En je staat toch weer bovenaan met Doffquote:Op maandag 9 mei 2011 22:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik heb al 3 dagen niet meer meegedaan
Daar was ik al bang voor. Ik heb zo'n box met Aaltra, Calvaire en Tarnation. Die titels geven me geen houvast wat betreft het verhaal.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Aaltra is trouwens een rolstoelen-roadmovie, dit is horror
En dan heb je ook nog Red River van Hawks, met Wayne. Geen wonder dat ik ze door elkaar haal...quote:Op maandag 9 mei 2011 22:31 schreef Sands het volgende:
[..]
Jup en die is ook met John Wayne (jup was dus over de titelwant John Ford heeft Rio Grande gemaakt)
Twintig is wel heel veel...quote:Op maandag 9 mei 2011 23:46 schreef wyccie het volgende:
Ik weet niet eens wie Duke is. Nou ja, wie weet zijn de vragen morgen makkelijker.
Nee. Psycho Dadquote:Op dinsdag 10 mei 2011 07:26 schreef Patch het volgende:
dus het wachten is op Asap....
En was Al Bundy niet een enorme fan van Hondo?
ja duh...quote:
De eerste twee waren direct raak, dus dat was niet nodig.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:10 schreef Dopekoe het volgende:
Dat Avatar trouwens niet genoemd werd bij de jaren 00
Kloon van Victorinox?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:19 schreef Patch het volgende:
Deze vraag met 50 monstertjes kan ik alle 50 beantwoorden.
rara hoe kan dat?
Vanwege dat dit een ander soort vraag isquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:36 schreef Patch het volgende:
Dopekoe en Burnet: Waarom meer dan 2 posts voordat men reageert?
owh?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:38 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Vanwege dat dit een ander soort vraag is
In de zin van, ander soort manier van antwoord gevenquote:
Dacht ik eerst aan, maar dat koste wat veel tijd (net als het nakijken...) Zal hem nog eens maken, maar dan met nieuwe filmsquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:25 schreef Patch het volgende:
nee, ik had de vorige posts niet gezien, maar zag dat deze vraag al vaker was gedaan.
Niet super origineel toch? Zeker niet in een dubbele punten-topic.
Had ik toch wat aanpassingen gedaan, maar dat ben ik, de zeurderige ik.
Goed puntquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:17 schreef Gillingham het volgende:
[..]
De eerste twee waren direct raak, dus dat was niet nodig.
Die aliens in de bruce willis film (5th element) zijn die kleine beestje die ze wegspuiten als het ruimteschip naar de andere planeet gaat vliegen, soort van verstekelingen zeg maarquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:21 schreef Patch het volgende:
De eerste posts die kwamen na de vraag had ik geeneens gezien, dus ik geef mezelf toch een klein schouderklopje dat die 13 die al genoemd waren, dat ik die wist, zonder dat ik de voorgaande posts had gezien![]()
Wil wel graag mijn 2500e puntje halen deze maand
Kan ik me niks van herinneren....quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:27 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Die aliens in de bruce willis film (5th element) zijn die kleine beestje die ze wegspuiten als het ruimteschip naar de andere planeet gaat vliegen, soort van verstekelingen zeg maar
[hornage-mode] Dat krijg je als je spoken ziet [/hornage-mode]quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:10 schreef Dopekoe het volgende:
Sommige komen me bekend voor maar kan ze niet helemaal thuisbrengen...
ja, die zit naast de M en boven alt gr, bij mij tenminstequote:
Godver deze wist ik gewoon maar ik zat nog op de vorige pagina te wachten tot de rest geraden was,quote:
Hehe ik gokte gewoon wat, waar ik dacht spoken te zien (klinkt een beetje raar die laatste zin)quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:44 schreef picodealion het volgende:
[..]
Godver deze wist ik gewoon maar ik zat nog op de vorige pagina te wachten tot de rest geraden was,.
Ik ook! Hopelijk komt er een heeeeeeeeele moeilijke MK vraagquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:09 schreef Dopekoe het volgende:
Hoop dat ik ook nog ff wat puntjes mee kan pakken in dit topic
Of een algemene game -> film vraagquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:14 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik ook! Hopelijk komt er een heeeeeeeeele moeilijke MK vraag
Ik post gewoon altijd meteen wat ik vrijwel zeker weet. Ik ga niet tactisch spelen om de antwoorden achter te houden en dan in te koppen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:26 schreef Dopekoe het volgende:
Sjees, patch
Ik zag gewoon de antwoorden eerder dan de vraag...
Dat moet je ook zeker niet doenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:29 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik post gewoon altijd meteen wat ik vrijwel zeker weet. Ik ga niet tactisch spelen om de antwoorden achter te houden en dan in te koppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |