Ah ok, sterkte dan maar Hupsquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee crematie is in Hoorn. Ga vanavond al heen.
No prob.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Sorry voor de TT, it was the best I could do
Weekendje den Draak dan maarquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Dank je.
Oh en ik ben er dus ff niet voor rooster enz. Koelkast heeft het druk dus uhm succes met op het rooster komen
Gaat allemaal vast wel goed komen, maak je daar maar niet druk overquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Dank je.
Oh en ik ben er dus ff niet voor rooster enz. Koelkast heeft het druk dus uhm succes met op het rooster komen
Daarom, wij kunnen ons met Draak prima vermaken.quote:
Soms iets te goed zelfs!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom, wij kunnen ons met Draak prima vermaken.
So truequote:
Die arme draakquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
So true
Wel komisch dat we allemaal eensgezind zijn als we draakje misbruiken met z'n allen
Waarom moet ik opeens denken aan de dikke lul bandquote:
Waarom zou Iron Maiden te ruig zijn?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:40 schreef ToT het volgende:
Ik hoop dat dit niet te ruig is voor ONZ radio?
Opbokkenquote:
Thnx babequote:
Ik kan ook nog wel een uurtje mee prikken if needed.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Je moet tot 18:00 uur draaien ToT want er niemand om Draakje te starten, daarna nemen de Suri's het over
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kan ook nog wel een uurtje mee prikken if needed.
Ik heb al contact gehad met Koelkast, en hij zegt dat Draakje automatisch start als mensen volgens schema stoppen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Je moet tot 18:00 uur draaien ToT want er niemand om Draakje te starten, daarna nemen de Suri's het over
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb al contact gehad met Koelkast, en hij zegt dat Draakje automatisch start als mensen volgens schema stoppen.Ik heb gevraagd of ik tot 17.00 kan draaien.
Ff met de refridgirator overleggen!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]. MIsschien kan onlogisch dan van 17:00 t/m 18:00 draaien?
Tol?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:55 schreef quaas het volgende:
[..]
Tol?Andere Tol!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehequote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:01 schreef ToT het volgende:
Godverdomme, zit ik hier noodles met chili op te slurpen, spat er een druppel in mijn oog!
Chili in je oog is niet fijn!
Arm schaapquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:01 schreef ToT het volgende:
Godverdomme, zit ik hier noodles met chili op te slurpen, spat er een druppel in mijn oog!
Kusje op je... Mond maar danquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:01 schreef ToT het volgende:
Ouchquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:01 schreef ToT het volgende:
I know the feeling.....quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn god wat heb ik behoefte aan een arm om me heen en een schouder om op te janken
Is er niemand die je goed kent die in de buurt woont?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn god wat heb ik behoefte aan een arm om me heen en een schouder om op te janken
Ja, iddquote:
* Samzz knuffel geeftquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:05 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:06 schreef quaas het volgende:
Masturberen terwijl je zusje binnenkomt... moet wel kut zijn.
Gast, WTF?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:06 schreef quaas het volgende:
Que?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:06 schreef quaas het volgende:
Jawel. Geen tijd voor. Ga straks douchen, omkleden, tas inpakken en dan ga ik via een strand ergens naar Purmerend.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Is er niemand die je goed kent die in de buurt woont?
Kan primaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:08 schreef Myraela het volgende:
Sinds jaren weer eens een eyeliner. Want dat zat in mijn smokey-eye setje.![]()
Maar kan het, of is het to much emo.![]()
[ afbeelding ]
Eggs zal je prachtig vinden straksquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:08 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:08 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
niks mis meequote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:08 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Hee, lol ik heb die foto van jou met de duckface.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:08 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
*tooquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:08 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zo gek, want die heb ik in dit topic gepost.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:09 schreef quaas het volgende:
[..]
Hee, lol ik heb die foto van jou met de duckface.
Wss valt ie flauw omdat al zijn bloed naar 1 plek looptquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:10 schreef onlogisch het volgende:
Eggs zal idd wel als een blok voor je vallen straks.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wss valt ie flauw omdat al zijn bloed naar 1 plek loopt
[..]
[..]
Ach, zolang daar maar bloed zit, vermaak ik me prima.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, zolang daar maar bloed zit, vermaak ik me prima.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, zolang daar maar bloed zit, vermaak ik me prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:14 schreef Myraela het volgende:
Vroeger was ik namelijk ook vriendjes met mijn eyeliner. Maar dat is niet echt de look waar ik nu voor wil gaan.IEEEEEEEMMOOOOOOHHHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroeger was ik namelijk ook vriendjes met mijn eyeliner. Maar dat is niet echt de look waar ik nu voor wil gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor welke look ga je nu?!
Vroeger was ik namelijk ook vriendjes met mijn eyeliner. Maar dat is niet echt de look waar ik nu voor wil gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Vroeger was ik namelijk ook vriendjes met mijn eyeliner. Maar dat is niet echt de look waar ik nu voor wil gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!! Dat is wel erg emo
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Voor de ik wil seks met EggsTC lookquote:
Wat KJOETquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor de ik wil seks met EggsTC look
D0h
Vroeger was ik namelijk ook vriendjes met mijn eyeliner. Maar dat is niet echt de look waar ik nu voor wil gaan.iets te veel zwart en je wordt EMO genoemdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
D0h
Je kleine broertje is gettin sum 2nightquote:
Oh, ik heb de oudere aan de haak geslagen?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kleine broertje is gettin sum 2night
Heus niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
D0h
Daar heb ik ook vrij last van als ik MK speel jaquote:
Goeden zaak!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik heb de oudere aan de haak geslagen?
Gun mij dit lolletje nou evenquote:
Jij geniet van de gedachte dat een ander seks gaat krijgen? JIj bent raar.quote:
In de Koopgootquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay, keiharde neuqkseks, gewoon midden in de stad.
The wild rover. Deze band heet Týr, en ze komen van de Faroë-eilanden!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoe heet dit nummer ToT? Ik ken em van The Dubliners & Dropkick Murphy's maar dat is dit niet
Irritant is datquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook vrij last van als ik MK speel ja
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Pics?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij geniet van de gedachte dat een ander seks gaat krijgen? JIj bent raar.
RHCP - Breaking The Girl volgens VLCquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoe heet dit nummer ToT? Ik ken em van The Dubliners & Dropkick Murphy's maar dat is dit niet
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is tevens een aanraderquote:
Nee ik kan wel even wat afleiding gebruikenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij geniet van de gedachte dat een ander seks gaat krijgen? JIj bent raar.
Merciquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:19 schreef ToT het volgende:
[..]
The wild rover. Deze band heet Týr, en ze komen van de Faroë-eilanden!Geweldig om live te zien!
Nee, ik zei dat het kut ZOU MOETEN zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:20 schreef 129383 het volgende:
[..]
jij zat toch te fappen toen je zusje keek?
Been there done that?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Is tevens een aanrader
[..]
Nee ik kan wel even wat afleiding gebruiken
quote:
quote:
nirvanaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:21 schreef naatje_1 het volgende:
Vannacht wordt een rockuitzending, maar ik ben absoluut niet thuis in de stevige rock, dus mochten jullie verzoekjes hebben(het gaat wel om 2 uur 's nachts)
Rock/metal in de zin van metallica, motorhead, etc.
Whehehe.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]![]()
Ja uhm ja nou het duurde nog heul lang voor de trein kwam enz
Stevige rock voor de baardmans?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:21 schreef naatje_1 het volgende:
Vannacht wordt een rockuitzending, maar ik ben absoluut niet thuis in de stevige rock, dus mochten jullie verzoekjes hebben(het gaat wel om 2 uur 's nachts)
Centraal Station is een eindje verder hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]![]()
Ja uhm ja nou het duurde nog heul lang voor de trein kwam enz
Avenged Sevenfold, Spineshank, Sabaton.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:21 schreef naatje_1 het volgende:
We gingen wandelenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Centraal Station is een eindje verder hoor
En sla dan Smells Like Teen Spirit en Come As You Are alsjeblieft over, mocht je dit gaan draaien.quote:
Iron Maiden, Volbeat, Disturbed, Hatebreed.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:21 schreef naatje_1 het volgende:
Je bent lief!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jups, mijn manier om het een beetje te verwerken en te herdenken
MIJN HAGEL IS WEG, heb jij hem?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jups, mijn manier om het een beetje te verwerken en te herdenken
ik wou breedquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En sla dan Smells Like Teen Spirit en Come As You Are alsjeblieft over, mocht je dit gaan draaien.
Smells Like Teen Spirit is juist tofquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En sla dan Smells Like Teen Spirit en Come As You Are alsjeblieft over, mocht je dit gaan draaien.
Kreator, Kamelot, Falling Up, Paramore, Third Day..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Avenged Sevenfold, Spineshank, Sabaton.
Nee dat is ie nietquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Smells Like Teen Spirit is juist tof
Jij vindt Bohemian Rhapsody het beste nummer ooit, dus dit vergeef ik je.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Smells Like Teen Spirit is juist tof
Dan ga je maar naar de koopgoot in 't holst van de nacht?quote:
Omdat je zo verdrietig bent ben ik het nu met je eens maar morgen niet meerquote:
Jij vind de Golden Earring kut, dat vergeef ik jouquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij vindt Bohemian Rhapsody het beste nummer ooit, dus dit vergeef ik je.
Ja, zo ver is dat niet bij het station vandaan hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan ga je maar naar de koopgoot in 't holst van de nacht?
Weet ikquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, zo ver is dat niet bij het station vandaan hoor
maar het was nachtquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, zo ver is dat niet bij het station vandaan hoor
BREED nmr 4 op de cd smells like teen spiritquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:27 schreef naatje_1 het volgende:
Polly is sowieso beter dan Smells like teen spirit
QFT !!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:27 schreef naatje_1 het volgende:
Polly is sowieso beter dan Smells like teen spirit
Ja dus?quote:
Ja heel graagquote:
ga met je hagelslagje zitten spelen oidquote:
Hoe Voel Je Je Nu #682quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:29 schreef quaas het volgende:
[..]
Waarom zei iedereen tegen je sterkte, wat wat wat is errrr?
Ik heb al de hele dag een kloppende, zeurende en stekende pijn in m'n benen, vooral m'n bovenbenen en gewrichtenquote:
Zie bovenquote:
Oew enig idee hoe dat komt?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb al de hele dag een kloppende, zeurende en stekende pijn in m'n benen, vooral m'n bovenbenen en gewrichtenEn nu heb ik ook nog zere ogen en hoofdpijn als ik hoest
[..]
Zie boven
Bij dezenquote:
Denk griep.quote:
Oh, dat is een heel mooi gebaarquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij dezen![]()
Hij heeft ook nog wel eens voor de radio gedraaid. Ik vind het dan ookdat Naat zn show aan hem opdraagt
Ik kende hem niet echt goed, maar ik vond het sowieso een heel toffe gast hier op Fok.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij dezen![]()
Hij heeft ook nog wel eens voor de radio gedraaid. Ik vind het dan ookdat Naat zn show aan hem opdraagt
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:36 schreef ToT het volgende:
Morph, hierna weer een nummer van Týr, die van The wild rover, net.
Lees de OP nog even. Dat soort zaken bespreek je maar ergens anders. Slowchat is ongewenst. Denk nou eens even na.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, weer verder met MK.. Straks ook nog eten en even snel een overhemd strijken.. Zo geen zin in..
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Lees de OP nog even. Dat soort zaken bespreek je maar ergens anders. Slowchat is ongewenst. Denk nou eens even na.
Ga jij ergens anders een mod zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Lees de OP nog even. Dat soort zaken bespreek je maar ergens anders. Slowchat is ongewenst. Denk nou eens even na.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Helaas is het nodig, jij bent net zo erg.
Flikker op.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Helaas is het nodig, jij bent net zo erg.
Ik bedoelde toch echt gewoon, flikker op. Dat was geen typo.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:43 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik bedoelde "hhahahAHHAh leuk liedje ditlekker nummertje
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"
A common typo.
Helemaal super.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik bedoelde toch echt gewoon, flikker op. Dat was geen typo.
Wie ben jij en wat kom je blaten?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
parlez français iciquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
lieve schat, feedback is ergens anders (welk topic?)
Zou wel moetenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:46 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben een verzuurde user die geen mod kon worden, is er voor die categorie al eens een subforum geopend?
kzie hetquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Je ne parle pas français; c'est trop difficille pour moi!
Gaat het al wat beter dan vanmorgen?quote:
VLC Mediaplayerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:02 schreef quaas het volgende:
Ik heb een streamprogje nodig, die niet veel cpu nodig heeft...
Ow...quote:
quote:
Ohh, je bedoelt zelf streamen, niet luisteren naar de radio?quote:
Luisteren is niet streamen nee.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohh, je bedoelt zelf streamen, niet luisteren naar de radio?
Dat is waarquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ook goedemiddag, dat zit ie al een tijdje heur
Ikke, maar een volgens mij wel heel interessante remix!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wie heeft er nu weer Rebecca Black aangevraagd?
Lul!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:07 schreef quaas het volgende:
[..]
Dat is waar
EDIT: vergat ik bijna The Game
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot ie af is eigenlijk
Laat dat nu zijn.. gelukkig, na de Straits 2 goeie, en dan eentje die ik niet ken, daarna ergens weer een goeiequote:
Ik gok een aanrijding.. met dood tot gevolg, dan is dat meestal zo..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmm kzat te kijken of ik kon vinden waarom ik nou vertraging had vandaag.
treinen reden heel even niet tussen den dolder en amersfoort op last van de politie...
grrrmbl ik is nieuwsgierig.. wrom mochten ze dr niet langs dan.. maar ja niks te vinden
en dat duurt maar 8 minuten?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik gok een aanrijding.. met dood tot gevolg, dan is dat meestal zo..
Dat roepen ze gewoon om.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik gok een aanrijding.. met dood tot gevolg, dan is dat meestal zo..
idd dan hoor je dat er een aanrijding was met een persoon.quote:
Komt helemaal goed!!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:16 schreef Myraela het volgende:
Haartjes gedaan.![]()
Hopelijk schrikt en rent egg nu niet meteen meer weg.
Wat ga je dooeeen dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:16 schreef Myraela het volgende:
Haartjes gedaan.![]()
Hopelijk schrikt en rent egg nu niet meteen meer weg.
Ik kan er wel een stukje text over vinden, maar als ik dan de link ervan open dan is het kwijt..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
idd dan hoor je dat er een aanrijding was met een persoon.
Welke?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:33 schreef naatje_1 het volgende:
ik heb nu wel echt een heel erg toepasselijk liedje gevonden...
Ik ga voor deel 1. Wel 2 keer zo lang als pt.2, maar veel mooier.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
I Won't See You Tonight, Pt. 1 en 2 van Avenged Sevenfold
Er staan er weer 3 inquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:41 schreef 129383 het volgende:
willen jullie ook even een verzoekje doen?
want draakje heeft geen smaak
deel 1 is vanuit het oogpunt van cijferusert, 2 uit het oogpunt van ons, volgens mij, dus ik ga ze beiden draaien...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ga voor deel 1. Wel 2 keer zo lang als pt.2, maar veel mooier.
Ik ben in staat om Ez zn wekker te zetten voor jouw showquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
deel 1 is vanuit het oogpunt van cijferusert, 2 uit het oogpunt van ons, volgens mij, dus ik ga ze beiden draaien...
Nog beterquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
deel 1 is vanuit het oogpunt van cijferusert, 2 uit het oogpunt van ons, volgens mij, dus ik ga ze beiden draaien...
kwartiertje wachten schatquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:50 schreef 129383 het volgende:
[..]
goh wouw ik net een bloedmooie aanvragen
mag ik maar 3 in de 15 minuten
Respect en bedankt dat je die show doet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die was er vanmiddag gewoon?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:56 schreef quaas het volgende:
Iemand nog wat van Viro gehoord de laatste tijd?
ja, vannacht nog, daar was je bijquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:56 schreef quaas het volgende:
Iemand nog wat van Viro gehoord de laatste tijd?
1) er is maar 1 cijfertjes en dat is Erwinquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
cijfertjes
Bericht:
om huppel haar slecht humeur te verbeteren
viro is vanmiddag nog in het topic geweestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |