Volgens mij loop je de hele dag rond met kuisheidsgordel om en heeft die Griek de sleutelquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah... jongens voordat er weer vuige roddels de ronde gaan doen...
IK WAS EVEN AAN HET GRAPPEN !!!
so carry on... nothing to see
kloptquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens mij loop je de hele dag rond met kuisheidsgordel om en heeft die Griek de sleutel
Laat maar, dat doe je al vaak genoegquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah.. zal ik even lekker heel dramaqueen achtig afscheid nemen van deze RLS SC
dan heeft niemand er meer last van,
''snik'' het was een mooie tijd doei![]()
moet het toch maar telkens weer wezen van willekequote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laat maar, dat doe je al vaak genoeg![]()
En je komt elke keer weer terug.
Komt straks Fanvanhettussenuur terugquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah.. zal ik even lekker heel dramaqueen achtig afscheid nemen van deze RLS SC
dan heeft niemand er meer last van,
''snik'' het was een mooie tijd doei![]()
Ik snap het nietquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moet het toch maar telkens weer wezen van willekealleen de titel he omdat FANN maar steeds telkens weer terug komt.......
![]()
jij zegt FANN komt toch steeds terug dus ik roep Telkens weer ja ja ik weet het is al laat ik ben niet meer zo helderquote:
ohhhhhh vind dat zo mooi nummer he ff luisteren maar weerquote:
Jou kennende gaat dat wel lukken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah, 't is hier het hele jaar nog rustig geweest. Een beetje gedoe, daar is het wel weer tijd voor.
Is ook mooi. En dat bedoelde je toch?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhhhh vind dat zo mooi nummer he ff luisteren maar weer
ja alleen de titel telkens weer.......mooie film moest ik om huilenquote:
Aaahquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij zegt FANN komt toch steeds terug dus ik roep Telkens weer ja ja ik weet het is al laat ik ben niet meer zo helder
hahahhaha lijkt me een lieverd nu heeft ie al mijn hart gestolenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
Als WJ komt, dan komt ie ook in volle gang. Fietsend vanaf het station Harderwijk, met het snot voor de ogen, knalde hij eerst dit park voorbij om ergens in Putten tot de conclusie te komen dat hij te ver was.
Uiteindelijk vond hij het park en zag je hem uit de verte al aankomen, want bij ieder huisje (was nummer kwijt) ging hij op z'n zadel staan om bij alle mensen in de tuin te kijken. Iedere keer zag je dat hoofd omhoog komen, totdat hij bij mijn tuin was, toen toverde hij een brede lach over de volle breedte van zijn gezicht.
Zonder te remmen reed hij vervolgens om het huis heen, het terras over, de tuindeuren door om midden in de kamer tot stilstand te komen met de volgende woorden "Hè hoi, daar ben ik dan!"
Vanaf dat moment hoefde wij niets meer te zeggen, hij trok de kar
Ik klik hem maar weer weg, ik moet er van jankenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhhhh vind dat zo mooi nummer he ff luisteren maar weer
dat is ook de bedoeling bij dit liedje, maar vind hem mooi en zo waar eigenlijk die tekstquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik klik hem maar weer weg, ik moet er van janken
Ha, geweldigquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
Als WJ komt, dan komt ie ook in volle gang. Fietsend vanaf het station Harderwijk, met het snot voor de ogen, knalde hij eerst dit park voorbij om ergens in Putten tot de conclusie te komen dat hij te ver was.
Uiteindelijk vond hij het park en zag je hem uit de verte al aankomen, want bij ieder huisje (was nummer kwijt) ging hij op z'n zadel staan om bij alle mensen in de tuin te kijken. Iedere keer zag je dat hoofd omhoog komen, totdat hij bij mijn tuin was, toen toverde hij een brede lach over de volle breedte van zijn gezicht.
Zonder te remmen reed hij vervolgens om het huis heen, het terras over, de tuindeuren door om midden in de kamer tot stilstand te komen met de volgende woorden "Hè hoi, daar ben ik dan!"
Vanaf dat moment hoefde wij niets meer te zeggen, hij trok de kar
Tussen de 35 en de 40 denk ik? Weet het niet eens precies.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ha, geweldig![]()
Mag je wel vertellen in welke leeftijdscategorie hij zit?
Van Ian dacht ik in het begin dat hij een 40-er wasquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Tussen de 35 en de 40 denk ik? Weet het niet eens precies.
Ik overdreef trouwens een heel klein beetje, maar je wilde weten wie hij was. Nah, die tekst typeert hem wel aardig. Afijn, hij kan ook gewoon serieus zijn, vooral ook dat, naast alle gekheid.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ha, geweldig![]()
Mag je wel vertellen in welke leeftijdscategorie hij zit?
* verslikt in bierquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van Ian dacht ik in het begin dat hij een 40-er was![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |