL moet komen.
Yes, was er al sinds 1987 niet meer geweest (op een snel weekendje op en neer een paar jaar geleden na), maar wat een mooi gebied is het toch.quote:
V.w.b. dat cadeau: Mw. MM mag blij zijn dat we nog niet 25 jaar of langer getrouwd zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:22 schreef Diaan73 het volgende:
Klinkt goed en leuk. De natuur is nu inderdaad op zn mooist.
Chic cadeau hoor!
Dan ben ik zeker steeds op de verkeerde plaatsen geweest?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 07:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat dus
De binnenstad, kroegjes, gewoon gezellig.
Echt wel. Ze zijn weer terug!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:20 schreef MaJo het volgende:
Oeh nieuwe Beastie Boys klinkt meteen goed zeg!![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:20 schreef MaJo het volgende:
Oeh nieuwe Beastie Boys klinkt meteen goed zeg!
Mogguhquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:01 schreef MaJo het volgende:
Ik ben net weer gaan tukkenWerd drie uur later wakker
Nu naar de winkel, eens kijken of het echt zo warm is als iedereen beweerd
Het schijnt jaquote:
Ik ben blij met de airco. 28.3 graden hier.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:21 schreef Whiteguy het volgende:
ja, ben ik klaar met werken, dan mag het voorlopig ook nog wel even zo blijven hoor ...
Drink er dan maar één op mij.quote:
Deze week viel er iets groters van het dak. Het was geen mus...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:04 schreef MadMaster het volgende:
Net kaarten besteld voor de oudejaarsconferences van Youp van 't Hek en Dolf Jansen in de Kleine Komedie.
Oudejaarsconferences regelen terwijl de mussen dood van het dak vallen...
En laten we eerlijk zijn, daar wil je nog niet dood gevonden worden...quote:Dode vrouw gevonden in Gouda
De politie onderzoekt het overlijden van een 24-jarige vrouw uit Gouda. Na een melding vanmiddag werd de vrouw levenloos aangetroffen in haar huis aan de Wilde Wingerdlaan.
De politie heeft de zaak in onderzoek, zo maakte zij vanavond bekend. Meer informatie is niet gegeven.
Ik zet onze auto op de P+R bij Sloterdijk voor 8 euro en ga met de 2 bijgeleverde treinkaartjes + iets trammen richting stad.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:28 schreef Diaan73 het volgende:
Vanmiddag was het bloedheet... nu is het lekker buiten. Maar ik ga lekker op de bank tv kijken.
MM, hoe ga jij zaterdag naar MSP? Is het evt. mogelijk dat wij onze auto bij jullie huis neerzetten?
1 - dat geloof ik nietquote:Minister Jan Kees de Jager van Financiėn is homoseksueel. Hij heeft al enige tijd een vriend. Hij noemt zijn liefdesleven een privékwestie maar hoopt wel binnenkort zijn partner mee te kunnen nemen naar officiėle gelegenheden.
De Jager zei op zijn twitterpagina blij te zijn met de vele positieve reacties op de openbaarmaking van zijn geaardheid: 'Beste mensen, enorm veel positieve reacties gehad n.a.v. berichtgeving Telegraaf. Dank daarvoor. Is inderdaad geen issue, maar ook geen geheim.'
De Jager verklaarde eerder dat zijn geaardheid niets heeft te maken met zijn besluit om niet beschikbaar te zijn voor het leiderschap binnen het CDA.
Dat ie zich niet beschikbaar stelt.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:08 schreef MadMaster het volgende:
Wat is de domper voor het CDA? Dat 'ie homo is of dat 'ie capabel is?
En vanwaar het vermoeden dat dat door de HDD komt?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:10 schreef MadMaster het volgende:
Denk dat ik ook weer een nieuwe HD in mijn laptop mag gaan pluggen. Derde BSOD onder W7 vanavond al...
Een laptop-image/een PC-image/systeemherstel kopie.quote:
Nee, niet echt.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:51 schreef LadyBlack het volgende:
Ha cobra, hou je het nog uit met dit weer?
En als het wel kon zou ik toch niet weten hoe.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een laptop-image/een PC-image/systeemherstel kopie.
In ieder geval iets dat je met een eipet niet kan...
Daar zijn standaard-opties voor.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En als het wel kon zou ik toch niet weten hoe.
Jaaaaquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:51 schreef MadMaster het volgende:
LB, had je nu een job in het vooruitzicht? Las zoiets op FB...
Ah, netjes!!quote:Op zondag 8 mei 2011 00:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaaaaik begin over 1,5 week met een training voor de Beltel
het is me via een omweg alsnog gelukt
Clockwork Orange, MM, Clockwork Orange.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat station hebben we toch al gehad? Of niet
Prachtige, nietszeggende volzinnen weer...quote:Op zondag 8 mei 2011 04:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Clockwork Orange, MM, Clockwork Orange.
Het CDA blijft maar dezelfde rondjes om de kerk rijden, af en toe met kleinere en grotere routewijzigingen...
Je begint vrouwelijke trekjes te vertonen.quote:Op zondag 8 mei 2011 09:54 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh en gister voor het eerst in tijden weer eens de stad in geweest, ik ging voor schoenen, maar kwam terug met een broek, een shirtje en 3 overhemden. En nog steeds geen schoenen
Dat krijg je met al dat met hormonen bewerkte vlees.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je begint vrouwelijke trekjes te vertonen.
De training om nukubu te worden is anders best pittig.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé, Nutteloze Kut Burger in wording!!!
Ja, dat had ik je wel kunnen vertellen.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De training om nukubu te worden is anders best pittig.
ja dat is prima... Vandeweek maar even per PM?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:38 schreef MadMaster het volgende:
Ik zet onze auto op de P+R bij Sloterdijk voor 8 euro en ga met de 2 bijgeleverde treinkaartjes + iets trammen richting stad.
Als je je auto bij ons zet, prima, dan worden het 4 treinkaartjes voor 8 euro totaal. Scheelt weer, moeten we even iets afspreken...
Dat hou ik nooit vol, zo lang!quote:Op zondag 8 mei 2011 11:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat had ik je wel kunnen vertellen.
Ik oefen al zo'n 25 jaar...
Prima!quote:Op zondag 8 mei 2011 11:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ja dat is prima... Vandeweek maar even per PM?
Kruimeldief? Zodat je nog vaker de troep achter hun reet kan opruimen?quote:Goedemorgen!
Vanmorgen mogen uitslapen en met ontbijt op bed wakker gemaakt. Mooi schilderij en zelfgemaakt gedicht van Twan gekregen, van Lennon een soort van fotolijstje en van de mannen nog een nieuwe tas, boek en kruimeldief. Flink verwend dus.
quote:Op zondag 8 mei 2011 12:10 schreef MadMaster het volgende:
En is huize Peace(wo)man als verdeeld vanwege het voetbal deze weken?
[ afbeelding ]
Sorryquote:Op zondag 8 mei 2011 10:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je begint vrouwelijke trekjes te vertonen.
quote:
quote:Kruimeldief? Zodat je nog vaker de troep achter hun reet kan opruimen?
Slimme jongens...
quote:Op zondag 8 mei 2011 12:10 schreef MadMaster het volgende:
En is huize Peace(wo)man als verdeeld vanwege het voetbal deze weken?
[ afbeelding ]
Dankjewel!! Hopelijk over 2 weken de beker! Maar dat verwacht ik niet eigenlijk. Ze moeten tegen de nr. 2 uit de hoofdklasse.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:38 schreef TradeMarkie het volgende:
Diaan, nog gefeliciteerd met Twan z'n kampioenschap trouwens
Ik ben er zo weer vandoor, tijd voor een verjaardag, lekker ff in de zon zitten met een koude pint.
Hoi Etcie.quote:
Wat voor modelvliegtuigen? Modelbouw of bestuurbaar?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:47 schreef Etcetera het volgende:
Er zou in de buurt tot een uur of 5 een open dag van de modelvliegtuig-club zijn. Ik er heen gefietst, waren ze al opgehouden blijkbaarEn ik was er om half 4 ofzo. Wel jammer, leek me wel gaaf.
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:02 schreef Etcetera het volgende:
Ik waaide bijna van m'n fiets afecht een belachelijke dikke wind
terugweg lekker wind mee
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:05 schreef Etcetera het volgende:
ik weet niet waar ik de postzegel moet plakken
Ook hier dan maar even:quote:Op zondag 8 mei 2011 20:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Woah jullie zijn on top of mijn Twitter. Maar hier ook dan even, ik ga deze zomer, naast mijn werk voor Knox PR, ook betaald krijgen voor deignwerk dat ik ga doen voor een project hier in galesburg
thanksquote:
Leuk.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wat ik ga doen is waarschijnlijk het design van een boek over main street in galesburg.
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:24 schreef Cobra4 het volgende:
Aflossing. En dus vakantie.
7 dagen vrij. En nog geen idee wat ik ga doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]George CarlinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien een geheime ontmoeting met iemand?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:24 schreef Cobra4 het volgende:
Aflossing. En dus vakantie.
7 dagen vrij. En nog geen idee wat ik ga doen.
Ik heb nog wel een halfvolle bus thuis staanquote:Op zondag 8 mei 2011 12:35 schreef CaLeX het volgende:
Leuk MM, wil ik eerders ook weer doen, even bij ADO (honkbal) of Storks (Softbal) gaan kijken
Trouwens, weet iemand waar je rond deze tijd van het jaar nog van die sneeuwspuitbussen voor op de ramen kan krijgen?
Ik heb een running-gag lopen op verjaardagen met 2 gasten en een meid. Bij mij hebben ze laatst mijn slaapkamer verbouwd en nu is die vriendin jarig maar die viert het bij een andere vriendin. Dus wil ik haar auto ff toetakelen.
Wat is er gebeurd of vertel je dat liever niet?quote:Op maandag 9 mei 2011 00:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
meh, weten we nu ook weer, rebounden is niks voor mij
haha ik voelde me ongemakkelijk, kon me er niet echt aan toegeven, moest de hele tijd aan de andere(n) denken en heb hem uiteindelijk mijn kamer uitgeschopt voor er čcht iets gebeurde. Het shceelde misschien in zijn nadeel dat hij absoluut niet kon zoenen. hij was wel knap...quote:Op maandag 9 mei 2011 00:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd of vertel je dat liever niet?
Dus je hebt de situatie niet ingewikkelder gemaakt door een nieuwe jongen in het geheel te introduceren?quote:Op maandag 9 mei 2011 01:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
haha ik voelde me ongemakkelijk, kon me er niet echt aan toegeven, moest de hele tijd aan de andere(n) denken en heb hem uiteindelijk mijn kamer uitgeschopt voor er čcht iets gebeurde. Het shceelde misschien in zijn nadeel dat hij absoluut niet kon zoenen. hij was wel knap...En een alumn, dus loopt ook niet meer in de weg
hmmm... ongeveer... denk ikquote:Op maandag 9 mei 2011 01:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dus je hebt de situatie niet ingewikkelder gemaakt door een nieuwe jongen in het geheel te introduceren?
ill keep it in mind, ga morgen eerst ff langs de feestwinkel.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een halfvolle bus thuis staan
quote:LONDEN - De populariteit van Pippa Middleton kent geen grenzen. Het jonge zusje van de bruid van prins William heeft maar liefst 5 miljoen dollar aangeboden gekregen om in een pornofilm te spelen, weet TMZ.
quote:Op maandag 9 mei 2011 12:13 schreef Etcetera het volgende:
Gesprek gehad, ging wel okay, mag ik nu in bed kruipen tot het weekend is alsjeblieft?![]()
![]()
Van mij wel.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:13 schreef Etcetera het volgende:
Gesprek gehad, ging wel okay, mag ik nu in bed kruipen tot het weekend is alsjeblieft?![]()
![]()
quote:Op maandag 9 mei 2011 12:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Van mij wel.![]()
Lennon was bij elk doelpunt aan het juichen.Maar... Peace mocht niet Ajax roepen.. dan zei hij: nee, Tente!
ik bel hun, omdat ik vrijdag nog een gesprek heb. Morgen moet ik een presentatie over mezelf geven en zie er tegenop. En kwam erachter dat ik nog wat vergeten was te doen dit weekend. Ik heb gewoon de maandagbluesquote:Op maandag 9 mei 2011 12:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Geen goed gevoel over? Wanneer hoor je meer?
Brrrr dat lijkt me vreselijk ja. Maarrrr je kunt het wel, en na morgen ben je daar vanaf!quote:Op maandag 9 mei 2011 12:32 schreef Etcetera het volgende:
Het heet een elevator pitch officieelwat je wilt bereiken, je ambities, wat je kunt enz.
pfff, wat een gedoe. Komt dat niet in het sollicitatiegesprek gewoon naar voren?quote:Op maandag 9 mei 2011 12:32 schreef Etcetera het volgende:
Het heet een elevator pitch officieelwat je wilt bereiken, je ambities, wat je kunt enz.
Bij mij is nagevraagd hoe veel ik buiten te vinden ben.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:47 schreef Nembrionic het volgende:
Voor de zwangeren onder ons:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)ns-zwangerschap.html
Hier doen ze ook bij elke nieuwe medewerker een Assesment om gewoon wat meer info te krijgen.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
pfff, wat een gedoe. Komt dat niet in het sollicitatiegesprek gewoon naar voren?Waarom moet dat apart?
't Zal wel steeds normaler worden. Ik denk dat je meer hebt aan een goed gesprek.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:52 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Hier doen ze ook bij elke nieuwe medewerker een Assesment om gewoon wat meer info te krijgen.
Zo gek is dat toch niet?
Hangt er denk ik vanaf hoe de markt is. Krijg je 250 sollicitanten op je vacature, dan heb je veel keus en wil je de beste kiezen. Krijg je na 6 maanden eindelijk een sollicitant, dan ben je na een goed gesprek eigenlijk al aangenomen, ze zijn allang blij dat ze iemand hebbenquote:Op maandag 9 mei 2011 12:52 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Hier doen ze ook bij elke nieuwe medewerker een Assesment om gewoon wat meer info te krijgen.
Zo gek is dat toch niet?
damnquote:Op maandag 9 mei 2011 13:01 schreef Soempie het volgende:
Nouja, ik sta in de wacht en er wordt het ene moment gezegd dat ik de eerstvolgende in de wachtrij ben en een minuut later dat ik de 5e ben.
Mwa wij hebben hier mensen werken (al 15 jaar+) met een vlotte babbel die als ze een assesment hadden gedaan never nooit niet aangenomen zouden zijn omdat ze feitenlijk niet kunnen.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
't Zal wel steeds normaler worden. Ik denk dat je meer hebt aan een goed gesprek.
quote:Op maandag 9 mei 2011 13:01 schreef Soempie het volgende:
Nouja, ik sta in de wacht en er wordt het ene moment gezegd dat ik de eerstvolgende in de wachtrij ben en een minuut later dat ik de 5e ben.
quote:Op maandag 9 mei 2011 13:08 schreef Bart het volgende:
Over voordringen gesproken, ik was voor mijn vorige baan bij een leverancier van verkeerslichten. Zij hadden een keer een serie installaties geleverd aan een gemeente, een of andere ambtenaar was verantwoordelijk voor de aanschaf. Maar die ambtenaar moest elke dag van huis naar werk fietsen over een lange weg waar die verkeerslichten langs kwamen te staan. Toen had die ambtenaar de fabrikant opdracht gegeven om een 'code' in te bouwen voor de fietsverkeerslichten waar hij langs kwam. Als hij aan kwam fietsen, drukte hij kort lang lang op de knop, en dan sprong gelijk de hele kruising op rood en kreeg hij groen. Hij was dus supersnel op zijn werk
.
Over voordringen gesproken, ik was voor mijn vorige baan bij een leverancier van verkeerslichten. Zij hadden een keer een serie installaties geleverd aan een gemeente, een of andere ambtenaar was verantwoordelijk voor de aanschaf. Maar die ambtenaar moest elke dag van huis naar werk fietsen over een lange weg waar die verkeerslichten langs kwamen te staan. Toen had die ambtenaar de fabrikant opdracht gegeven om een 'code' in te bouwen voor de fietsverkeerslichten waar hij langs kwam. Als hij aan kwam fietsen, drukte hij kort lang lang op de knop, en dan sprong gelijk de hele kruising op rood en kreeg hij groen. Hij was dus supersnel op zijn werk
.
Dat is fucked upquote:Op maandag 9 mei 2011 13:01 schreef Soempie het volgende:
.
Het idee erachter is dat als je dit nu al voorbereidt je het heel handig kunt gebruiken tijdens het netwerken. Je bent bijvoorbeeld in gesprek met iemand die misschien handig kan zijn voor jou, en dan kun je zo even uit je mouw schudden wat je wilt bereiken enzo.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
pfff, wat een gedoe. Komt dat niet in het sollicitatiegesprek gewoon naar voren?Waarom moet dat apart?
Die heb je van Tweakersquote:Op maandag 9 mei 2011 13:34 schreef De_Hertog het volgende:
ANNOUNCEMENT
The English are feeling the pinch in relation to recent terrorist threats and have therefore raised their security level from "Miffed" to "Peeved."
Soon, though, security levels may be raised yet again to "Irritated" or even "A Bit Cross." The English have not been "A Bit Cross" since the blitz in 1940 when tea supplies nearly ran out. Terrorists have been re-categorized from "Tiresome" to "A Bloody Nuisance." The last time the British issued a "Bloody Nuisance" warning level was in 1588, when threatened by the Spanish Armada.
The Scots have raised their threat level from "Pissed Off" to "Let's get the Bastards." They don't have any other levels. This is the reason they have been used on the front line of the British army for the last 300 years.
The French government announced yesterday that it has raised its terror alert level from "Run" to "Hide." The only two higher levels in France are "Collaborate" and "Surrender.." The rise was precipitated by a recent fire that destroyed France 's white flag factory, effectively paralyzing the country's military capability.
Italy has increased the alert level from "Shout Loudly and Excitedly" to "Elaborate Military Posturing." Two more levels remain: "Ineffective Combat Operations" and "Change Sides."
The Germans have increased their alert state from "Disdainful Arrogance" to "Dress in Uniform and Sing Marching Songs." They also have two higher levels: "Invade a Neighbor" and "Lose."
Belgians, on the other hand, are all on holiday as usual; the only threat they are worried about is NATO pulling out of Brussels .
The Spanish are all excited to see their new submarines ready to deploy. These beautifully designed subs have glass bottoms so the new Spanish navy can get a really good look at the old Spanish navy.
Australia , meanwhile, has raised its security level from "No worries" to "She'll be alright, Mate." Three more escalation levels remain: "Crikey,!" "I think we'll need to cancel the barbie this weekend" and "The barbie is cancelled." So far no situation has ever warranted use of the final escalation level.
Hier kan Alexander Lukashenko nog een punt aan zuigen...quote:Op maandag 9 mei 2011 13:08 schreef Bart het volgende:
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een elevator pitch klinkt echt...quote:Op maandag 9 mei 2011 12:32 schreef Etcetera het volgende:
quote:Op maandag 9 mei 2011 16:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hier kan Alexander Lukashenko nog een punt aan zuigen...Dan moeten alle verkeersregelinstallaties daarvoor geschikt zijn, dat heeft een smak geld gekostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Louisquote:Op maandag 9 mei 2011 16:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Een elevator pitch klinkt echt...
...burgerlijk.
Gewoon een monoloog ą la Louis van Gaal opzetten...
That's the spiritquote:Op maandag 9 mei 2011 17:15 schreef Etcetera het volgende:
Ik probeer mezelf ervan te overtuigen dat het morgen niet zo'n ramp wordtWant wat is nou een minuutje
quote:Op maandag 9 mei 2011 17:15 schreef Etcetera het volgende:
Ik probeer mezelf ervan te overtuigen dat het morgen niet zo'n ramp wordtWant wat is nou een minuutje
hij zou in september vader wordenquote:
quote:
Oh damnquote:Op maandag 9 mei 2011 18:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hij zou in september vader worden
Hugh van Es.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Weet er iemand hier nog een goede foto journalist op wie ik een project kan baseren/ stijl kan kopiėren? Ik hou van mensen op de foto schieten....
Gewoon zeggen: 'Ik ben de beste van Veendam, de beste van Groningen, de beste van Leeuwarden.'quote:
oorlog schieten in G'burg gaat me niet lukken...quote:
Je moeit wel wat moeite doen hoor. Het komt je niet aanwaaien.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
oorlog schieten in G'burg gaat me niet lukken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |