Je kunt het aangeven, maar de kans is klein dat hij dominant wordt als hij dat niet al in zich heeft.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:58 schreef PB-tje het volgende:
Kun je een man aangeven hoe je het liefst gedomineerd wil worden? Of moet hij dit 'al in zijn vingers hebben'?
Oefening baart kunst he.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:00 schreef PB-tje het volgende:
Ja maar uit eigen ervaring kan ik zeggen dat het dan heel gemaakt aanvoelt... een man die aan je haren trekt en vraagt of het pijn doet...tegenstrijdig
Nee hoor, als je zegt "ja het doet pijn" en hij zegt mooi zo, dan is het niet tegenstrijdig.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:00 schreef PB-tje het volgende:
Ja maar uit eigen ervaring kan ik zeggen dat het dan heel gemaakt aanvoelt... een man die aan je haren trekt en vraagt of het pijn doet...tegenstrijdig
haha je hebt een puntquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee hoor, als je zegt "ja het doet pijn" en hij zegt mooi zo, dan is het niet tegenstrijdig.
Zeg gewoon dat je moet stoppen wanneer jij 1 bepaald woord zegt. De rest mag hij alles doen. Word hij vanzelf wel wilderquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:27 schreef PB-tje het volgende:
Ja maar hoe stimuleer je hem nou om nog wilder te worden?
Jullie geven me alleen maar tips om hem te stoppen
Is geen mening...is een feit...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:47 schreef PB-tje het volgende:
Mening:
Mannen roepen dat ze dominant zijn...maar in werkelijkheid veranderen ze allemaal in een mak lammetje als je ze bespeelt met ogen,. handen. mondje..
Onzinquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:47 schreef PB-tje het volgende:
Mening:
Mannen roepen dat ze dominant zijn...maar in werkelijkheid veranderen ze allemaal in een mak lammetje als je ze bespeelt met ogen,. handen. mondje..
Zo dominant is dat toch niet?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:05 schreef PB-tje het volgende:
1 x meegemaakt dat een man tegen me zei: ik vind het heerlijk geil om je niet te laten komen. Je mag alleen genieten van mijn genot... Heerlijk! ik werd alleen maar hitsiger en speelser omdat ik wilde dat hij me mijn pleziertje zou geven
Ik vind dat dominantie omdat ik op dat moment ondergeschikt ben... dominantie heeft niets met fysieke sterkte te maken... een vent is sowieso wel sterker dan mijquote:
Als je het op die manier stelt maak je een discussie wel onmogelijk hequote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:10 schreef tja77 het volgende:
Volgens mij is het vaak zo dat mannen een grote bek hebben, maar als puntje bij paaltje komt, hebben ze geen ruggegraat. En mensen die het glashard ontkennen, zijn vaak (niet altijd) degene met de minste ruggegraat.
Dat snap ik, maar dan nog vind ik het mild.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:12 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Ik vind dat dominantie omdat ik op dat moment ondergeschikt ben... dominantie heeft niets met fysieke sterkte te maken... een vent is sowieso wel sterker dan mij
Daarom zeg ik ook dat het vaak mannen zijn die het ontkennen. En zou ik van jou of een ander die ik niet ken, nooit zeggen of diegene dominant is.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:13 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Als je het op die manier stelt maak je een discussie wel onmogelijk he
Dan hoor ik graag jou versiequote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:13 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dan nog vind ik het mild.
Wat heeft het er in hemelsnaam mee te maken of jouw nichtje van 5 het kanquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:24 schreef PB-tje het volgende:
Haren trekken: ligt eraan... de meeste pakken wel vast maar zetten niet door... als je echt door trekt zodat mn rug kromt wel..
Vastbinden: dat kan me nichtje van 5 ook
Commanderen: om schoon te maken?
Mwoa half half. Je bent wel overgelaten aan de persoon waarmee je bezig bent.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:30 schreef PB-tje het volgende:
Vastbinden heeft niets met dominantie te maken in mijn ogen... dat is gewoon teasen
Vastbinden is teasen maar 'Je mag alleen genieten van mijn genot...' is dominantie? Dan heb jij een aparte definitie van dominantiequote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:30 schreef PB-tje het volgende:
Vastbinden heeft niets met dominantie te maken in mijn ogen... dat is gewoon teasen
Over het algemeen is denk ik dominantie gewoon dat je de ander ervan doordringt dat je de touwtjes in handen hebt, dat je het standje bepaald, de snelheid, hoe lang je er over doet etc. Daar kun je bijv handboeien voor gebruiken of aan haren trekken, het idee blijft hetzelfde imo :pquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:33 schreef PB-tje het volgende:
Ok, ik wil je tegemoet komen...vastbinden telt alleen als het goed gedaan wordt... 1 euro handboeien van de xenos telt niet mee
Dat zal ook niet snel lukken, dominantie heb je of je hebt het niet. Als je het niet hebt en wel dominant doet is het acteren.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:40 schreef PB-tje het volgende:
24/7
Nee, ik vroeg me gewoon echt af hoe je een man zover krijgt om zichzelf helemaal te laten gaan.
Ik hou zelf van hard/hoerig en wild... de meeste kerels die ik ontmoet zijn toch wat rustiger... en ik vraag me af hoe ik ze aan kan sporen... als ik het gewoon hardop zeg, gaan ze het meestal 'proberen' maar dit voelt niet natuurlijk aan... dus automatisch is dat een afknapper
Imo onderdanig.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:42 schreef PB-tje het volgende:
Maar hebben jullie liever een dominante vrouw of een onderdanige voor een one night stand?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:56 schreef PB-tje het volgende:
ik ben het liefst eerst heel onderdanig om daarna mn plekje op te eisen
Euhmm, die zie ik niet schatquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:59 schreef PB-tje het volgende:
[ [url=http://http://profielen.chattijd.nl//?profiel=littellady]afbeelding[/url] ]
Ga op hem zitten en fluister in zijn oor dat je zijn beste vriend geneukt hebt,quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:27 schreef PB-tje het volgende:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:16 schreef htctouch2 het volgende:
[..]
Ga op hem zitten en fluister in zijn oor dat je zijn beste vriend geneukt hebt,
Zie maar eens te blijven zitten..
Garantie voor een wilde stoeipartij
Slaan. Keel dichtknijpen en zeggen dat hij neukt als een watje.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:27 schreef PB-tje het volgende:
Of jij zoekt verkeerd? Ik weet zeker dat er genoeg mannen zijn die doen wat jij willenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:19 schreef PB-tje het volgende:
er zouden meer mannen moeten zijn... en niet die metro mannen die mij gaan vertellen waar er uitverkoop is in de stad
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:00 schreef Phantomesse het volgende:
Je kunt altijd nog naar een chat gaan met de naam 'Slavin'
Eén slash: http://profielen.chattijd.nl/?profiel=littellady.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:02 schreef PB-tje het volgende:
http://profielen.chattijd.nl//?profiel=littellady
slavin en sub is niet hetzelfdequote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:00 schreef Phantomesse het volgende:
Je kunt altijd nog naar een chat gaan met de naam 'Slavin'
Ik weet het wel zeker... ik hoef echt niet met iemand naar bed om te weten of hij dominant is of niet.quote:
Like one would love a silly little puppyquote:
Van alle dames die ik heb ontmoet in bed moet ik zeggen dat ik die ik net noemde (dus zo goed als vechten in bed) toch het beste vond. Een stevige sexpot zonder blauwe plekken vind ik toch niet helemaal af, helaas zijn deze dames schaars en komt het er zelden nog van...quote:Op maandag 9 mei 2011 14:43 schreef PB-tje het volgende:
Ja maar ik wil mezelf nou niet helemaal onder de noemer sub zetten.. ik heb zelf juist veel dominantie in me zitten. ik vind de machtsstrijd juist heel erg aantrekkelijk.
Puppies zijn cute!quote:Op maandag 9 mei 2011 15:00 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Like one would love a silly little puppy
<nerd> Dit klinkt als Klingon-sex </nerd>quote:Op maandag 9 mei 2011 15:00 schreef Black_Ninja het volgende:
Van alle dames die ik heb ontmoet in bed moet ik zeggen dat ik die ik net noemde (dus zo goed als vechten in bed) toch het beste vond. Een stevige sexpot zonder blauwe plekken vind ik toch niet helemaal af, helaas zijn deze dames schaars en komt het er zelden nog van...
Wij hadden er genoeg op de sport...quote:Op maandag 9 mei 2011 15:01 schreef tja77 het volgende:
Er zijn sowieso weinig vrouwen die goed kunnen vechten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |