Wat vervelend! Hopelijk gaat het snel beter.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 07:41 schreef sigme het volgende:
Mogge.
Een puppy is ook niet bevorderlijk voor de nachtrust.
Nou ja, je hebt mn foto vast eens gezien.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 07:49 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat vervelend! Hopelijk gaat het snel beter.
Ik had vannacht een semi-nachtmerrie waar Puff in zat. Gelukkig was het deel met Puff niet eng
. Toch gek, want ik weet niet hoe ze eruit ziet, maar in mijn semi-nachtmerrie was het wel duidelijk dat zij het was.
Volgens mij heb ik nooit een foto gezienquote:Op zaterdag 7 mei 2011 08:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen
[..]
Nou ja, je hebt mn foto vast eens gezien.
Misschien komt het door je verslag ouderengeneeskunde?
ik heb echt 0 verstand van hondenrassen, dus ik heb geen idee wat de naam is. Maar die honden zijn zó tofquote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:17 schreef sigme het volgende:
Nú slapen ze wel! Zachtjes snurkend. De kleine in de mand van de grote, de grote op de grond.
Eergister:
[ afbeelding ]
Wat een schatje(s)quote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:17 schreef sigme het volgende:
Nú slapen ze wel! Zachtjes snurkend. De kleine in de mand van de grote, de grote op de grond.
Eergister:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:17 schreef sigme het volgende:
Eergister:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Sigme? Wallen vergelijken? Whoopie krijgt een vriendinnetje!
Er ligt er hier nu ook 1 te slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:59 schreef sigme het volgende:
[..]!
The coincidence!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |