quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:13 schreef Lutte het volgende:
En ook nog een naamtopic, het kan niet op.
Gerard en Karim zijn de twee helden uit SST.
Dat. En cavia's hebben toch geen verstand van jongensnamen/meisjesnamen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:21 schreef Pisces29 het volgende:
Gerard kan dan als Geertje geroepen worden mocht het een vrouwtje zijn
Jeuj! Vakonsieeeeeequote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Niet te veel juichen, want dan is gewoon een hele week weg.
Aaawh, jeej!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:42 schreef Bos81 het volgende:
PGR: Ik heb Lutte's UI aan de OPwiki toegevoegd. Zo jij eventueel deze in de OP kunnen zetten.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:42 schreef Bos81 het volgende:
PGR: Ik heb Lutte's UI aan de OPwiki toegevoegd. Zo jij eventueel deze in de OP kunnen zetten.
Dankquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Grapje, doe maar heel veel plezier hebben!!Je hebt het verdiend.
En wij doen gewoon sms'en.
Boks chickiequote:
Smakelijkquote:
Alanya dus Europees. Was wel blij dat ik niet aan de kant van Syrie zat, en net nu Osama dood is.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:14 schreef Bos81 het volgende:
Zat je in het Europese deel, of in het Aziatische?
Nee, klopt ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Alanya dus Europees. Was wel blij dat ik niet aan de kant van Syrie zat, en net nu Osama dood is.
Je zat met je hakken dat beest gewoon op te fokken natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:07 schreef Bellatrix het volgende:
Het was super.Echt heel mooi. En ja ik heb op een kameel gereden, inclusief foto's. Maar het was meer een kameelrodeo, vloog er bijna vanaf.
Ik ging erop zitten en dacht, nou vooruit, ik heb paardgereden, eitje. Maar dat beest zat dus maakte een soort zwiep naar voren, Ik donderde ook naar voren, en ook zoveel mensen zaten te kijken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je zat met je hakken dat beest gewoon op te fokken natuurlijk.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:11 schreef Bellatrix het volgende:
En naar het Turkse bad geweest, inclusief massage en scrub!
Dat klinkt als een toffe vakantiequote:
Dan blijf je bezig met die Duitsers. Misschien was er een kuilengraafservice.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:11 schreef Bellatrix het volgende:
Wilde Lenie 't Hart al bellen, dat er een walvis aangespoeld was.
Zeker weten.quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan blijf je bezig met die Duitsers. Misschien was er een kuilengraafservice.
Ik zag je al lekker buiten aan tafel zitten (eten), met ondergaand zonnetje, kameel vastgebonden bij een jodelende Turk met gitaarquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zeker weten.En dat eten was ook super! Heel divers en vooral heul veul.
Het komt in de buurt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag je al lekker buiten aan tafel zitten, met ondergaand zonnetje, kameel vastgebonden bij een jodelende Turk met gitaar
Ik zou dat ook denken, ik tem elk paard. Maar dan zou ik ook wat bulten rijker zijn met dit kameelgestoei.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ging erop zitten en dacht, nou vooruit, ik heb paardgereden, eitje. Maar dat beest zat dus maakte een soort zwiep naar voren, Ik donderde ook naar voren, en ook zoveel mensen zaten te kijken.
Dan heb je vast snel na wat happen eten je slippertjes uitgeschopt en wat danspassen gedaan, tijdens de blazers, als voorbereiding voor ons Linedancingquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het komt in de buurt.s' avonds was er een stoet waar de kokken in meeliepen, Turkse vlag erbij, blazers en hoppa, lekker teringherrie maken terwijl je zit te bikken.
Ik zat vooral aan de whiskey coke en gin tonic! Maar je hebt raki wat een soort ouzzo is.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:30 schreef Pisces29 het volgende:
Hebben ze nog eigenlijk lekkere Turkse drankjes TacoBella?
Je kent me toch.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan heb je vast snel na wat happen eten je slippertjes uitgeschopt en wat danspassen gedaan, tijdens de blazers, als voorbereiding voor ons Linedancing
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:36 schreef Bellatrix het volgende:
zag je een bloemetje naar hun mond gaan._!_!_!_!
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:36 schreef Bellatrix het volgende:
En trouwens, oh my god, dit is echt té grappig. Ik zat dus een serie te kijken, met veel geweld en seks, en wat censureren die Turken? Sigaretten, elke keer als iemand er een opstak zag je een bloemetje naar hun mond gaan._!_!_!_!
Lekker.quote:
Hup hup!quote:
Nou mopperkont, ik wil ook wel pakken hoor, dan ga ik wel lekker op vakonsiequote:
Redelijk. Kon niet goed eerlijk tegen haar zijn hoe het echt gaat met mij. Maar zij had al een keer gezegd een keer langs te komen hier. Ze mailt me binnenkort voor een afspraak.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:56 schreef Lutte het volgende:
Ik ooook.
Was het trouwens goed gegaan met het bellen vanavond Bos?
Okay, dat is wel fijn!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Redelijk. Kon niet goed eerlijk tegen haar zijn hoe het echt gaat met mij. Maar zij had al een keer gezegd een keer langs te komen hier. Ze mailt me binnenkort voor een afspraak.
Ja, maar zij is natuurlijk wel erg vertrouwd. Kon ik soms erg goed mee praten. Is ook op papier een Psychologe. Maar morgen krijg ik inderdaad weer gewoon iemand aan de lijn van deze woonvorm. Ook nog een gewoon gesprek, morgen middag, Of eigenlijk al vanmiddag, want tijdens het typen is het zaterdag geworden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, dat is wel fijn!En morgen weer gewoon een 'vertrouwde'?
Okay, das wel fijn, ook dat je er nog even mee gaat praten enzo!! En aangezien dat alweer 'vanmiddag' is fix ik mezelf naar bed..quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar zij is natuurlijk wel erg vertrouwd. Kon ik soms erg goed mee praten. Is ook op papier een Psychologe. Maar morgen krijg ik inderdaad weer gewoon iemand aan de lijn van deze woonvorm. Ook nog een gewoon gesprek, morgen middag, Of eigenlijk al vanmiddag, want tijdens het typen is het zaterdag geworden.
Ja hopelijk gaat het goed,quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, das wel fijn, ook dat je er nog even mee gaat praten enzo!! En aangezien dat alweer 'vanmiddag' is fix ik mezelf naar bed..
Trusten!
Mogguh Pisces!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:03 schreef Pisces29 het volgende:
Moggeh![]()
![]()
Pgr, ik weet niet wanneer je vertrekt, maar een fijne vakantie!
Hey Luttequote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mogguh Pisces!
Die is vanmorgen vroeg al vertrokken.
Lekker knakken!quote:
Ik herken het Vaduz, het lange lijf en de boterhammen, ik knal ze er ook zo inquote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Geen knakkers Pisc!
En 4 is normaal, doe ik elke ochtend. Ik heb een groot lijf al met al.
Somebody jarig?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:43 schreef Pisces29 het volgende:
Op dit moment knal ik er een punt appeltaart in, dat was al weer te lang gelee
Ik moet wel wat eten 's ochtends, maar meestal gewoon een beschuitje of wat cornflakes. Maar wij hebben om elf uur nog pauze, dus dan kun je nog wat eten als je iets wakkerder bent.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik snap niet hoe sommige mensen 's ochtends praktisch niets eten, ik zou dan op werkdagen echt omvallen om half 11.
Nee, gewoon lekker bij de koffiequote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben echt benieuwd hoe die echte Bossche Bollen smaken, echt zonde al die keren dat ik in Den Bosch ook ben geweest en ze nooit heb gegeten, maar toen wist ik er nog niet van.
Uhu-uhu.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Bij het 's Hertogenbosch CS heb je toch DE zaak voor de bollen?
Ja!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Bij het 's Hertogenbosch CS heb je toch DE zaak voor de bollen?
Mijn verwachtingen zijn hoogquote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:57 schreef Bellatrix het volgende:
Jan de Groot.![]()
Als je een Bossche Bol niet lekker vindt, haat je het leven!
Heerlijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn verwachtingen zijn hoog
Hoe was het slapen in eigen bed weer Bella?
Hij koestert de exclusiviteit van die bollen. Het zijn geen AH proletenbollen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond het wel vaag dat die man er amper voor adverteert. Als buitenstaander had ik zonder een Beek en Donker bij me niet geweten dat ie bollen had en verkocht.
Proletenbollen, veeg me op!!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij koestert de exclusiviteit van die bollen. Het zijn geen AH proletenbollen.
Wat is Beek en Donker?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond het wel vaag dat die man er amper voor adverteert. Als buitenstaander had ik zonder een Beek en Donker bij me niet geweten dat ie bollen had en verkocht.
En AH is nog wel de luxe onder de supermarktenquote:
Dicht bij hier!quote:
Moet je nagaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En AH is nog wel de luxe onder de supermarkten
Misschien wilt hij ze exclusief voor de provinciaaltjes houdenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij deed dat zelfs zo goed dat er in de hele zaak zelfs nog geen aanwijzing te zien was. Hij haalde ze van achter.
Ik lik m'n vingers er bij af, tot ik de echte leer kennenquote:
Gisteren voor het eerst Grolsch Lemon gehad, lekker mann.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik moet nog eens een kratje afleveren in Beek en Donk. Maar dat moet ik al een jaar of 5.
Ohquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gisteren voor het eerst Grolsch Lemon gehad, lekker mann.
Ja ik ook.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
OhIk ben nog steeds nieuwsgierig naar de Wieckse rosé
![]()
Ja, die zijn goed he.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gisteren voor het eerst Grolsch Lemon gehad, lekker mann.
Dndiekquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik moet nog eens een kratje afleveren in Beek en Donk. Maar dat moet ik al een jaar of 5.
Echt he.quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:05 schreef Bellatrix het volgende:
Gisteren ''een keukenmeidenroman'' gekocht, geweldig boek over zwarte vrouwen in het zuiden van Amerika in de jaren 60 die wél de blanke kinderen moeten opvoeden, maar niet hetzelfde toilet als hun bazen mogen gebruiken. Prachtig hoe één blanke jonge vrouw probeert terug te vechten.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:28 schreef Bellatrix het volgende:
Amerikaanse vriendin komt weer naar Nederland in augustus,
Ja best wel mooi glas, een beetje kelk-achtig.quote:
Weet ik nog niet, vorig jaar met een vriendin.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Komt ze alleen Bel?
Ik ben terug uit Wezep. (amateurvoetbaladdictdeluxe) SVZW kampioen zien worden, volgend jaar 2 derby's erbij in de Topklasse.
Tuurlijk!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:22 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduz en Lutte; vinden jullie het leuk om nog een stem uit te brengen hier?
[Tournament] - Beste Nederlandse inzending: DE FINALE!
Je kunt kiezen uit 3 liedjes en het is erg spannend
Heb ik van de week ook met mijn telefoon gedaan. Helemaal in nieuw jasje met puike nieuwe cds!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:39 schreef Lutte het volgende:
Ik heb net voor het eerst sinds een maand of tien nieuwe muziek op mijn iPod gezet.
De opbouw is prachtig ..quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:44 schreef Bellatrix het volgende:
Hemel en Aarde bezorgt me nog steeds kippenvel.
en als je het in google search propt, zegt het "bedoelt u soms toevertrouw verachtelijk"quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:58 schreef Bellatrix het volgende:
Google translate zegt dat toevertrouwverachtelijk een woord is, maar dat kan toch helemaal niet.
Dank Lutte en Bellushka! Leukquote:
Heb je de BBQ gebruikt? Lekker buiten genietenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ah ok!
Ik heb net een pallet vlees op en ga nu weer op het bankje buiten liggen. Lekker verdersuffen.
Ja, onze buitenkeuken. Lekker gesmikkeld!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je de BBQ gebruikt? Lekker buiten genieten
Eeuhm.. Ik heb eindelijk tijd gemaakt om muziek te verversen en nu dus leuke muziek om naar te luisteren.quote:
Wat heb je er zoal opgezet. Losse nummers, hele cd's?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Eeuhm.. Ik heb eindelijk tijd gemaakt om muziek te verversen en nu dus leuke muziek om naar te luisteren.
CD's, hele discografieën zelfs stiekem. En nog wat Top 40 en 'ooh die is ook wel leuk' muziek.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat heb je er zoal opgezet. Losse nummers, hele cd's?
Wow. Waar luister je graag naar?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
CD's, hele discografieën zelfs stiekem. En nog wat Top 40 en 'ooh die is ook wel leuk' muziek.
3js (quote:
Niets mis met de 3Js! Biffy en Adele heb ik ook op m'n phone. Ik heb ook de soundtrack van Amélie van Yann Tiersen erop gezet, zo mooi. Net als Agnes Obel wel de toppers van het moment voor mij, die luister ik vaak.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
3js (), The Killers, Biffy Clyro, Simple Plan, Bløf, Adèle, Billy Talent.
Ik had ook de preview van het album van Ben Saunders geluisterd maar dat viel tbh best wel tegen.
Ik ben echt fan van ze, naar superveel optredens geweest, echt leuk.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Niets mis met de 3Js! Biffy en Adele heb ik ook op m'n phone. Ik heb ook de soundtrack van Amélie van Yann Tiersen erop gezet, zo mooi. Net als Agnes Obel wel de toppers van het moment voor mij, die luister ik vaak.
Nou?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:01 schreef DeZwabber het volgende:
whehehe, ik zal de inhoud van mijn telefoon maar niet posten
Ja, die muziek wordt wel eens gebruikt bij tv-programma's.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben echt fan van ze, naar superveel optredens geweest, echt leuk.Biffy Clyro vond ik eerst niks maar nu mijn Engels beter wordt en ik de teksten snap ben ik verslingerd.
En dat is dat pianoliedje wat nogal eens onder in memoria staat toch?
Wel lekker rustgevende muziek.
Je luisterde nu toch voort muziek voor je in slaap viel om sneller in slaap te vallen?
Okay, gaaf, dat zal wel werken ja!! En ik vind 'melancholie' echt een mooi woord.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, die muziek wordt wel eens gebruikt bij tv-programma's.En verder is het vooral mijn smaak, rustige muziek, melancholische songs. Dus dat komt goed uit om mee in slaap te vallen en lekker te slapen.
Dat is het ook!! Ik vond het al een genot om te typen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, gaaf, dat zal wel werken ja!! En ik vind 'melancholie' echt een mooi woord.![]()
Thanks voor de opvrolijking.
Cage the Elephant, Coheed and Cambria, Eisbrecher, Eluveitie, Gojira, King Crimson, Kings of Leon, Machine Head, Mastodon, Muse, Nevermore, Opeth, Pendulum, Periphery, Porcupine Tree, Radiohead, Rammstein, Serj Tankian, System of a Down, The Prodigy, The Raconteurs, The White Stripes, Toolquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geef me maar een ons geluk das meer dan een pond goooooud.![]()
Oooomie!!
juist geen partyquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Party hard.Ga eens snel bijslapen dan!
Ik 10!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:17 schreef Lutte het volgende:
Ik ken er maar zeven van.Maar ik denk dat je een beetje dezelfde smaak als Ron hebt.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Bella ik heb de karaokestick weer bijna in handenAnita was weer aan het zingen (Window of hope van Oletta Adams)
Whehe. Im so excited! Nu al.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]Moeten we een keertje doen! Martin erbij en dan de Pointer Sisters!
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb ook de soundtrack van Amélie van Yann Tiersen erop gezet, zo mooi. Net als Agnes Obel wel de toppers van het moment voor mij, die luister ik vaak.
We gaan de Paradiso breken jongen, niets meer over, helemaal kaput!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Cage the Elephant, Coheed and Cambria, Eisbrecher, Eluveitie, Gojira, King Crimson, Kings of Leon, Machine Head, Mastodon, Muse, Nevermore, Opeth, Pendulum, Periphery, Porcupine Tree, Radiohead, Rammstein, Serj Tankian, System of a Down, The Prodigy, The Raconteurs, The White Stripes, Tool
Tot aan de grond gelijk maken, opnieuw opbouwen, en dan nog een keer slopen!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]!!!!!!!!!
[..]
We gaan de Paradiso breken jongen, niets meer over, helemaal kaput!
Wat een goed ideequote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]Moeten we een keertje doen! Martin erbij en dan de Pointer Sisters!
De 3k's!quote:
3K'squote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
De 3k's!
Al kan dat ook geschreven worden als KKK. Toch maar niet.
Ja, laatste dagen lees ik weer veel. Ik heb over dit boek 3 dagen gedaan. Het telt net iets meer dan 300 pagina;squote:
Mijn vader en moeder.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:47 schreef Lutte het volgende:
Vaduz, als jij het over je huis hebt heb je het altijd over 'we'.. Waar bestaat die we precies uit dan?
Joa.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:50 schreef Lutte het volgende:
Wait whut, woon jij nog thuis? Ik dacht dat je op jezelf woonde met een kat ofzo.
Haha, okay.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik en dieren, ik zie ze overall liever bij anderen. Op wat goudvissen na is hier nog nooit een dier geweest.
Dan ga ik me er als een malle in verdiepen en is ie van harte welkom.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:55 schreef Bellatrix het volgende:
Ik geef Dush ooit nog een kitten. Een flamboyante met Swarovski wandelstok en een tophat.
Hehequote:Op zondag 8 mei 2011 20:00 schreef Bellatrix het volgende:
Even een crosspost
Het kind van de buren naast ons heet Boyke._! Ik keek naar het papier en dacht, ''ah wat grappig, ze vieren de verjaardag van de hond groots!'' is het een mensenkind.
_!_!_!_!_!
quote:
Voor honden ja, niet voor mensen.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
HeheKomt die naam niet vaak voor dan in jullie regio? Volgens mij heb ik het wel eens in het Zuiden gehoord
Het doet me een beetje denken aan DTooske en Pykequote:
Ja, ik heb echt de pest aan namen die eindigen op ''ke'', lekker als je kind uiteindelijk volwassen wordt.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het doet me een beetje denken aan DTooske en Pyke
Boy vind ik net zo erg eigenlijk.quote:
Steve McQueen.quote:
Yes he is the King of Coolquote:
Die ziet er zeker goed uit.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Yes he is the King of Coolzo ziet mijn bureaublad er trouwens uit:
[ afbeelding ]
Leuk glas Bosquote:Op zondag 8 mei 2011 20:59 schreef Bos81 het volgende:
Trouwens Vaduz
Dit is het glas waar ik het gisteren over had
[ afbeelding ]
Je had een date?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:58 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb maar heel even gekeken naar de bekerfinale, had andere dingen te doen
Nee, het was wel een vrouw, maar dan van de begeleiding, we gingen weer verder met mijn kamer opruimen. Daarnaast is/was het gewoon lekker weer dus heb nog even buiten gezeten.quote:
Ah, ik ben gelijk verliefd op de vorm!quote:Op zondag 8 mei 2011 20:59 schreef Bos81 het volgende:
Trouwens Vaduz
Dit is het glas waar ik het gisteren over had
[ afbeelding ]
Ja en je kunt er een tennisbal opleggen om alles af te dekken.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, zo met het gat van boven zodat het bier er niet uitloopt en zo, briljant!
Slaap lekkerquote:
Nee kijk Red Dragon. S&S met Theo is altijd wel leuk, even kijken.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:02 schreef Pisces29 het volgende:
Bella, kijk je ook toevallig? Die Nicolette(?) zit aan de wodka en petst op Mental Theo's kale kop en spuugt de drank in z'n gezicht
Red dragonquote:Op zondag 8 mei 2011 23:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee kijk Red Dragon. S&S met Theo is altijd wel leuk, even kijken.
Nee doen.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:05 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wilde iets schrijven, maar ik hou me in.
Ik lig in een deuk hier, ik twijfel of ik nou moe ben (en dus melig) of dat de aflevering gewoon geniaal isquote:Op zondag 8 mei 2011 23:07 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind het zo mooi hoe die dokters zo neutraal en serieus reageren met dat neukende koppel.
Nogal jaquote:
Iets minder shine en een extra bakkie leut!quote:Op maandag 9 mei 2011 09:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu al spijt van mijne late bedgang, maar er is niets meer aan te doen.
quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 14:36 schreef Bellatrix het volgende:
Ik begin meteen te zweten als zo'n jankende jezus me aanstaart.
Ik heb hem vanmiddag laten maken in het crea-topicquote:Op maandag 9 mei 2011 16:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Zie Pisc eens in een zomers oceaantje dobberen.
Gemist, er werd ook gevreesd voor het einde. Maar gelukkig is het geen massasprint geworden.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 17:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik lees nu dat Wouter Weylandt zelfs gereanimeerd is. Hij is buiten bewustzijn en heeft veel bloed verloren.
En geen reactie op de reanimatie.. Pfff. En zijn vrouw/vriendin is in september uitgerekend..quote:Op maandag 9 mei 2011 17:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik lees nu dat Wouter Weylandt zelfs gereanimeerd is. Hij is buiten bewustzijn en heeft veel bloed verloren.
laatmaar.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
En geen reactie op de reanimatie.. Pfff. En zijn vrouw/vriendin is in september uitgerekend..
Klopt, net bevestigd..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |