voor mij en 12 van mijn vrienden de belangrijkste dag van het jaar!quote:
Als ik ze vergeet aan te klikken, gebruik ik ze niet. Heb geen standaard.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Shar wrom gebruik je opeens geen PI's meer?
neenee furdinand is jariiiiigquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:54 schreef MultiBanaan het volgende:
Ik weet niet waarmee, maar gefeli vjezzevur
ik moest een beetje braken in mijn mondquote:
Mijn bdayquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:54 schreef MultiBanaan het volgende:
Ik weet niet waarmee, maar gefeli vjezzevur
Nee, ik heb hem omgelegd in een kwade trip omdat ik geen opslag kreeg.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:55 schreef quaas het volgende:
[..]
Was je baas niet doodgegaan omdat je een dag vrij nam op plukdag?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
man van weinig woorden
![]()
* Klinkerbotsing adoreert.
Gaan jullie seks hebben op Tol Oost?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
man van weinig woorden
![]()
* Klinkerbotsing adoreert.
Wat een egoïst was die vent zegquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:56 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee, ik heb hem omgelegd in een kwade trip omdat ik geen opslag kreeg.
Jan wat doe je straks komt hij kijkenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nee, Tol Oost is voor zoenen Tol West is voor sex
ruilen?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:57 schreef sharr het volgende:
Ik heb soms echt bijna rood haar, ben ik nu een ginger without a soul?
Hihi wat is tol oost en west?
2 busstations in mijn prachtige dorpquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:57 schreef sharr het volgende:
ik ook.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:57 schreef sharr het volgende:
Heb je toevallig sproeten en een bleke huid? ooh wacht ik kijk even in sharr.rarquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:57 schreef sharr het volgende:
Mijn chocomel, wat doe je... Godver...quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:58 schreef quaas het volgende:
[..]
Heb je toevallig sproeten en een bleke huid? ooh wacht ik kijk even in sharr.rar
Ik heb helemaal geen kut schaamhaar moet het zijn.quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben niet wit, ik ben doorschijnend
Dankzij jou zie ik Sharr nu voor me a la saraats2.jpg...quote:
Kun je op meer plekken schaamhaar hebben dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen kut schaamhaar moet het zijn.
[..]
HAHAHA onbereikbare liefde jij hebt hetquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:59 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Mwah dat weet ik niet. Ik denk niet echt dat het iets gaat worden.
Ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:00 schreef sharr het volgende:
[..]
Kun je op meer plekken schaamhaar hebben dan?
JA helaas wel...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:00 schreef sharr het volgende:
[..]
bij mij begint het onder mn kin en stopt op mn dikke teenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:00 schreef sharr het volgende:
[..]
Jan heeft schaamhaar op zijn gezicht.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:00 schreef sharr het volgende:
[..]
Niet onbereikbaar.. Ze is alleen anders dan ik denk ik. Zij doet universiteit enzoquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HAHAHA onbereikbare liefde jij hebt het
Wil je mijn overtollig rughaar zien?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:02 schreef sharr het volgende:
Ik vind dat mannen soms wel overbodig veel beharing hebben hoor, verdorie. Sommige pics.
Jij post veelquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik durfde het niet te zeggen, maar jij zegt het zo bam.
Hoezo?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:03 schreef K-Cash het volgende:
Lees ik dit topic door kots ik mijn cola uit dankzij ragboer
Watwawtquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:03 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Jij post veel
Soms slaap je zelfs met een post in je keel
WHihihi, wrom dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:03 schreef K-Cash het volgende:
Ik vind jou sowieso al een vreemd mens dus doe geen moeitequote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ok nu ga ik doen alsof ik dom ben
Ik van vrouwen waar ik mijn naam in haar naam kan terugvinden hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik hou alleen van mannen die een letter minder in hun naam hebben dan ik.
Dies hard welquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:04 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik vind jou sowieso al een vreemd mens dus doe geen moeite
Ghehehehe.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik van vrouwen waar ik mijn naam in haar naam kan terugvinden hoor
JP en KB gaan weer batsen vanavond.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik van vrouwen waar ik mijn naam in haar naam kan terugvinden hoor
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:04 schreef Furdinand het volgende:
[..]
WAT?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:03 schreef K-Cash het volgende:
Je moest eens weten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
JP en KB gaan weer batsen vanavond.
het voorspel begint nu al..
Je weet niet wat je mistquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:04 schreef Furdinand het volgende:
[..]
alsof iemand die nog weetquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:06 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen. Ik mag jou wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is te zien aan de vorm van de tepels dus stuur even een pic dan kan ik dat best precies inschatten.quote:
dit is waar.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:07 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Dat is te zien aan de vorm van de tepels dus stuur even een pic dan kan ik dat best precies inschatten.
voor deze methode is uiteraard wel een voor- en een zijaanzicht gewenst..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:07 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Dat is te zien aan de vorm van de tepels dus stuur even een pic dan kan ik dat best precies inschatten.
Haha skkltje leeft in een droomwereld hoor.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga me klaarmaken en dan ga ik naar Jan toe ja
neequote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:10 schreef sharr het volgende:
Ik weet mijn cito echt niet meer. Ik zit in 6vwo, ben ik nu slim?
Waarom laat je Jan jou niet klaarmakenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga me klaarmaken en dan ga ik naar Jan toe ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet per se, daar zat ik ook, maar zo slim ben ik nietquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:10 schreef sharr het volgende:
nee, ik heb met mensen op 6 vwo gezeten waarvan ik echt niet snap hoe ze daar terecht kwamenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:10 schreef sharr het volgende:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:11 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik weet het, jij zit ook in 6 vwo. Maar jij bent een enorme uitzondering.
Als je slaagt en naar de universiteit in utrecht gaat en dan even 3 jaar blijft zitten en dan is het geoedquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:10 schreef sharr het volgende:
Alcohol maakt meer kapot dan je stuk kunt makenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:10 schreef sharr het volgende:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:11 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Waarom laat je Jan jou niet klaarmakenomdat hij niet in de buurt isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen die niet weten wanneer WOII was en op het vwo zittenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik heb met mensen op 6 vwo gezeten waarvan ik echt niet snap hoe ze daar terecht kwamen
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:12 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Alcohol maakt meer kapot dan je stuk kunt maken
Jan is luiquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:12 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Nou Jan, je weet wat je te doen staat
Beter dan bij de voet! Hahahahahahahaha!!!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:13 schreef sharr het volgende:
Ik ben zelf ook te dom voor VWO 6 qua leerstof, maar ben gewoon bijdehand
Nee, als je zo doet hoeft het niet meer.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:13 schreef Furdinand het volgende:
[..]
*zucht* moet ik het dan maar weer doen... En ik heb nog net mijn handen gewassen..
quote:
het is toch no pants day?quote:
Als jij nou gewoon even ontslag neemt en naar mij toekomtquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, als je zo doet hoeft het niet meer.
[..]
![]()
ohai
Doe het dan maar weer zelfquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, als je zo doet hoeft het niet meer.
[..]
![]()
ohai
Maar hoe moeten we overleven zonder mijn inkomsten??quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon even ontslag neemt en naar mij toekomt![]()
OKquote:
Uitkering toch ?!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar hoe moeten we overleven zonder mijn inkomsten??
[..]
OK
ZEG JIJ HAHAHAHAHAHAHAquote:
En de kids dan??quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Uitkering toch ?!en ik zal wat drugsdealen ernaast zodat we ook lekker op vakantie kunnen enzo
Psychologiequote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:17 schreef Furdinand het volgende:
Hoe versier je iemand die psychologie studeert aan een universiteit enzo die hebben toch alle truukjes door?
Nee, die zijn meestal zo naief als de pest! Go for it.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:17 schreef Furdinand het volgende:
Hoe versier je iemand die psychologie studeert aan een universiteit enzo die hebben toch alle truukjes door?
je hoeft het niet in elke post te zeggen..quote:
Deze niet hoor dit is een pittig dametje.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, die zijn meestal zo naief als de pest! Go for it.
Sproetjes zijn juist leukquote:
Van Breezerslet en Bloempje mocht hetquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je hoeft het niet in elke post te zeggen..
Ieuwuwuw.quote:
Wat mot je met een pittige dame dan??quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:20 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Deze niet hoor dit is een pittig dametje.
Ik vind haar leukquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat mot je met een pittige dame dan??
Met een kort pittig kapsel?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:20 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Deze niet hoor dit is een pittig dametje.
O jammerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ok ok, ik weet niet Ik snap mezelf niet eens
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:23 schreef MultiBanaan het volgende:
De autoschade van de botsing werd met klinkende munt betaald
ik ga het niet zeggenquote:
Ok. Zo te horen komt het wel goed met mij en Jan of niet dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:25 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
[..]
Het schijnt dat alleen dirty minds dit in 1 keer zien
Que?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
OMG OMGOMG LV heeft een nieuwe speedy
LV![]()
Rustig mijn kind, wie is LV?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
OMG OMGOMG LV heeft een nieuwe speedy
LV![]()
Meer dan goedquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ok. Zo te horen komt het wel goed met mij en Jan of niet dan?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:26 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Meer dan goed
Dirty minds - joy forever
Fixedquote:
Baiiiiiquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:27 schreef Furdinand het volgende:
Ik ga in bad zitten en big bang theory kijken
Ja dat kan want ik ben jarig
Have a nice dayquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:27 schreef Furdinand het volgende:
Prettige wedstrijdquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga me klaarmaken en werken, doeidoei liefjes.
neem je ook weleens een trosje bananen mee in bad om ze allemaal fijn te knijpen onder water ?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:27 schreef Furdinand het volgende:
niet boos worden, je weet toch dat jij de enige voor mij bentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:29 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
neem je ook weleens een trosje bananen mee in bad om ze allemaal fijn te knijpen onder water ?![]()
Lekker in verrotte bananen knijpenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:29 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
neem je ook weleens een trosje bananen mee in bad om ze allemaal fijn te knijpen onder water ?![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet boos worden, je weet toch dat jij de enige voor mij bentWAT IS DITSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet boos worden, je weet toch dat jij de enige voor mij bentOk harige harrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan ook tegelijk fokken hoorquote:
Doei klinkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga me klaarmaken en werken, doeidoei liefjes.
Alleen met volle maanquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:29 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wij doen hier alleen aan piraten editsquote:
Ik ben half ninja, half piraatquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:31 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Wij doen hier alleen aan piraten edits
Triest, dat het zo met je af moet lopenquote:
Wat een mirakelquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
waarom luister ik dit
need a miracle I wanna be your girl
Give me a chance to see that you are made for me
I need a miracle please let me be your girl
One day you'll see it can happen to me
Picsquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben zo dik dat je me kunt gebruiken als springkussen
quote:
ik moet dan steeds denken aan die smiley die jij steeds gebruikt die ene viese bahbahquote:
W'tisser?quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:39 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Sharr vertel eens hoe ik jou zou moeten versieren stel dat jij een slim meisje was
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:39 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Sharr vertel eens hoe ik jou zou moeten versieren stel dat jij een slim meisje was
Moet volgende week vrijdag ergens heen waar ik geen zin in heb en ik heb dan ook mijn gala. En daarbij smst pizzalucht niet terugquote:
Slingers met daarop a+b=c enzulks.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:39 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Balequote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:40 schreef sharr het volgende:
[..]
Moet volgende week vrijdag ergens heen waar ik geen zin in heb en ik heb dan ook mijn gala. En daarbij smst pizzalucht niet terug
Ja, dat wel. Maar dat waar ik heen moet niet, gesprek ergens. En is dus drie uur met het OV, drie uur heen, drie uur terug.quote:
Wel als je niet door 3 negerleraren achter de kluisjes wordt verkracht.quote:
WAT ?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wel als je niet door 3 negerleraren achter de kluisjes wordt verkracht.
Dat lijkt mij wel tof.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ervaring of fantasie?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
JUDASquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
let's let's let's let's let's
have some fun this beat is sick
trippel penetratiequote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
wtf manquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sorry..herinneringen die opeens boven kwamen [ afbeelding ]
Ook als ze alle drie tegelijk in je anus kruipen met die anaconda's van ze?quote:
Jawel, heerlijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ook als ze alle drie tegelijk in je anus kruipen met die anaconda's van ze?
Mensenvlees schijnt erg lekker te zijnquote:
Dankje, kom je ook?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Veel plezier bij de crematie alluss
Je krappe vagina's zou dat niet eens aankunnen..laat staan je anusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |