Van jezelf niet of van je Griek niet?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is nou juist de eerste die ik plat op zijn bek zou nemen en ter plekke zou geven
daar in het gras![]()
vandaar dat ik niet mag komen![]()
Donder op zegquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is nou juist de eerste die ik plat op zijn bek zou nemen en ter plekke zou geven
daar in het gras![]()
vandaar dat ik niet mag komen![]()
wat nou donder opquote:
doe es die kaken van elkaar, wat wilde je zeggen ???quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik hou mijn kaken op elkaar maar 't is zo'n verrektes en gigantische open deur![]()
Nee joh, la maar lekker waaien. Ik geef je trouwens wel gelijk, ik zou als vrouw hem ook recht op z'n bek zoenen, een kwartiertje of drie met mijn rechterhand in z'n broekquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
doe es die kaken van elkaar, wat wilde je zeggen ???
Je ken natuurlijk een jurkie aantrekken, misschien trapt ie erinquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee joh, la maar lekker waaien. Ik geef je trouwens wel gelijk, ik zou als vrouw hem ook recht op z'n bek zoenen, een kwartiertje of drie met mijn rechterhand in z'n broek
Als je echt dapper bent kom je en zoen je hem pontificaal op z'n bekquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je ken natuurlijk een jurkie aantrekken, misschien trapt ie erin
ja ja jaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je echt dapper bent kom je en zoen je hem pontificaal op z'n bek
En als je nog dapperder bent neem je die Griek mee en doe je het voor zijn ogenquote:
ja, leuk !!!!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En als je nog dapperder bent neem je die Griek mee en doe je het voor zijn ogen<= Griekse vlag
Nah, 't is hier het hele jaar nog rustig geweest. Een beetje gedoe, daar is het wel weer tijd voor.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja, leuk !!!!
bloedbad in Camperpark
Volgens mij loop je de hele dag rond met kuisheidsgordel om en heeft die Griek de sleutelquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah... jongens voordat er weer vuige roddels de ronde gaan doen...
IK WAS EVEN AAN HET GRAPPEN !!!
so carry on... nothing to see
kloptquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens mij loop je de hele dag rond met kuisheidsgordel om en heeft die Griek de sleutel
Laat maar, dat doe je al vaak genoegquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah.. zal ik even lekker heel dramaqueen achtig afscheid nemen van deze RLS SC
dan heeft niemand er meer last van,
''snik'' het was een mooie tijd doei![]()
moet het toch maar telkens weer wezen van willekequote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laat maar, dat doe je al vaak genoeg![]()
En je komt elke keer weer terug.
Komt straks Fanvanhettussenuur terugquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah.. zal ik even lekker heel dramaqueen achtig afscheid nemen van deze RLS SC
dan heeft niemand er meer last van,
''snik'' het was een mooie tijd doei![]()
Ik snap het nietquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moet het toch maar telkens weer wezen van willekealleen de titel he omdat FANN maar steeds telkens weer terug komt.......
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |