dat kan niet daar heb je niet eens tijd voorquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:03 schreef draude het volgende:
kijk het maakt me niet uit als mensen naar metal luisteren of wat dan ook, ik zelf luister echt naar alles, met een lichte voorkeur voor rock. De laatste tijd luister ik veel naar klassieke muziek: wagner, beethoven etc.
Ik kan mij wel vaak storen aan mensen die per definitie vinden dat alles in de top 40 bagger is.
dit is slakken op zout leggen , je weet best wat ik daar mee bedoel.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dat kan niet daar heb je niet eens tijd voor
Ik luister ook naar alles met een lichte voorkeur voor extreme-hoempa-barok -breakcorequote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:06 schreef draude het volgende:
[..]
dit is slakken op zout leggen , je weet best wat ik daar mee bedoel.
Dan heb ik goed nieuws voor je, die heeft ook op #1 gestaan.quote:
Hier ook ja? geen idee ik was 3 ofzo man wel tofquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:14 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dan heb ik goed nieuws voor je, die heeft ook op #1 gestaan.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:18 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb trouwens nog geen muziek met gitaar in dit topic gepost
Gruwelijkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik luister ook naar alles met een lichte voorkeur voor extreme-hoempa-barok -breakcore
en daarom moet dit op nummer 1
Mee eens.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:07 schreef draude het volgende:
ik vind dat dit wel een mondiaale hit mag zijn.
Alles in de top 40 is bagger.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:03 schreef draude het volgende:
kijk het maakt me niet uit als mensen naar metal luisteren of wat dan ook, ik zelf luister echt naar alles, met een lichte voorkeur voor rock. De laatste tijd luister ik veel naar klassieke muziek: wagner, beethoven etc.
Ik kan mij wel vaak storen aan mensen die per definitie vinden dat alles in de top 40 bagger is.
quote:
Freddie was sowieso de grootste muzikale held allertijden was mij betreft!quote:Op zondag 8 mei 2011 21:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Misschien wel Freddie's beste vocale werk. Die uithalen zijn ongekend. Hij was doodziek toen en dan dit nog weten te doen. Hij schijnt het in 1 take gedaan te hebben. Held
Ja meesterlijk allemaal!!quote:Op zondag 8 mei 2011 22:08 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Freddie was sowieso de grootste muzikale held allertijden was mij betreft!
Zo gigantisch gevarieerd, nog steeds ongelofelijk knap.
Mooi en prachtig gevoelig, behouden maar toch vol gezongen (prachtig afscheid ook):
Lekker en zangtechnisch ook sterk:
Beestachtige bas-/drumlijn ook in Was It All Worth It (3:38 - 4:00 = gaspedaalmomentje)...
Samen met Innuendo mijn favoriete drie nummers van Queen.
Scandal zit technisch erg goed in elkaar, maar ik vind er een ongemakkelijk sfeertje in zitten (logisch, gezien het onderwerp). Ben zelf meer van de mooie of stevige nummers van Queen, drama hoeft van mij nooit zo.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:59 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ja meesterlijk allemaal!!
Tevens 'Scandal' van Queen!
Is ook mooi, maar ik vind de 1997 versie wat vetter afgemixt waardoor hij harder rockt. Gaat van opgevoerde rockbalad naar powerrock; origineel mist ballen vind ik.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:32 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik vind de originele versie van 'I Can't Live With You' (op Innuendo)
toch wel mooier moet ik zeggen dat die retake.
In nederland niet, pas in 1965 officieel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:08 schreef Bosbeetle het volgende:
ontopic:
maar ik weet niet of er in 1957 al een top40 was (zeker niet voor pop muziek)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |