Doris Lessing toch? De gleuf toevallig?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb uitstekend geslapen!
En, niet geheel onprettig, toen ik net naar de keuken liep, ging het lopen zowaar vrij redelijk!
Als kers op de taart ben ik ook nog eens een geweldig boek aan het lezen!![]()
Succes met ontbrakken dames!
Wel Doris Lessing, maar dan Alfred & Emily. Over haar ouders en hoe hun leven er uit had gezien als de eerste wereldoorlog nooit had plaatsgevonden.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Doris Lessing toch? De gleuf toevallig?
Liever nietquote:
Ik heb zelfs een roze tuinbroekquote:
Bah, dat is naar.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:42 schreef conleche het volgende:
Pfffft. Kijk ik gisteravond op FB, zie ik een oude schoolvriendin posten dat life suckt. Ik gevraagd wat er was en verwachtte eigenlijk iets simpels, blijkt dat ze voor de 2e keer kanker heeft. Hopen dat ze er op tijd bij zijn.![]()
Damn, wat is het soms oneerlijk, het leven.
Ik ga zo denk ik even de stad in.. En als ik daar toch ben, zal ik een koffie voor je meenemen?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:55 schreef conleche het volgende:
Ik ben in de galerie.Ik ben óf in Griekenland óf in de galerie met mooi weer. Karma?
Ik denk dat ik mijn fiets maar eens ga wassen. Ben ik tenminste buiten.
Gezellig!!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:18 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik ga zo denk ik even de stad in.. En als ik daar toch ben, zal ik een koffie voor je meenemen?
Wat lullig, en je kon echt niet meer geholpen worden?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:18 schreef Perruche het volgende:
Morning. Goede vlucht XM!
Zo, lekker weer. 9 uur bij de sportschool, voor een "check up". Afspraak is 6 weken geleden gemaakt. Hebben ze er doodleuk iets overheen gepland! En geen sorry of niets he! Ik ben echt pissig en toen ik thuis kwam moest ik er gewoon een beetje van huilen(ongesteld en lekker labiel).
Nou ga ik maar even grond oefeningen doen hier zo en dan lekker naar de masseuse, hoop dat ik voor die tijd weer zen ben. En dan straks helemaal zen een klachtenbrief schrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |