dat kan ze ja! Als ze even een foto mèt gezicht zou posten (quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
Rituals, ik vind m erg mooi!
Je kan dan ook waarschijnlijk alles hebben met zo'n lijf.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
anders had uniek nooit meer RTL gemist kunnen kijken!
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
Rituals, ik vind m erg mooi!
Je kan dan ook waarschijnlijk alles hebben met zo'n lijf.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat kan ze ja! Als ze even een foto mèt gezicht zou posten () dan weet ik zeker dat het plaatje helemaal klopt
Veel plezier! Ik heb zo'n vermoeden dat je je niet zult vervelenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:55 schreef motorbloempje het volgende:
Máár, wij moeten zo maar eens onszelf klaar gaan maken voor de Batavierenrace![]()
Nee, heb ik .. lurkertjequote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:49 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Plugin nog niet geinstalleerd?
http://www.microsoft.com/silverlight/default.aspx
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:57 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb al eens op Rituals d'r FB lopen slijmen, maar heb haar tot nu toe nog niet naar mijn kant kunnen halen.
Foto's!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:01 schreef Merel het volgende:
Nu we het toch over kleding hebben: m'n enorme ASOS-bestelling is binnen en ik vind veel te veel leuk.
Jaja, die komen nog welquote:
Dan ben je niet hetero hoor!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:00 schreef Rituals het volgende:
[..]![]()
. Ik word verlegen van jullie
.
Ik ben dan misschien wel hetero, maar ik vind vrouwen véél aantrekkelijker dan mannen.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan ben je niet hetero hoor!
Swietje, we pakken haar!.
Ik zag zelf ook dat het bovenstukje wat vreemd zat inderdaadquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:32 schreef Chicolate het volgende:
Rituals ik vind hem mooi, maar het bovenstukje lijkt een beetje vreemd te zitten. Het doet lijken alsof je hangtieten hebt en die heb je helemaal niet. Met een bredere, vooral wat hogere riem zou het er misschien beter uitzien
.
En ik mis mn lange spiegel, nu kan ik mezelf niet van top tot teen zien als ik wil kijken of wat ik aanheb leuk staat.
Ik had een lange spiegel en hij viel van de deur dus was ie stukquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:38 schreef Rituals het volgende:
[..].
[..]
Ik zag zelf ook dat het bovenstukje wat vreemd zat inderdaad. Scheef ook. Ik hou niet zo van brede riemen om een taille, maar ik kan wel dat bovenstukje iets beter doen denk ik
.
Irritant! Kun je geen goedkope, nieuwe spiegel kopen?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:42 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik had een lange spiegel en hij viel van de deur dus was ie stuk. Ik weet niet of ik wel een nieuwe wil wagen. En een spiegel op de binnenkant van de badkamerdeur is ook wat suboptimaal, ik hoef mezelf niet zo nodig te zien als ik net wakker ben of uit de douche kom
.
De bedrand komt het dichtst in de buurt, maar dan krijg ik hem vast op mn hoofd als ik slaap ofzoquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:44 schreef Rituals het volgende:
[..].
Heb je misschien iets waar je de spiegel op kunt zetten? Ik heb een lange spiegel op een verhoging staan, gewoon tegen de muur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |