quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:13 schreef Lutte het volgende:
En ook nog een naamtopic, het kan niet op.
Gerard en Karim zijn de twee helden uit SST.
Dat. En cavia's hebben toch geen verstand van jongensnamen/meisjesnamen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:21 schreef Pisces29 het volgende:
Gerard kan dan als Geertje geroepen worden mocht het een vrouwtje zijn
Jeuj! Vakonsieeeeeequote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Niet te veel juichen, want dan is gewoon een hele week weg.
Aaawh, jeej!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:42 schreef Bos81 het volgende:
PGR: Ik heb Lutte's UI aan de OPwiki toegevoegd. Zo jij eventueel deze in de OP kunnen zetten.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:42 schreef Bos81 het volgende:
PGR: Ik heb Lutte's UI aan de OPwiki toegevoegd. Zo jij eventueel deze in de OP kunnen zetten.
Dankquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Grapje, doe maar heel veel plezier hebben!!Je hebt het verdiend.
En wij doen gewoon sms'en.
Boks chickiequote:
Smakelijkquote:
Alanya dus Europees. Was wel blij dat ik niet aan de kant van Syrie zat, en net nu Osama dood is.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:14 schreef Bos81 het volgende:
Zat je in het Europese deel, of in het Aziatische?
Nee, klopt ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Alanya dus Europees. Was wel blij dat ik niet aan de kant van Syrie zat, en net nu Osama dood is.
Je zat met je hakken dat beest gewoon op te fokken natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:07 schreef Bellatrix het volgende:
Het was super.Echt heel mooi. En ja ik heb op een kameel gereden, inclusief foto's. Maar het was meer een kameelrodeo, vloog er bijna vanaf.
Ik ging erop zitten en dacht, nou vooruit, ik heb paardgereden, eitje. Maar dat beest zat dus maakte een soort zwiep naar voren, Ik donderde ook naar voren, en ook zoveel mensen zaten te kijken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je zat met je hakken dat beest gewoon op te fokken natuurlijk.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:11 schreef Bellatrix het volgende:
En naar het Turkse bad geweest, inclusief massage en scrub!
Dat klinkt als een toffe vakantiequote:
Dan blijf je bezig met die Duitsers. Misschien was er een kuilengraafservice.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:11 schreef Bellatrix het volgende:
Wilde Lenie 't Hart al bellen, dat er een walvis aangespoeld was.
Zeker weten.quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan blijf je bezig met die Duitsers. Misschien was er een kuilengraafservice.
Ik zag je al lekker buiten aan tafel zitten (eten), met ondergaand zonnetje, kameel vastgebonden bij een jodelende Turk met gitaarquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zeker weten.En dat eten was ook super! Heel divers en vooral heul veul.
Het komt in de buurt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag je al lekker buiten aan tafel zitten, met ondergaand zonnetje, kameel vastgebonden bij een jodelende Turk met gitaar
Ik zou dat ook denken, ik tem elk paard. Maar dan zou ik ook wat bulten rijker zijn met dit kameelgestoei.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ging erop zitten en dacht, nou vooruit, ik heb paardgereden, eitje. Maar dat beest zat dus maakte een soort zwiep naar voren, Ik donderde ook naar voren, en ook zoveel mensen zaten te kijken.
Dan heb je vast snel na wat happen eten je slippertjes uitgeschopt en wat danspassen gedaan, tijdens de blazers, als voorbereiding voor ons Linedancingquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het komt in de buurt.s' avonds was er een stoet waar de kokken in meeliepen, Turkse vlag erbij, blazers en hoppa, lekker teringherrie maken terwijl je zit te bikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |