Wat een onzin, in welke eeuw leef jij eigenlijk?
Maar zoals jij dit zegt vind ik nogal vreemd, alsof het verboden is
quote:Jij dan vast ook nog "Een vrouw heeft maar een recht, en dat is het aanrecht"???
Op 16 augustus 2000 18:40 schreef SHARKYKING het volgende:
Ik vind dat vrouwen tijdens het uitgaan niet de hele avond bier moeten drinken,een of twee is ok maar de hele avond aub nee!!Ik vind het niet zo passen,vrouwen horen mixjes te drinken of wijn.(is allebei errug lekker vooral voor het zoenen)Als vrouwen dan ook nog shag roken dat is het gelijk over,bij vrouwen horen chigaretten en niet shag!!!
vrouwen en shag is de gorste combinatie!!!
quote:jij hebt zeker geld zat, ofzo? Vrouwen horen ook niet te betalen zeker?
vrouwen horen mixjes te drinken
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 16-08-2000 18:50]
quote:
Op 16 augustus 2000 18:49 schreef SunChaser het volgende:
jij hebt zeker geld zat, ofzo? Vrouwen horen ook niet te betalen zeker?
Het staat niet PUNT.
Het is geen kijk PUNT.
Ik ken SharkyKing in het echt en in onze woonplaats zijn er zoveel vrouwen op zaterdagavond zat van al dat bier wat ze achterover gegoten hebben dat je er vanzelf wel een hekel aan krijgt!
Ik ben het helemaal volledig met SharkyKing eens, maar ik zeg wel dat het me eigenlijk niet uitmaakt of een meisje dat doet..je raakt tenslotte verliefd op haar karakter-eigenschappen en niet op haar doen en laten. Het speelt natuurlijk wel een rol, maar het is niet het belangrijkste...het belangrijkste is dat je samen gelukkig kan zijn...
GreetZ elegancez
quote:Jij bent ook wel DE ideale heer nietwaar? 8)
dit wil natuurlijk niet zeggen dat ik dat allemaal voor ze ga betalen!!!!
quote:dat vraag ik me ook af ja.
Wat een onzin, in welke eeuw leef jij eigenlijk?
de meeste kerels vinden dat juist niet erg ze hebben liever een vrouw van deze tijd.
toch?
quote:Ik vind het prima dat jij dat vindt.
Ik vind dat vrouwen tijdens het uitgaan niet de hele avond bier moeten drinken,een of twee is ok maar de hele avond aub nee!!Ik vind het niet zo passen,vrouwen horen mixjes te drinken of wijn.(is allebei errug lekker vooral voor het zoenen)Als vrouwen dan ook nog shag roken dat is het gelijk over,bij vrouwen horen chigaretten en niet shag!!!
Wake up dude!
quote:'to shag' is wel Engels voor 'neuken', dus, tsja, kweenie...
* Arcee weet uberhaupt niet wat 'gorste' betekent, by the way
Verder boeit het me weinig, maar het ligt aan de combi en de situatie. Maar dat geldt ook voor mezelf, als ik ergens moet zijn en ik zie er netjes (ja ja, soms moet dat) uit dan paf ik sigaretten. Op mijn werk rook ik meestal shag
quote:mee eens
Op 16 augustus 2000 19:05 schreef Priscella het volgende:
Ja sorry hóór,
maar ik vind het óóóók géén kijk als vrouwen shag (liefst Van Nelle, alleen al die kleurencombinatie van dat pakje blauw met dat lelijke jaren seventies oranje)roken, het vloeitje langs hun tong rollen, zo'n toeter in de mond, bier drinken (en dan met de mond op het flesje).Het staat niet PUNT.
Het is geen kijk PUNT.
quote:De LMK is verliefd
Op 16 augustus 2000 20:55 schreef Angie het volgende:
dat vraag ik me ook af ja.
goed 1 ik rook shag
en 2 ik drink bier uit de fles zelfs
en 3 ik ben een vrouw
Nee, als ik ga stappen altijd ff een pakje peuken mee.
WAAR SLAAT HET ROKEN EIGENLIJK OP ?
quote:Nou Isabeau die goede oude tijd het heeft wel wat moet ik bekennen
Op 16 augustus 2000 18:44 schreef Isabeau het volgende:
Jaaaa!!! Geen bier voor vrouwen, alleen sjiek een wijntje of een cocktailtje. En mannen alleen cognac of bier! Vrouwen aan de dunne sigaretjes en mannen aan de sigaren!! En mannen die de deur voor de vrouw open houden en alles betalen!!! Yes!! En...oh wacht...het is alweer 2000 heh? Verdorie...
quote:Altijd beter dan een vrouw met getoupeerd haar, 5 meter make-up, hoge hakken en een handtasje, die ze op de dansvloer legt om er omheen te dansen. Ik heb overigens niks tegen vrouwen bier(flesjes) en shaq.
Op 17 augustus 2000 21:53 schreef Roché het volgende:
alleen een mooie meid met een bierfles in de handen staat niet zo charmant.
quote:
Op 16 augustus 2000 21:10 schreef Arcee het volgende:
'to shag' is wel Engels voor 'neuken', dus, tsja, kweenie...* Arcee weet uberhaupt niet wat 'gorste' betekent, by the way
En voor Angie
Wat een kolder allemaal. Waarom zou een vrouw geen shag mogen roken. En de vriendinnen van mij zuipen als we ergens zijn meestal mixen. Maar als we thuis zijn zuipen we gewoon bier uit de fles. Lekker boeiend..
[Dit bericht is gewijzigd door Party-pooper op 23-11-2000 16:31]
Maar bier drinken? Wat kun je daar nou tegen hebben?
quote:Ja als ze zo'n bos ook nog eens van achteren heeft....
Op 23 november 2000 21:13 schreef Aernout het volgende:
een vrouw met een pak shag in d'r kontzak.
Maar hoort dit niet in het topic 'scheren'?
quote:
Maar bier drinken? Wat kun je daar nou tegen hebben?
Iedereen die zuipen wil moet zuipen, iedereen die shag roken wil moet shag roken. Wie ben ik om er wat van te zeggen. Als ik een meid leuk vind maar ze rookt shag, kan mij dat verrotten. Als die meid maar leuk is dan toch?
----
Maar serieus, wat boeit het nou wat een vrouw rookt of drinkt? Dat een man sigaretten rookt kijkt niemand van op, maar als een vrouw shag rookt is dat een "afknapper".
Ikzelf zou het wel fijn vinden als mijn vriendin bier dronk en shag rookte Ze drinkt nu mixjes (A 3 muntjes) en rookt alleen jointjes
Maar iedereen moet toch roken/drinken/eten/doen wat ie zelf leuk en lekker vind?
Ikke van mensen met van die "afknappers" op van die nutteloze zaken.. Kijk naar de belangrijke dingen!
*WEKKER GAAT*
Poehee, wat heb ik raar gedroomd zeg... ik stond allemaal bekrompen standpunten te verkondigen... en ik had ook zo'n rare naam... SHARYKING of iets wat erop lijkt.....
WAT EEN ONZINNIGE DISCUSSIE!
quote:Maar wel leuk.
Op 24 november 2000 18:25 schreef goddess in heaven het volgende:
WAT EEN ONZINNIGE DISCUSSIE!
Welnu, die kans grijp ik graag aan.
Soms vind ik het fijn om chique gekleed te zijn en ergens een wijntje te drinken, maar voor deze gelegenheden kom ik denk ik niet in een gewone kroeg!
Als ik naar een kroeg ga dan drink ik lekker veel bier (terwijl ik thuis zeer zelden van mijn cola of chocomel afwijk), heel veel bier en sigaretten. Dan kleed ik me ook anders en hang ik lekker de beest uit.
Het soort vrouw dat jij zoekt, de eeuwige dame, komt denk ik niet in het soort gelegenheid waar jij heen gaat. Dus zou dit soort vrouw zich denk ik ook niet aangetrokken voelen tot jou!
Maar ja, verder weet ik niets omdat het onzinnig is.
Ja misschien nog dit:
Plaats een advertentie: Man/jongen (?) zoekt charmante dame, uitgaanstype, moet sigaretten roken geen shag a.u.b., moet bij voorkeur wijn of iets duurders drinken, absoluut geen bier en alleen zelfbetalende dames krijgen antwoord terug.
quote:En met wat je neerzet denk ik bijna dat je een clone van mezelf bent eigenlijk.
Het staat ranzig, dat van dat bier ook trouwens, ik zie dan ook vaak van het zoenen af als een vrouw gezopen en gerookt heeft. Het is net of je een asbak leeg lebbert en ik krijg er letterlijk kotsneigingen van.
Als een dronken vrouw ook probeerd een wip met me te maken heeft ze bijna 0% kans en geloof me, het is me vaak zat gebeurd. Maar punt 1: Als je de vrouw in kwestie verder vrijwel niet kent ze kan er later enorm spijt van hebben. Dus ik heb ze altijd netjes met de kleertjes aan in bed gelegd. Punt 2: Het is geen gemeende geilheid, kom je vanzelf dus ook weer bij punt 1 aan.
Wijn staat inderdaad veel charmanter en vrouwelijker, maar erg geemancipeerd klinkt het allemaal niet kan me indenken dat mensen deze topic fout kunnen interpreteren, maargoed dan moeten die mensen maar eens nadenken bij iemand die op straat staat te kotsen: Man of vrouw, staat ook niet erg charmant is het wel?
Wat deze topic in sexualiteit doet snap ik trouwens wel, want het heeft kennelijk met aantrekkingskracht te maken.
Gezallich!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door MiRRoRMaN op 25-11-2000 04:23]
quote:Helemaal mee eens. Zoenen van een vrouw die gerookt heeft is super goor
Op 25 november 2000 04:20 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Het is net of je een asbak leeg lebbert
quote:oh en bij mannen is het goddelijk! Jongens ga alsjeblieft door met roken en bier drinken, want dat vinden 'wij vrouwen' zo lekker
Op 25 november 2000 12:24 schreef Aernout het volgende:
Helemaal mee eens. Zoenen van een vrouw die gerookt heeft is super goor
quote:Nee, en daarom rook en drink ik dus ook niet....
Op 25 november 2000 13:16 schreef goddess in heaven het volgende:
oh en bij mannen is het goddelijk! Jongens ga alsjeblieft door met roken en bier drinken, want dat vinden 'wij vrouwen' zo lekker
Jullie zien gewoon het verkeerde typ voor je!
* sataN zal de volgende M&G een persoonlijk demonstreren hoe je elegant een flesje bier opzuipt!
quote:Hier sluit ik me 100% bij aan !!
Van zulke vrouwen moet ik
quote:Je hebt helemaal gelijk.
vrouwen, bier en shag is de goorste combinatie!!!
bier vindt ik geen probleem, staat wel erg lief zoals die "hele goeie vriendin" (was het maar meer ) haar glas aan de mond zet en kleine slokjes bier neemt
quote:Dat is gelukkig snel voorbij
Op 30 november 2000 15:31 schreef Suzanne het volgende:
We leven in het jaar 2000 hoor!
En niet omdat het een vrouw is, maar ik val nu eenmaal niet op mannen.
Wat een gelul man laat die vrouwen ook gewoon lekker shag roken en bier zuipen kan mij het schelen.
als je nou zelf niet rookt of drinkt ach ja dan kun je er wat tegen hebben dat ze roken dan wel drinken.
Nee sigaretten mag wel en wijn ook
maar bier en Shag niet.
wat een GELUL durf dan eisen te stellen en zoek een vrouw die niet rookt niet drinkt netjes 's morgens je boterhammen smeert elke avond al nat op de bank zit te wachten tot jij je leuter er ff in komt hangen. Geweldig je kunmt natuurlijk dan ook gewoon een hond nemen. Drinkt vaak geen bier rookt geen shag en gaat de krant uit de gang halen.
ZO PUH!!!!!
en ik zit hier heel mooi te wezen in mijn nieuwe lingeriesetje (Jawel Priscella, die mooie roze van H&M ) en zie er zeker niet minder vrouwlijk en sexy uit dan wanneer ik een mixje zou drinken...
[Dit bericht is gewijzigd door Puckzzz op 30-11-2000 23:10]
quote:Waar GAAT dit over.....
Het gaat er om dat ik vind dat vrouwen niet de hele avond bier moeten drinken,omdat
Als een vrouw zegt dat jij de hele avond shotjes moet drinken omdat ze dat beter bij jou vind staan........
Word eens volwassen, ze moeten bier gewoon helemaal afschaffen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |