Je kunt het aangeven, maar de kans is klein dat hij dominant wordt als hij dat niet al in zich heeft.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:58 schreef PB-tje het volgende:
Kun je een man aangeven hoe je het liefst gedomineerd wil worden? Of moet hij dit 'al in zijn vingers hebben'?
Oefening baart kunst he.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:00 schreef PB-tje het volgende:
Ja maar uit eigen ervaring kan ik zeggen dat het dan heel gemaakt aanvoelt... een man die aan je haren trekt en vraagt of het pijn doet...tegenstrijdig
Nee hoor, als je zegt "ja het doet pijn" en hij zegt mooi zo, dan is het niet tegenstrijdig.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:00 schreef PB-tje het volgende:
Ja maar uit eigen ervaring kan ik zeggen dat het dan heel gemaakt aanvoelt... een man die aan je haren trekt en vraagt of het pijn doet...tegenstrijdig
haha je hebt een puntquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee hoor, als je zegt "ja het doet pijn" en hij zegt mooi zo, dan is het niet tegenstrijdig.
Zeg gewoon dat je moet stoppen wanneer jij 1 bepaald woord zegt. De rest mag hij alles doen. Word hij vanzelf wel wilderquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:27 schreef PB-tje het volgende:
Ja maar hoe stimuleer je hem nou om nog wilder te worden?
Jullie geven me alleen maar tips om hem te stoppen
Is geen mening...is een feit...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:47 schreef PB-tje het volgende:
Mening:
Mannen roepen dat ze dominant zijn...maar in werkelijkheid veranderen ze allemaal in een mak lammetje als je ze bespeelt met ogen,. handen. mondje..
Onzinquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:47 schreef PB-tje het volgende:
Mening:
Mannen roepen dat ze dominant zijn...maar in werkelijkheid veranderen ze allemaal in een mak lammetje als je ze bespeelt met ogen,. handen. mondje..
Zo dominant is dat toch niet?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:05 schreef PB-tje het volgende:
1 x meegemaakt dat een man tegen me zei: ik vind het heerlijk geil om je niet te laten komen. Je mag alleen genieten van mijn genot... Heerlijk! ik werd alleen maar hitsiger en speelser omdat ik wilde dat hij me mijn pleziertje zou geven
Ik vind dat dominantie omdat ik op dat moment ondergeschikt ben... dominantie heeft niets met fysieke sterkte te maken... een vent is sowieso wel sterker dan mijquote:
Als je het op die manier stelt maak je een discussie wel onmogelijk hequote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:10 schreef tja77 het volgende:
Volgens mij is het vaak zo dat mannen een grote bek hebben, maar als puntje bij paaltje komt, hebben ze geen ruggegraat. En mensen die het glashard ontkennen, zijn vaak (niet altijd) degene met de minste ruggegraat.
Dat snap ik, maar dan nog vind ik het mild.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:12 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Ik vind dat dominantie omdat ik op dat moment ondergeschikt ben... dominantie heeft niets met fysieke sterkte te maken... een vent is sowieso wel sterker dan mij
Daarom zeg ik ook dat het vaak mannen zijn die het ontkennen. En zou ik van jou of een ander die ik niet ken, nooit zeggen of diegene dominant is.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:13 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Als je het op die manier stelt maak je een discussie wel onmogelijk he
Dan hoor ik graag jou versiequote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:13 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dan nog vind ik het mild.
Wat heeft het er in hemelsnaam mee te maken of jouw nichtje van 5 het kanquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:24 schreef PB-tje het volgende:
Haren trekken: ligt eraan... de meeste pakken wel vast maar zetten niet door... als je echt door trekt zodat mn rug kromt wel..
Vastbinden: dat kan me nichtje van 5 ook
Commanderen: om schoon te maken?
Mwoa half half. Je bent wel overgelaten aan de persoon waarmee je bezig bent.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:30 schreef PB-tje het volgende:
Vastbinden heeft niets met dominantie te maken in mijn ogen... dat is gewoon teasen
Vastbinden is teasen maar 'Je mag alleen genieten van mijn genot...' is dominantie? Dan heb jij een aparte definitie van dominantiequote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:30 schreef PB-tje het volgende:
Vastbinden heeft niets met dominantie te maken in mijn ogen... dat is gewoon teasen
Over het algemeen is denk ik dominantie gewoon dat je de ander ervan doordringt dat je de touwtjes in handen hebt, dat je het standje bepaald, de snelheid, hoe lang je er over doet etc. Daar kun je bijv handboeien voor gebruiken of aan haren trekken, het idee blijft hetzelfde imo :pquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:33 schreef PB-tje het volgende:
Ok, ik wil je tegemoet komen...vastbinden telt alleen als het goed gedaan wordt... 1 euro handboeien van de xenos telt niet mee
Dat zal ook niet snel lukken, dominantie heb je of je hebt het niet. Als je het niet hebt en wel dominant doet is het acteren.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:40 schreef PB-tje het volgende:
24/7
Nee, ik vroeg me gewoon echt af hoe je een man zover krijgt om zichzelf helemaal te laten gaan.
Ik hou zelf van hard/hoerig en wild... de meeste kerels die ik ontmoet zijn toch wat rustiger... en ik vraag me af hoe ik ze aan kan sporen... als ik het gewoon hardop zeg, gaan ze het meestal 'proberen' maar dit voelt niet natuurlijk aan... dus automatisch is dat een afknapper
Imo onderdanig.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:42 schreef PB-tje het volgende:
Maar hebben jullie liever een dominante vrouw of een onderdanige voor een one night stand?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:56 schreef PB-tje het volgende:
ik ben het liefst eerst heel onderdanig om daarna mn plekje op te eisen
Euhmm, die zie ik niet schatquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:59 schreef PB-tje het volgende:
[ [url=http://http://profielen.chattijd.nl//?profiel=littellady]afbeelding[/url] ]
Ga op hem zitten en fluister in zijn oor dat je zijn beste vriend geneukt hebt,quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:27 schreef PB-tje het volgende:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:16 schreef htctouch2 het volgende:
[..]
Ga op hem zitten en fluister in zijn oor dat je zijn beste vriend geneukt hebt,
Zie maar eens te blijven zitten..
Garantie voor een wilde stoeipartij
Slaan. Keel dichtknijpen en zeggen dat hij neukt als een watje.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:27 schreef PB-tje het volgende:
Of jij zoekt verkeerd? Ik weet zeker dat er genoeg mannen zijn die doen wat jij willenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:19 schreef PB-tje het volgende:
er zouden meer mannen moeten zijn... en niet die metro mannen die mij gaan vertellen waar er uitverkoop is in de stad
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:00 schreef Phantomesse het volgende:
Je kunt altijd nog naar een chat gaan met de naam 'Slavin'
Eén slash: http://profielen.chattijd.nl/?profiel=littellady.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:02 schreef PB-tje het volgende:
http://profielen.chattijd.nl//?profiel=littellady
slavin en sub is niet hetzelfdequote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:00 schreef Phantomesse het volgende:
Je kunt altijd nog naar een chat gaan met de naam 'Slavin'
Ik weet het wel zeker... ik hoef echt niet met iemand naar bed om te weten of hij dominant is of niet.quote:
Like one would love a silly little puppyquote:
Van alle dames die ik heb ontmoet in bed moet ik zeggen dat ik die ik net noemde (dus zo goed als vechten in bed) toch het beste vond. Een stevige sexpot zonder blauwe plekken vind ik toch niet helemaal af, helaas zijn deze dames schaars en komt het er zelden nog van...quote:Op maandag 9 mei 2011 14:43 schreef PB-tje het volgende:
Ja maar ik wil mezelf nou niet helemaal onder de noemer sub zetten.. ik heb zelf juist veel dominantie in me zitten. ik vind de machtsstrijd juist heel erg aantrekkelijk.
Puppies zijn cute!quote:Op maandag 9 mei 2011 15:00 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Like one would love a silly little puppy
<nerd> Dit klinkt als Klingon-sex </nerd>quote:Op maandag 9 mei 2011 15:00 schreef Black_Ninja het volgende:
Van alle dames die ik heb ontmoet in bed moet ik zeggen dat ik die ik net noemde (dus zo goed als vechten in bed) toch het beste vond. Een stevige sexpot zonder blauwe plekken vind ik toch niet helemaal af, helaas zijn deze dames schaars en komt het er zelden nog van...
Wij hadden er genoeg op de sport...quote:Op maandag 9 mei 2011 15:01 schreef tja77 het volgende:
Er zijn sowieso weinig vrouwen die goed kunnen vechten.
Ik geef toe dat ik Star Trek leuk vindquote:Op maandag 9 mei 2011 15:02 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
<nerd>Dit klinkt als Klingon-sex</nerd>
Ik heb er nog maar 1 kunnen vindenquote:Op maandag 9 mei 2011 15:03 schreef tja77 het volgende:
Mooie vrouwen, die goed in bed kunnen vechten, zeldzaam.
Wat is het heftigste wat jou zou doen dan?quote:Op maandag 9 mei 2011 15:03 schreef PB-tje het volgende:
Ik vecht niet, ik stribbel wel fanatiek tegen
Ja, maar dat Jadzia en Worf na elke beurt de sickbay moesten bezoeken, is misschien weer iets teveel van het goede.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:03 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik Star Trek leuk vindEn nu je het zegt, die scenes waar in ze "klingon sex" hebben vind ik wel beter dan dat zoetsappige romantische gedoe
Hoe dacht je dat ik er uitzag na een bezoekje van haar? Het is dat ik vechtsport deed/doe dat mijn collega's niks vroegen maar kopstoten en vuisten in je gezicht laten je er niet beter uit zienquote:Op maandag 9 mei 2011 15:05 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ja, maar dat Jadzia en Worf na elke beurt de sickbay moesten bezoeken, is misschien weer iets teveel van het goede.
Arme Julian.
Ligt heel erg aan de man, en hoe goed je elkaar kent. Veel mannen zullen als je elkaar amper kent, behoorlijk schrikken, en soms zichzelf knijpen of ze wel wakker zijn....quote:Op maandag 9 mei 2011 15:12 schreef PB-tje het volgende:
Ok als we over star trek gaan praten ben je mij echt kwijt in het gesprek... gaat me iets te ver.
Maar om on topic te blijven.
Schrikt het een man af als je direct tegen hem zegt wat je van hem wil ?
Wat betreft het star trek ding, lees maar mijn laatste reactie dan weet je waar het over gaat...quote:Op maandag 9 mei 2011 15:12 schreef PB-tje het volgende:
Ok als we over star trek gaan praten ben je mij echt kwijt in het gesprek... gaat me iets te ver.
Zolang ze maar van Klingon sex houdt, dan ben ik al tevredenquote:Op maandag 9 mei 2011 15:17 schreef DustPuppy het volgende:
Een vrouw die niet van Star Trek houdt
Minpuntjes!
Er zit wel een verschil tussen wat je hier zegt en echt domineren als in de BDSM vorm. Vind ik. Beide doe ik wel met mijn vriendin, maar de 2de gaat toch een stuk verder dan dat eerste. Die eerste is gewoon heerlijk smijten met je meid, waarbij ik bepaal hoe en wat. Die tweede vorm heeft nauwelijks wat met seks te maken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:40 schreef PB-tje het volgende:
24/7
Nee, ik vroeg me gewoon echt af hoe je een man zover krijgt om zichzelf helemaal te laten gaan.
Ik hou zelf van hard/hoerig en wild... de meeste kerels die ik ontmoet zijn toch wat rustiger... en ik vraag me af hoe ik ze aan kan sporen... als ik het gewoon hardop zeg, gaan ze het meestal 'proberen' maar dit voelt niet natuurlijk aan... dus automatisch is dat een afknapper
Precies, mijn laatste one-night stand was muis stil in bed en bewoog amper. Weet je hoe irritant dat is?! De enige manier dat ik merkte dat ze het lekker vond was dat ik haar spieren voelde bewegen en dat ze op een gegeven moment haar adem in begon te houden. Uitendelijk kon ze bij het orgasme dan zich niet echt stil meer houden maar de gemiddelde opblaaspop maakt meer geluid..quote:Op maandag 9 mei 2011 15:20 schreef PB-tje het volgende:
Ik zou het zeer prettig vinden als een man duidelijk en concreet is in zijn wensen.
Zeker met los en casual contact, dan kun je sneller op elkaar inspelen
Dan geef jij dus de opdracht hequote:Op maandag 9 mei 2011 15:12 schreef PB-tje het volgende:
Gebruik van kan maken wilt nog niet altijd zeggen dat ze het kunnen. Veel mannen hebben moeite met streng zijn en zijn veel te lief in bed...quote:Op maandag 9 mei 2011 15:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan geef jij dus de opdracht he
Je kunt dan beter aangeven dat jij onderdanig bent, en hij daar gebruik van kan maken.
Dus als ik vrij en open tegen hem zeg dat ik graag gebruikt wil worden voor zijn genot... dan zal ik hem niet van zn sokken afblazen?quote:Op maandag 9 mei 2011 15:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan geef jij dus de opdracht he
Je kunt dan beter aangeven dat jij onderdanig bent, en hij daar gebruik van kan maken.
Zoals Tja al zegt, ligt er aan wie je tegen over je hebt...quote:Op maandag 9 mei 2011 15:25 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Dus als ik vrij en open tegen hem zeg dat ik graag gebruikt wil worden voor zijn genot... dan zal ik hem niet van zn sokken afblazen?
Tis meer dat als jij tegen hem zegt wat hij moet doen, dat een goeie dom je dan meteen in je gezicht mept en zich afvraagt waar jij het gore lef vandaan haalt om hem een opdracht te gevenquote:Op maandag 9 mei 2011 15:25 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Dus als ik vrij en open tegen hem zeg dat ik graag gebruikt wil worden voor zijn genot... dan zal ik hem niet van zn sokken afblazen?
Maar dan zit je niet meer in het dominante gedeelte als wel in de de SM/BDSM, dat is in mijn ogen weer net iets anders (niet minder interessant maar wel iets anders)quote:
Yep, agreequote:Op maandag 9 mei 2011 15:31 schreef tja77 het volgende:
Zeker als je elkaar niet of nauwelijks kent, is het moeilijk te bepalen hoe de ander zou reageren wanneer je hem zegt, dat hij je graag gebruikt wil worden voor zijn genot.
Ik denk dat er stiekem heel wat mannen beginnen te bibberen, en niet weten wat ze dan moeten doen. Niet omdat ze het niet willen of kunnen, maar omdat ze niet weten wat ze horen. En er onzeker van worden.
Maar waar ligt jou grens dan? En wat is het verste wat je tot nu toe hebt gedaan?quote:Op maandag 9 mei 2011 15:33 schreef PB-tje het volgende:
Maar juist van die onzekere mannen moet ik het niet hebben op sex gebied.
Misschien zijn ze niet onzeker, maar worden ze het van jou.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:33 schreef PB-tje het volgende:
Maar juist van die onzekere mannen moet ik het niet hebben op sex gebied.
Maar goed, ik lees in dit topic dat je niet in een vaste relatie zit, toch? Dan is verder gaande BDSM misschien niet het beste idee. Daar komt namelijk heel veel vertrouwen bij krijgen. Maar wat ruwere seks, waarbij het voortouw neemt, kan prima. Maar ik zou bij een ONS niet verwachten dat hij echt bruut tekeer gaat. Tenzij het een psycho isquote:
Ik zie het probleem niet zo zeer bij het vertrouwensdeel liggen alswel bij het deel waarin beide niet weten hoever de ander wilt gaan. En uiteindelijk is het eigenlijk niet de bedoeling dat je het code-woord te veel gebruikt natuurlijk...quote:Op maandag 9 mei 2011 15:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar goed, ik lees in dit topic dat je niet in een vaste relatie zit, toch? Dan is verder gaande BDSM misschien niet het beste idee. Daar komt namelijk heel veel vertrouwen bij krijgen. Maar wat ruwere seks, waarbij het voortouw neemt, kan prima. Maar ik zou bij een ONS niet verwachten dat hij echt bruut tekeer gaat. Tenzij het een psycho is
quote:Op maandag 9 mei 2011 15:40 schreef PB-tje het volgende:
Shit, toch maar op zoek naar een vastere partner voor uber sex dan
Genoeg SM-meesteressen die dat doen idd...quote:Op maandag 9 mei 2011 15:41 schreef tja77 het volgende:
Je kan toch een vaste sex partner hebben die je vertrouwd...
no strings attached
Als je een wat vastere scharrel hebt, kun je altijd nog een BDSM sub-lijst invullenquote:Op maandag 9 mei 2011 15:42 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet zo zeer bij het vertrouwensdeel liggen alswel bij het deel waarin beide niet weten hoever de ander wilt gaan. En uiteindelijk is het eigenlijk niet de bedoeling dat je het code-woord te veel gebruikt natuurlijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, je kan het mee nemen op je eerste date maar ik denk dat dat inderdaad niet zo'n succes wordtquote:Op maandag 9 mei 2011 15:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je een wat vastere scharrel hebt, kun je altijd nog een BDSM sub-lijst invullen
quote:Op maandag 9 mei 2011 15:48 schreef stbabylon het volgende:
Best uitgebreid ook nog:Mooie lijst moet ik toegeven. Alhoewel ik me wel zorgen ga maken als mijn sex partner vraagt of ik hartklachten hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Domo Arigato!
Ik vraag me heel erg af hoe je het zou vinden als echt zou gebeuren wat ik nu in mijn hoofd hebquote:Op maandag 9 mei 2011 16:21 schreef PB-tje het volgende:
Een man mag alleen praten over hoe hij mij gaat domineren als hij er ook meteen naar handelt... dus tijdens de sex... heerlijk... daarbuiten wordt het door mij beschouwd als haantjes gedrag
Voor succes moet je toch wel wat vaker praten erover lijkt me. Tijdens de sex is dan niet het juiste moment daarvoor.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:21 schreef PB-tje het volgende:
Een man mag alleen praten over hoe hij mij gaat domineren als hij er ook meteen naar handelt... dus tijdens de sex... heerlijk... daarbuiten wordt het door mij beschouwd als haantjes gedrag
mijn vorige vriendin en ik hadden altijd lieve, op-en-neer seks.., maar mijn huidige vriendin wil graag gedomineerd worden. Voor mij was dat wel even wennen, maar na een paar goeie gesprekken over wat we beiden geil vinden is dat helemaal goed gekomen. Je moet er gewoon vaak over praten!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:58 schreef PB-tje het volgende:
Kun je een man aangeven hoe je het liefst gedomineerd wil worden? Of moet hij dit 'al in zijn vingers hebben'?
Ik wil wel graag weten wat je in je hoofd hebt!quote:Op maandag 9 mei 2011 16:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vraag me heel erg af hoe je het zou vinden als echt zou gebeuren wat ik nu in mijn hoofd heb
Nou, vertelquote:Op maandag 9 mei 2011 16:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vraag me heel erg af hoe je het zou vinden als echt zou gebeuren wat ik nu in mijn hoofd heb
Dan zit jij al de hele dag tussen de haantjes hier op FOK! begrijp ikquote:Op maandag 9 mei 2011 16:21 schreef PB-tje het volgende:
Ben ik toch benieuwd wat voor onderneming dat wordtquote:Op maandag 9 mei 2011 16:25 schreef PB-tje het volgende:
heel apart dit, nieuwe onderneming op aan het starten... afwisselend met dit gesprekte funny
Shit, balen dat ik weg moet want ik was best benieuwd om te zien welke dames hier positief op reagerenquote:Op maandag 9 mei 2011 16:37 schreef stbabylon het volgende:
Mwah, ik denk dat ik eens begin met je in lingerie, aan de ketting, aan mijn voeten laat liggen terwijl ik een filmpje kijk. Weet nog niet of ik na de film je mij laat pijpen, of dat ik eerst gewoon in bed ga. Uiteraard blijf jij liggen op de koude plavuizen. Dan na een paar uur, tegen de tijd dat het tot je door begint te dringen dat je daar echt de hele nacht blijft liggen sla ik je wakker om wat voor reden dan ook, er is altijd wel iets te verzinnen. Als het huilen in de buurt komt (of nog beter, als het er al is), dat is het moment om je keihard te neuken en je daarna zonder hoogtepunt te laten liggen. Wellicht pis ik nog het zaad van je gezicht/tieten van je af, als ik in een goede bui ben
quote:Op maandag 9 mei 2011 16:37 schreef stbabylon het volgende:
Mwah, ik denk dat ik eens begin met je in lingerie, aan de ketting, aan mijn voeten laat liggen terwijl ik een filmpje kijk. Weet nog niet of ik na de film je mij laat pijpen, of dat ik eerst gewoon in bed ga. Uiteraard blijf jij liggen op de koude plavuizen. Dan na een paar uur, tegen de tijd dat het tot je door begint te dringen dat je daar echt de hele nacht blijft liggen sla ik je wakker om wat voor reden dan ook, er is altijd wel iets te verzinnen. Als het huilen in de buurt komt (of nog beter, als het er al is), dat is het moment om je keihard te neuken en je daarna zonder hoogtepunt te laten liggen. Wellicht pis ik nog het zaad van je gezicht/tieten van je af, als ik in een goede bui ben
En daar gaat het nu juist om.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:50 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Ik vind het laten slapen op een koude vloer niet zo heel erg tof.
Bij wederzijds goed vinden is er natuurlijk geen probleem. Iedereen geeft op zijn eigen manier invulling ervan.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:54 schreef tja77 het volgende:
Macht en dominantie is iets anders dan iemand verwaarlozen en kleineren
Ik zal dan wel een softie zijn (quote:Op maandag 9 mei 2011 16:37 schreef stbabylon het volgende:
Dat dus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 mei 2011 15:25 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Dominantie/onderdanigheid en sadisme/masochisme moet je vooral niet door elkaar halen. Het is als een soort X en Y schaal (net zoals op grafieken bij wiskunde), X zijnde de horizontale as (links dominantie, rechts onderdanigheid) en Y zijnde de verticale as (boven sadisme, onder masochisme)quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:58 schreef PB-tje het volgende:
Een beetje vent mept dat er wel uit hoor.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:43 schreef PB-tje het volgende:
Ja maar ik wil mezelf nou niet helemaal onder de noemer sub zetten.. ik heb zelf juist veel dominantie in me zitten. ik vind de machtsstrijd juist heel erg aantrekkelijk.
Nou, dan ben je een onderzoekende switch. Of een relsub.. of een lustsub.. Who cares.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:04 schreef PB-tje het volgende:
Kheb er meerdere
Ik kan echt 2 verschillende kanten opslaan... heb soms zin in het één... en dan weer in het ander..
Of, ik ben heel dominant en speel mijn eigen fantasietjes uit..
Of, ik wordt als lust slet gebruikt
Goed begin van mijn dagquote:Op maandag 9 mei 2011 20:12 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Je lijkt me slim genoeg om subtiel de juiste hints in een profiel te kunnen zetten.
Met een euro boeien van de xenos telt wel degelijk mee als je op je knieen aan de verwarmingsbuis vastzit en moet wachten tot het Mr. behaagd om eindelijk aan zijn gerief te komen...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:33 schreef PB-tje het volgende:
Ok, ik wil je tegemoet komen...vastbinden telt alleen als het goed gedaan wordt... 1 euro handboeien van de xenos telt niet mee
En dat was niks voor je!quote:
vuistdiep in alles wat je openstelt. gr johanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:39 schreef vergetenliefde het volgende:
Nu wil ik het ook weten: wat voor smsje heb je gestuurd?
Heb jij niet toevallig nog een vrijgezelle zus ofzo?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:45 schreef PB-tje het volgende:
Zijn reactie: je mag van mij deze x het voortouw nemen als jij je daardoor prettiger voelt, maar in bed bepaal ik.
Jammie!
Haantjesgedrag?:P Eerst zien, dan geloven!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:45 schreef PB-tje het volgende:
Zijn reactie: je mag van mij deze x het voortouw nemen als jij je daardoor prettiger voelt, maar in bed bepaal ik.
Jammie!
Hehehe, stiekem zit ik wel te wachten op je "quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:21 schreef PB-tje het volgende:
Ik ken hem al langer ja, dus eerst zien dan geloven.
Ben er nog steeds van overtuigd dat hij een beetje verbaasd zal zijn
Nou je kan het aangevenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:58 schreef PB-tje het volgende:
tis de tijd van het jaarquote:
Hehehe, wat houdt je tegenquote:
En toch is dit straks waarschijnlijk meer dan een scharrelquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:05 schreef PB-tje het volgende:
vriend? daar doe ik niet aan
Ik geef bij scharrels gewoon aan dat ik van hard en hoerig hou
En eerst wilde je er je sex partner van maken....quote:
Jij weet ook niet wat je wil...quote:
Ja op die manier kan je alles en iedereen wel een scharrel noemen. Een scharrel is een eenmalig iets, een booty call is geen scharrel...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:56 schreef PB-tje het volgende:
dat is in mijn ogen nog steeds een scharrel
Als je doelt op de sexdate..... Die is pas volgende week, ik had gisteren geen tijd, dus hebben we het een week opgeschovenquote:
Nu ben ik toch wel enigszins teleurgesteld.quote:Op woensdag 11 mei 2011 07:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als je doelt op de sexdate..... Die is pas volgende week, ik had gisteren geen tijd, dus hebben we het een week opgeschoven
afhankelijk van de sfeer/stemming van licht dominant naar erg dominantquote:Hoe dominant ben jij?
Dan moet je er werk van maken en de daad bij het woord voegen;)!quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:17 schreef PB-tje het volgende:
Ik ben al een paar dagen zo hitsig als de neten... heb om 09:00 uur een bezoek afspraak bij een bedrijf... hopelijk niet een al te knappe gozer... dan ben ik meteen van slag
We hadden er hier niks van gemerkt...quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:17 schreef PB-tje het volgende:
Ik ben al een paar dagen zo hitsig als de neten... heb om 09:00 uur een bezoek afspraak bij een bedrijf... hopelijk niet een al te knappe gozer... dan ben ik meteen van slag
Ja hé, hé!quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:16 schreef PB-tje het volgende:
Ja, ik stond nog op de parkeerplaats toen ze binnen al wisten dat ik er was
quote:
Je was toch alleen een haantje als je het niet waar kon maken? Zal ik je vanavond ophalen er meequote:
Dus je post maar gelijk de duidelijkste foto'squote:Op woensdag 11 mei 2011 11:30 schreef PB-tje het volgende:
Kreeg de vraag of ik een foto van mezelf wou posten, maar krijg ze niet in mn fotoboek, dus dan maar zo
Het gesprek ging prima! weer een nieuwe klant erbijquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:35 schreef DustPuppy het volgende:
Hoe ging het gesprek eigenlijk? Een niet al te knappe gozer hoop ik?
Wat is jouw type dan? Behalve dominantquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:38 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Het gesprek ging prima! weer een nieuwe klant erbijmaar hij is gelukkig getrouwd...en was niet mijn type... de man die met sprankelende ogen de deur opendeed daarentegen....grrrr
Een man met sprankelende ogen, dat zegt ze tochquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:41 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Wat is jouw type dan? Behalve dominant
Tja, als dat alles isquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:42 schreef colty het volgende:
[..]
Een man met sprankelende ogen, dat zegt ze toch
I'm out!quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:16 schreef colty het volgende:
Sowieso, nu kunnen we allemaal in de rij gaan staan in het geval het volgende week niks wordt. Ik trek vast nummertje 1
Valt toch wel mee? tot nu toe maar 1tje die zich heeft aan gemeld...quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:17 schreef PB-tje het volgende:
Wahahaha mannen zijn ook zo voorspelbaar als iets he
Ik denk dat jij je eigen pielemuisje gaat trekken als je denkt dat deze dame zo makkelijk to porren is.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:16 schreef colty het volgende:
Sowieso, nu kunnen we allemaal in de rij gaan staan in het geval het volgende week niks wordt. Ik trek vast nummertje 1
Fantastisch! wist wel dat er iemand nog voor deze dame te porren is...quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:19 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? tot nu toe maar 1tje die zich heeft aan gemeld...
Volgens mij levert een kwartier in een bar staan meer voor je op dan die 1ne die hier reageertquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:21 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Fantastisch! wist wel dat er iemand nog voor deze dame te porren is...
Dat valt toch echt vies tegen hoor... mannen zijn tegenwoordig niet meer zo'n durfvallen..quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:22 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Volgens mij levert een kwartier in een bar staan meer voor je op dan die 1ne die hier reageert
Waar is de stoere mannelijkheid toch heen gegaanquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:23 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Dat valt toch echt vies tegen hoor... mannen zijn tegenwoordig niet meer zo'n durfvallen..
Ja, op t einde van de avond...als ze voldoende alcohol achter de kiezen hebben
Breng de oer man terug! fuck emancipatie!quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:33 schreef DustPuppy het volgende:
Ja, wat wil je nou? De hele emancipatie golf drukte ons meer de zorgzame en begripvolle kant op en verwierp de alleen op seksbeluste luie 'uber-man' en nu is het weer niet goed.
Ik ben even confuus. Wat is nou precies de bedoeling?
Eens! Huilen doet 'ie maar in zijn eigen tijd!quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:34 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Breng de oer man terug! fuck emancipatie!
Ik wil gewoon een vent! geen emotioneel wrak
En dan zit je op Fok! ?quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:34 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Met een grote piemel...quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:34 schreef PB-tje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:34 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Kunnen we dit soort vrouwen niet verzamelen en op een groot eiland zetten? Noemen we het eiland "Het Paradijs" en zorgen we dat alleen de juiste (echte) mannen er bij komen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:36 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Eens! Huilen doet 'ie maar in zijn eigen tijd!
Ik leef volgens het principe: A lady on the streets, a freak between the sheats...quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:42 schreef DustPuppy het volgende:
Hoe iemand zich in bed gedraagt, kan lijnrecht staan tegenover hoe iemand zich in het dagelijks leven gedraagt natuurlijk.
En we elkaar om het minste of geringste met een knuppel te lijf gingen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:41 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Kunnen we dit soort vrouwen niet verzamelen en op een groot eiland zetten? Noemen we het eiland "Het Paradijs" en zorgen we dat alleen de juiste (echte) mannen er bij komen.
Ik ga alvast een eiland uitkiezen, zoeken jullie dan de juiste vrouwen en mannen?
Terug naar de oertijd! Waar de mannen grof waren, de vrouwen onderdanig en de sex nog echt lekker was!
Ik probeer wel netjes en wel gemanierd over te komen in het dagelijks leven maar in sommige situaties komt al heel snel die oerman naar boven drijvenquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:42 schreef DustPuppy het volgende:
Hoe iemand zich in bed gedraagt, kan lijnrecht staan tegenover hoe iemand zich in het dagelijks leven gedraagt natuurlijk.
Wat is er mist met het recht van de sterkste? En daarnaast pijn is fijn, so bring it on!quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:43 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
En we elkaar om het minste of geringste met een knuppel te lijf gingen.Goed plan!
Daar heb je dan weinig meer over te vertellenquote:
Dat heeft iets met beschaving te maken. Die zou je nooit kunnen opbouwen als dit de houding van het merendeel van de bevolking was. Wat je beschrijft is namelijk anarchie.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:50 schreef Black_Ninja het volgende:
Wat is er mist met het recht van de sterkste? En daarnaast pijn is fijn, so bring it on!
Tja, anarchie is misschien niet erg productief maar op ons eiland hoeven we ook niet productief te zijnquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:52 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat heeft iets met beschaving te maken. Die zou je nooit kunnen opbouwen als dit de houding van het merendeel van de bevolking was. Wat je beschrijft is namelijk anarchie.
Als er zoveel geneukt gaat worden lijkt me dat vrij onoverkomelijkquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:54 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Tja, anarchie is misschien niet erg productief maar op ons eiland hoeven we ook niet productief te zijn
Jawel, over "het paradijs" Waar mannen Mannen zijn en vrouwen onderdanige slettenquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:58 schreef PB-tje het volgende:
Gesprek gaat gelukkig weer nergens over (L)
De islamitische hemel dus?quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:59 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Jawel, over "het paradijs" Waar mannen Mannen zijn en vrouwen onderdanige sletten
Daar mogen vrouwen toch geen sletten zijn?quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:01 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
De islamitische hemel dus?
Ooooow, snap!
Ja, daar juist wel. Hier niet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:03 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Daar mogen vrouwen toch geen sletten zijn?Maar anders ga ik toch maar een paar keer per dag even gekke dingen roepen richting een zwarte steen
That sounds like a challenge.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:04 schreef PB-tje het volgende:
Ik bedank me net ineens dat ik nog nooit in mn eigen kantoor seks heb gehad...
Sowieso...vrouwen met een eigen kantoor Grrrr....quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:04 schreef PB-tje het volgende:
Dat maakt het alleen maar uitdagender.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:08 schreef PB-tje het volgende:
Carrière bitches
Alleen heb ik een glazen kantoor... niet echt handig soms
Dat is toch wel de makkelijkste plek om sex te hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:04 schreef PB-tje het volgende:
Spannend juist! Geen luxaflex/melkglas waarbij er een metertje in het midden wat wazig is (zandstraalfolie)?quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:08 schreef PB-tje het volgende:
Carrière bitches
Alleen heb ik een glazen kantoor... niet echt handig soms
Dat wordt wachten tot iedereen naar huis is om die Achievement te unlocken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:16 schreef PB-tje het volgende:
Nope, gewoon helder glas.... anders had ik er al echt wel iets op verzonnen
Zie het al voor me hoe het gezicht van d'r chef er dan uit ziet. Waarop ze vervolgens nog half kreunend zegt: "kla-ha-hantenbinding!"quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:19 schreef tja77 het volgende:
Ik denk dat je collega's raar zitten te kijken als je ineens met je lieve gezichtje tegen het glas word aangedrukt, omdat iemand je stevig van achteren neemt.
Dat is echt wel te regelen, gewoon héél vroeg, of tijdens het overwerkquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:16 schreef PB-tje het volgende:
Nope, gewoon helder glas.... anders had ik er al echt wel iets op verzonnen
Moet je er ook wel bij zetten waar je dan wel aan denkt natuurlijk...quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:38 schreef PB-tje het volgende:
Ja dat snap ik... maar dan vind ik meestal andere dingen uitdagender...
Dan is niet mijn kantoor het eerste waar ik aan denk als ik hitsig ben
Wat hebben mensen toch met een hotelkamer?quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:42 schreef PB-tje het volgende:
als ik hitsig ben denk ik eerder aan een hotelkamertje, een badkamertje, de buitenlucht, een hete ronkende motorkap...
Tja, dan wil ik het meestal ook wel meteen goed doenquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:45 schreef PB-tje het volgende:
Hotelkamer geeft gewoon veel meer mogelijkheden... je kunt er verschillende scenario's afspelen, je bent uit je comfort zone en je voelt je meteen ondeugend...
Het gaat mij meer om het principe... Een bed is een bed, een douche is een douche...quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:47 schreef PB-tje het volgende:
Ik ben een luxe paardje... de hotelkamers waar ik kom lijken bij verre na niet op mijn woonkamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |