Ja, dat zet haar idd niet goed neer. A-mán-dáá...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:58 schreef mariska87 het volgende:
Als je net verkracht bent ga je natuurlijk op televisie klagen over hoeveel invloed de huidige partner van de dader wel niet heeft op hem. Nee ik ben helemaal geen jaloerse ex...
Mensen die serieus verkracht zijn, zullen er over het algemeen veel later pas mee naar buiten komen. En als ze er al snel mee naar buiten komen, zullen ze er duidelijk moeite mee hebben om zoiets te vertellen. Dat soort mensen zijn emotioneel beschadigd.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:58 schreef mariska87 het volgende:
Als je net verkracht bent ga je natuurlijk op televisie klagen over hoeveel invloed de huidige partner van de dader wel niet heeft op hem. Nee ik ben helemaal geen jaloerse ex...
Amanda had een ordinaire jurk aan dat weet ik nogquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:46 schreef Lovechild het volgende:
Volgens mij stonden toen de bladen er vol van dat ze niets onder haar trouwjurk aanhad!
Huh? Nou dát kan ik me nou niet voorstellen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Amanda was toch ook het meisje uit de clip van When the Lady Smiles?
Nou ja, je kunt niet zeggen hoe "de" verkrachte dame zich gedraagt, dat zal bij iedereen anders zijn. Al moet ik zeggen dat Tessa wel erg klonk alsof ze het de Grote Prijs vond dat Martijn nu voor verkrachting vervolgd ging worden. Zo van: "Niet één, nee, niet twee, nee, DRIE-DUI-ZEND-GUL-DEN!" ("BINGO! PADA-CHINGGG!")quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:26 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Mensen die serieus verkracht zijn, zullen er over het algemeen veel later pas mee naar buiten komen. En als ze er al snel mee naar buiten komen, zullen ze er duidelijk moeite mee hebben om zoiets te vertellen. Dat soort mensen zijn emotioneel beschadigd.
Die Tessa moet zich de oren van de kop schamen.
Als ze hem uit de uitzending hadden gehaald vanavond was dat alleen maar gezien als schuldbekentenis en dus zeer onverstandig juistquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:46 schreef NouMooiNiet het volgende:
RTL smult natuurlijk weer van al deze aandacht en publiciteit.
Anders hadden ze hem wel uit de uitzending van vanavond gehaald, zoals er al eerder bij de publieke omroep een programma is stopgezet na alleen nog maar een beschuldiging.
Voor deze ene gate is Ptwish er (nog) niet bij betrokken.quote:
Wat niet is...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Voor deze ene gate is Ptwish er (nog) niet bij betrokken.
Het wachten is ook nog op de ezel.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Voor deze ene gate is Ptwish er (nog) niet bij betrokken.
quote:
Zeker geen Amanda..De clip van de Earring is al zo oud dus kan zij niet zijn geweest.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Amanda was toch ook het meisje uit de clip van When the Lady Smiles?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |