Dat is lastig. De numerus fixus op Zweinstein (dankzij invoeren van de sorteerhoed) heeft het er niet makkelijker op gemaakt.quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:15 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Religie. Dat bestaat ook voor 99% uit onzin.
Mwah, dat zou ik zo niet willen beamen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:17 schreef vriendelijkevriend het volgende:
BNWers kunnen niet studeren. Als je stupide genoeg ben om al die nonsens te geloven (ironisch genoeg omdat je jezelf intelligenter vindt dan het klootjesvolk dat zogenaamd blind is voor de waarheid), ben je te dom om welke studie dan ook te volgen.
Ja ze zoeken precies naar wat ze willen zien, en niets anders.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mwah, dat zou ik zo niet willen beamen.
Juist de mensen die zich verdiepen in alle complotten-en reken maar dat er vele complotten zijn-hebben blijk gegeven zich te kunnen concentreren en zich te focussen op hetgene waar ze naar op zoek zijn.
Wat op zich ook bewonderenswaardig is . Want vastberaden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:34 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja ze zoeken precies naar wat ze willen zien, en niets anders.
Mja, op die manier zijn zelfmoordterroristen ook bewonderenswaardig.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:52 schreef Lavenderr het volgende:
Wat op zich ook bewonderenswaardig is . Want vastberaden.
Ja dat ik ook wel een goeie.quote:
Nou neequote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mja, op die manier zijn zelfmoordterroristen ook bewonderenswaardig.
Jup, bij mij op de biologieopleiding zaten twee zwaar christelijke mensen die de studie puur waren gaan doen om de evolutietheorie te ontkrachten, had ik ook wel respect voor.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat op zich ook bewonderenswaardig is . Want vastberaden.
Dat bedoel ik, jaren bezig om alles uit te pluizen en hun theorie te bewijzen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:57 schreef Stranger het volgende:
[..]
Jup, bij mij op de biologieopleiding zaten twee zwaar christelijke mensen die de studie puur waren gaan doen om de evolutietheorie te ontkrachten, had ik ook wel respect voor.
Het is een geleidelijke overgang naar een nieuwe wereld.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:01 schreef SalvatorMundi het volgende:
Roept u maar.
Ik vroeg me eens af wat nu de juiste studie zou zijn voor iemand die zich alleen interesseert in complotten en dus altijd een andere kijk heeft op de informatie die hem of haar wordt gevoed op een HBO of universiteit. Kunnen deze mensen dit wel normaal volgen, alsof ze twee verschillende levens (qua gedachten) leiden?
Binnen korte tijd zijn alle mensen op aarde BNW-er.quote:Loonslaaf en desinformatie zullen vaak voorkomende begrippen zijn, maar een studie 'BNW' is er natuurlijk niet. Enige wat in de buurt zou komen is journalistiek en vervolgens onderzoeksjournalistiek gaan toepassen op complotten.
Misschien een random topic, maar ik hoop dat jullie een beetje begrijpen wat ik bedoel.
Daar zullen 'ze' nog een harde dobber aan krijgen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:23 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Het is een geleidelijke overgang naar een nieuwe wereld.
[..]
Binnen korte tijd zijn alle mensen op aarde BNW-er.
er is dan geen plaats meer voor de NWO en halsstarrige mensen met oogkleppen zijn dan verwijderd..
MSM is dan ook verdwenen.
Het is nu volop bezig ten onder te gaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar zullen 'ze' nog een harde dobber aan krijgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |