Me likesquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:12 schreef Viro het volgende:
[..]
Euhm nee, bier + gamen + pizza + muziek = paradijs voor iedere man
[..]
Bah arcade shooters
Dan moet je het wel goed doen..quote:
En dat, niet in beeld komen..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:14 schreef Viro het volgende:
[..]zolang ze niet met dr kop omhoog komt.
Doorblijven zuigen kreng is wat wij mannen roepen
Ik eigenlijk ook, heb sinds november bfbc2 niet aangeraaktquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Centraal!
[..]
Me likes
Al ga ik BF3 wel halen, alleen al voor de graphics![]()
Pfffquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm die garnalen salade van Johma is zo lekker.
Johma is dan ook het enige positieve uit Twente.
Ik game niet en ik pijp ook niemand die aan het gamen isquote:
Aan jou hebben we nietsquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik game niet en ik pijp ook niemand die aan het gamen is
Ik ga me niet uitsloven voor iemand die met heel iets anders bezig is en blijft.quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:19 schreef Viro het volgende:
Voel me eigenlijk best wel pervers vanwege TT. Heb tijdens online spelen van BFBC2/Gears of War 2 een pijpbeurt gehad
Mannen kunnen multitasken als het aankomt op gamen en gepijpt wordenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga me niet uitsloven voor iemand die met heel iets anders bezig is en blijft.
Met een GameBoy in je handen moet het toch lukken zou je zeggen.quote:
Ik een keer tijdens een voetbal wedstrijd, terwijl ik een biertje dronkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:19 schreef Viro het volgende:
Voel me eigenlijk best wel pervers vanwege TT. Heb in het verleden tijdens online spelen van BFBC2/Gears of War 2 een pijpbeurt gehad
Dat was het enige voordeel van een kakkerlak als vriend hebben. Dan vond ik het niet erg om de wedstrijd te missenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik een keer tijdens een voetbal wedstrijd, terwijl ik een biertje dronk
Hij gaf jou een pijpbeurt?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was het enige voordeel van een kakkerlak als vriend hebben. Dan vond ik het niet erg om de wedstrijd te missen
Dan had ik de wedstrijd nog kunnen volgen sullequote:
Oh hij was niet bezig met jouw kalkoen, sry mijn fout.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan had ik de wedstrijd nog kunnen volgen sulle
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm die garnalen salade van Johma is zo lekker.
Johma is dan ook het enige positieve uit Twente.
Er komt wel meer moois uit Twentequote:
Daar doel ik niet op. Als ik bezig ben wil ik de volledige aandacht van meneer.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:20 schreef Viro het volgende:
[..]
Mannen kunnen multitasken als het aankomt op gamen en gepijpt worden
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er komt wel meer moois uit Twente
[..]
Daar doel ik niet op. Als ik bezig ben wil ik de volledige aandacht van meneer.
De trein naar het westen?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er komt wel meer moois uit Twente
[..]
Goed je best doen. Krijg je daarna met volle aandacht een kusje.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:24 schreef Samzz het volgende:
Hoezo ben ik er zoeen?quote:
Bijvoorbeeldquote:
Ik doe altijd mijn best.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goed je best doen. Krijg je daarna met volle aandacht een kusje.
FC Twentequote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo ben ik er zoeen?
[..]
BijvoorbeeldEn Grolsch. En FC Twente.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe altijd mijn best.En ik heb ook altijd de volle aandacht
De ploeg die jullie gaat verslaanquote:
Heul nietquote:
Mja jij kan 2 dingen tegelijk. Das niet eerlijk...........quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe altijd mijn best.En ik heb ook altijd de volle aandacht
Kom op, de flesjes zijn mooi maar het is niet echt lekkerquote:
Was dat nou weer voor wijven gedachte?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kom op, de flesjes zijn mooi maar het is niet echt lekker
Dat is het netjes verpakken van: ik vind Grolsch ranzig pilsquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Was dat nou weer voor wijven gedachte?![]()
![]()
Ik koop geen bier omdat t flesje zo leuk is.
Een die altijd aandacht wil. Maar soms gaat het gamen toch echt voorquote:
Dit dusquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goed je best doen. Krijg je daarna met volle aandacht een kusje.
Oh ik zag die "l" ff niet in dat laatste woord!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat is het netjes verpakken van: ik vind Grolsch ranzig pils
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ik zag die "l" ff niet in dat laatste woord!
Ja, dan ga je lekker gamen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Een die altijd aandacht wil. Maar soms gaat het gamen toch echt voor
Ik kan er ook niks aan doen dat mannen dat niet kunnenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja jij kan 2 dingen tegelijk. Das niet eerlijk...........
En dan vervolgens gaan klagen dat mannen niet kunnen multitasken, is weer goed met jullie vrouwenquote:
jazekerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Hebben jullie het ideeënbus knopje gezien in Draak?
Mannen kunnen wel 2 dingen tegelijk: gamen en gepijpt worden!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat mannen dat niet kunnen
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Mannen kunnen wel 2 dingen tegelijk: gamen en gepijpt worden!
Had ik nog niet gezien!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Hebben jullie het ideeënbus knopje gezien in Draak?
Maar dan wel verliezenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Maar ik ga niet op iemand aan het werk die z'n gedachten bij een spelletje heeft en ook niet aangeeft even daarmee te willen stoppen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:34 schreef Viro het volgende:
[..]
En dan vervolgens gaan klagen dat mannen niet kunnen multitasken, is weer goed met jullie vrouwen
Het lampje is niet genoeg hint voor je?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Had ik nog niet gezien!Is misschien wel handig als er bij een "on mouse over" een beschrijvinkje bij komt dat het idd de ideeënbus is!
Even hoor, maar als je gepijpt wordt dan ben je lijdend voorwerp, dus doe je zelf niets.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ok. Vond t zo raar staan. Ik ken nl vrouwen die iets kopen en dan gaan zwijmelen van t tasje waar ze t in mee kregen...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat is het netjes verpakken van: ik vind Grolsch ranzig pils
Nou ja, niet in mijn gevalquote:
Oja! Crap ff niet aan gedacht!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat is er snoepje?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:34 schreef Huppelmuts het volgende:
WT!!
Omdat die niet in goede kwaliteit te vinden is
Mijn ervaring is dat ze het spelletje dan heul snel vergeten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, niet in mijn gevalIk ga geen vent pijpen die druk is met een spelletje
Gepijpt worden vind ik niet bepaald lijden!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Even hoor, maar als je gepijpt wordt dan ben je lijdend voorwerp, dus doe je zelf niets.
Dan kun je dat spel toch net zo goed uit zetten?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:36 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat boeit niet omdat we ons dan focussen op gepijpt worden
Kan me niet voorstellen inderdaad dat ik me dan nog kan concentreren op het spelletje.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat ze het spelletje dan heul snel vergeten.
Pijpen als ie met zn moeder aan de foon zit is ook een leuke trouwens
Nee, maar je doet niets. Dus je multitaskt helemaal niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Gepijpt worden vind ik niet bepaald lijden!
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah, ik heb 't nooit geprobeerd. Maar dat is ook omdat ik er nooit bij ben als er een spelletje wordt gespeeld. Ik vind dat niks aan.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Snap ik!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, maar je doet niets. Dus je multitaskt helemaal niet.
Tuurlijk niet. Als jij klaar ben gaan wij geconcentreerd weer verder!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan kun je dat spel toch net zo goed uit zetten?
Uhuhquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Als jij klaar ben gaan wij geconcentreerd weer verder!
Ja dat is echt leuk hoor.quote:
Maar heeft hij dan een hele flexibele nek of heb je altijd twee teevees hangen aan overstaande zijden?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, ik heb 't nooit geprobeerd. Maar dat is ook omdat ik er nooit bij ben als er een spelletje wordt gespeeld. Ik vind dat niks aan.
Maar tijdens 't televisie kijken of zo, echt wel
Sowieso moet er dan eerst gedweild wordenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
UhuhGeloof je 't zelf. Je raakt in extase als ik klaar ben
Wanneer kom je eens tv kijken dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, ik heb 't nooit geprobeerd. Maar dat is ook omdat ik er nooit bij ben als er een spelletje wordt gespeeld. Ik vind dat niks aan.
Maar tijdens 't televisie kijken of zo, echt wel
Wat? Heb jij er ervaring mee dat iemand dat tegen jou zei?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat is echt leuk hoor.
Sorry mam wat zei je? << keer 80 ofzo
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan kun je dat spel toch net zo goed uit zetten?
Dit dus.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Als jij klaar ben gaan wij geconcentreerd weer verder!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat? Heb jij er ervaring mee dat iemand dat tegen jou zei?
Heb jij te weinig zout gehad vandaag?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar heeft hij dan een hele flexibele nek of heb je altijd twee teevees hangen aan overstaande zijden?
Hoezo?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso moet er dan eerst gedweild worden
Ehhhm dan moet je wel heul goed zijn. Maar dan blijft t ook niet bij pijpen. Dan game ik na een flinke beurt wel verder.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als jij klaar bentquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:39 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Dit dus.
De mannen in het topic snappen het, behalve naatje.Ik game niet, dus zal het nooit snappen waarschijnlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Nou, van pijpen krijg ik geen orgasme hoorquote:
Praatjes vullen geen gaatjes. Ik wil bewijs...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik schrok al zeg! Wat een baas zou 't dan zijn.quote:
Denk het zelfs niet eens.quote:
Het blijft dan heus niet alleen bij pijpen samzzjequote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, van pijpen krijg ik geen orgasme hoor
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik game niet, dus zal het nooit snappen waarschijnlijk
Als ik de mannen hier moet geloven wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het blijft dan heus niet alleen bij pijpen samzzje
quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ehhhm dan moet je wel heul goed zijn. Maar dan blijft t ook niet bij pijpen. Dan game ik na een flinke beurt wel verder.
Dat zijn ook geen echte mannenquote:
Kijk jij snapt het. Gewoon doggy en family guy kijkenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik schrok al zeg! Wat een baas zou 't dan zijn.
Moment mam, effe moppen hier.
[..]
Denk het zelfs niet eens.
Maar serieus, voor beide teeveekijken is doggy style toch juist uitgevonden?
prioriteiten hebben heet zoietsquote:
En als het een dj is komt ie 1 week lang niet op het roosterquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Degene die Rebecca Black aangevraagd heeft heh, die negeer ik tot komende vrijdag...
Ik ben benieuwd wie het was
13:00:00quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Huppel,
Geef je een seintje als je Draakje stopt?
BAM laptop op dr rug en fokken tijdens de seksquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Kijk jij snapt het. Gewoon doggy en family guy kijken
[..]
prioriteiten hebben heet zoiets
Jij gaat draaien en ik moet zo weg.....quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Huppel,
Geef je een seintje als je Draakje stopt?
Dit dusquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
BAM laptop op dr rug en fokken tijdens de seks
Afzeggen!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij gaat draaien en ik moet zo weg.....
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij snapt het !quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En als het een dj is komt ie 1 week lang niet op het rooster
Kan toch niet typen en aan de haren trekken tegelijk?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fok! kwam op jou?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik mis niets, want ik heb wel gegamed, maar toen kwam FOK!
OMFG!!!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Fok! kwam op jou?
Dat is wel een heleboel zaad
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Fok! kwam op jou?
Dat is wel een heleboel zaad
Je bent een FOK!ker of je bent het nietquote:
quote:
Hoe denk je dan dat ik aan mn 100K posts kom?quote:
Oe haren trekkenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan toch niet typen en aan de haren trekken tegelijk?
Jewaits!!quote:
Verslaafd!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:46 schreef naatje_1 het volgende:
Mensen die tijdens de seks fokken hebben of hele slechte seks, of zijn gewoon echt fokverslaafd
Of die kunnen multitaskenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:46 schreef naatje_1 het volgende:
Mensen die tijdens de seks fokken hebben of hele slechte seks, of zijn gewoon echt fokverslaafd
niet op die manier komen slimpie, maar in de zin van dat FOK! het licht in mijn ogen opende... ofzoquote:
Mensen die tijdens het fokken seksen vervelen zich op fok of zijn seksverslaafd!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:46 schreef naatje_1 het volgende:
Jij bent ook niet meer weg te krijgen na 1 nachtje samen met ONZ Radio nachtploegquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Volgende keer ook gewoon van 19.00 tot 1.00 draaien oid.
Fok!kers hequote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
niet op die manier komen slimpie, maar in de zin van dat FOK! het licht in mijn ogen opende... ofzo
Mja erg he!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:47 schreef Viro het volgende:
[..]
Jij bent ook niet meer weg te krijgen na 1 nachtje samen met ONZ Radio nachtploeg
Verdomme het is koelkastquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |