quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:23 schreef -tape- het volgende:
Die teams waar de joden tegen hebben gespeeld.
Goed gedaan door de KNJB.
Doen ze erg goed daar.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:23 schreef -tape- het volgende:
Toch worden ze niet kampioen en winnen ze niet de beker. .quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:23 schreef -tape- het volgende:
Euuhmmm...die lijst van Twente is wel een indrukwekkend rijtje volgens jouw? Met de hakken over de sloot langs Zwolle. Enige tegenstander van formaat is PSV, Utrecht treffen ze op het punt dat ze er al niks meer van bakten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:23 schreef -tape- het volgende:
Wat lul jij nou.. Utrecht kon gewoon winnen maar kreeg rood..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:28 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Euuhmmm...die lijst van Twente is wel een indrukwekkend rijtje volgens jouw? Met de hakken over de sloot langs Zwolle. Enige tegenstander van formaat is PSV, Utrecht treffen ze op het punt dat ze er al niks meer van bakten.
Heeft de KNDB goed gedaan .. partijdige scheids aanstellen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat lul jij nou.. Utrecht kon gewoon winnen maar kreeg rood..
Gast, je ziet toch verdomme de loting zelf met die balletjes? Net alsof de KNVB kan bepalen welk balletje wanneer omhoog komtquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:32 schreef -tape- het volgende:
Niet gaan zeggen 'Twente heeft het ook makkelijk gehad', ajax heeft ALTIJD een makkelijke loting in de beker en vaak ook nog thuis. Ik snap dat het lastig is te begrijpen als jood maar ajax wordt gewoon geholpen door de KNVB.
Joden hebben een streepje voor bij god, denk ik.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:41 schreef Saekerhett het volgende:
Heeft Ajax vaak mazzel? Ja. Ligt het aan de KNVB? Nee.
Bekerfinale is al sinds jaar en dag op SBS 6.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:47 schreef Jowbas het volgende:
Wordt de finale uitgezonden op gewone TV of moet je weer eredivisie live hebben?
Mooi zo, normaal kijk ik er niet naar maar dit jaar toch wel erg spannendquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:49 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Bekerfinale is al sinds jaar en dag op SBS 6.
Piep piepquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:32 schreef -tape- het volgende:
Niet gaan zeggen 'Twente heeft het ook makkelijk gehad', ajax heeft ALTIJD een makkelijke loting in de beker en vaak ook nog thuis. Ik snap dat het lastig is te begrijpen als jood maar ajax wordt gewoon geholpen door de KNVB.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:32 schreef -tape- het volgende:
Dwingen we af ..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:54 schreef -tape- het volgende:
[..]
Je kunt het gaan ontkennen, maar zoveel geluk als jullie hebben..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |