Ja?quote:
Hoeft toch nietquote:
tot 16:15 ben ik wel hierquote:
Rokenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tot 16:15 ben ik wel hier
rookpauzes daargelaten..
Morgequote:
ik wilde nog goeiemorgen zeggen, maar nu..quote:
geen idee, daar kom ik nooitquote:
Sorry hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wilde nog goeiemorgen zeggen, maar nu..
Ik reageer meestal onzinnig in SEXquote:
Linksquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:09 schreef sharr het volgende:
Ik heb verdacht veel zin om te gaan trollen. Even iets zoeken.
Wie gekillt?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:17 schreef gianni61 het volgende:
aah, netsplitter heeft um gekillt.
ik lust geen cheetos..
het zwangere topicquote:
WTFquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:21 schreef gianni61 het volgende:
--fijn in ONZ blijven-
[ Bericht 96% gewijzigd door Bastard op 06-05-2011 10:15:51
sharr, wat heb je gedaan?
"Ja, ze gaan hun snor laten groeien en dan negers transporteren en aan het werk zetten in concentratiekampen."quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:35 schreef Ikbenmijnwachtwoordkwijt het volgende:
[..]
Net als de royal wedding dus op 29 april.
Kunnen we iets ergs van het pasgetrouwde koppel verwachten?
Dat zijn er wel veelquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:21 schreef Patje1987 het volgende:
Kijk sharr rebels zijn, ik ben al lange tijd lief
nog steeds op 70 notes en al een tijdje geen ban gehad
ohw wat ben je toch lekker rebelsquote:
Welke mod heeft dat dan gedaan?!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:24 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee maar serieus, een note daarvoor krijgen
Ik heb notes voor minder gehadquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:24 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee maar serieus, een note daarvoor krijgen
Heb ik al gedaanquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:26 schreef sharr het volgende:
1 Mei een occulte feestdag?
komen jullie meeposten?
Wij toch ook nietquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:29 schreef gianni61 het volgende:
haha, jullie zijn lekker bezig zie ik.
ik weet echt niks zinnigs te posten daarzo
ben een beetje in PTA aant lezenquote:
Eenschquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:34 schreef gianni61 het volgende:
zolang het geen ban wordt..
fok zonder sharr is niet leuk
Misschien is dat een waarschuwing om daar geen rotzooi meer te posten?quote:
Zou je haast denkenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Misschien is dat een waarschuwing om daar geen rotzooi meer te posten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan doe ik het zelf wel![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:36 schreef sharr het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan doe ik het zelf wel![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:36 schreef sharr het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan doe ik het zelf wel
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
als je met je krantjes langs mijn huis komt, neem mijn telefoon dan even mee. ik mis hem toch wel..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:40 schreef sharr het volgende:
Mijn kranten zijn nu al bezorgdNu even snel haasten met aankleden, dan ben ik er zo snel mogelijk vanaf
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Gewoon, met mix en dan in de pan.
Dat is ook het enige wat ik kan maken qua eten
ik ben nog aant twijfelen wat ik vanavond moet gaan koken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:44 schreef sharr het volgende:
[..]
Goedzo. Ik kan zelfs dat nog laten mislukken
Nasi?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben nog aant twijfelen wat ik vanavond moet gaan koken.
iemand tips?
neh, vandaag geen rijst. heb nog wat aardappels over.quote:
blof bedoel jequote:
Bak aardappels, maak een salade met sla, komkommer tomaat fetakaas olijven en nootjes en eet daar een willekeurig stukje vlees (of vissticks oid) bij.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neh, vandaag geen rijst. heb nog wat aardappels over.
heb ook nog een komkommer liggen geloof ik.
rest moet ik nog gaan inkopen
Ohquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:57 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja.
Nee, als iedereen 'ik ben hier' zegt, weet je vanzelf waar iedereen is.
oke, gebakken aardappeltje "griekse" salade en een gegrillt runderlapje dan.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:53 schreef sharr het volgende:
[..]
Bak aardappels, maak een salade met sla, komkommer tomaat fetakaas olijven en nootjes en eet daar een willekeurig stukje vlees (of vissticks oid) bij.
Jaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:58 schreef sharr het volgende:
Hoi Annet. Jij bent toch een vegetariër die sowieso nooit eet?
Jaquote:
Mag ik dan vissticks of een vleesvervanger?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, gebakken aardappeltje "griekse" salade en een gegrillt runderlapje dan.
eet je mee?
visstick komt er bij mij thuis niet in!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:58 schreef sharr het volgende:
[..]
Mag ik dan vissticks of een vleesvervanger?
Oke oke. Dan kom ik bij je etenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
visstick komt er bij mij thuis niet in!
echte vis of vleesvervanger geen probleem
Hier ben ik, en hoi netje.quote:
Wanneer ga je naar Spanje dan?quote:
Nicequote:
Want hoelang ga je ook al weer?quote:
Boh is wel lang ja, maar wel lekker denk ikquote:
Ja nouja, ik ga me wel vermaken, maar ik hoop dat ik een beetje met die mensen kan communiceren enzoquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Boh is wel lang ja, maar wel lekker denk ik
je houdt d'r handje vast?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hallo ik zit bij de kapper voor mijn zus allesss
Mag ik vragen wat er scheelt?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:14 schreef sharr het volgende:
Ik heb gedroomd dat ik echt een enorme kip had. Hij was geboren in september 2000. Hij was echt reusachtig en had autisme. Ik mis de kip nu ik wakker ben. Hij zei ook steeds zo zachtjes tóooóooóook. Zo lief.
ik heb ook autisme, ga je nu ook over mij dromen? als je wilt kan ik wel tooook zeggen hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:14 schreef sharr het volgende:
Ik heb gedroomd dat ik echt een enorme kip had. Hij was geboren in september 2000. Hij was echt reusachtig en had autisme. Ik mis de kip nu ik wakker ben. Hij zei ook steeds zo zachtjes tóooóooóook. Zo lief.
Is goedquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:15 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
ik heb ook autisme, ga je nu ook over mij dromen? als je wilt kan ik wel tooook zeggen hoor
Ik ook.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:15 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
ik heb ook autisme, ga je nu ook over mij dromen? als je wilt kan ik wel tooook zeggen hoor
ik wil je wel helpen, ik kan je leren de grootste autist ooit te zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:20 schreef Annnet het volgende:
Ik heb geen autisme maar ik kan wel doen alsof
Hihi iejlquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:21 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
ik wil je wel helpen, ik kan je leren de grootste autist ooit te zijn
Ik ook!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:21 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
ik wil je wel helpen, ik kan je leren de grootste autist ooit te zijn
Je kan zelfs eieren leggenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:20 schreef Annnet het volgende:
Ik heb geen autisme maar ik kan wel doen alsof
altijd die jan weer die slaapt, hè moet dat nou weer. De belhamelquote:
tip 1: autisten hebben altijd één grote obsessie, zoals bijvoorbeeld treinen, games, of wolven.quote:
tip 4: fap 10 keer per dagquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:25 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
tip 1: autisten hebben altijd één grote obsessie, zoals bijvoorbeeld treinen, games, of wolven.
tip 2: metal, alle autisten luisteren metal
tip 3: veel autisten hebben iets met computers en veel zullen informatica studeren
1: wolvenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:25 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
tip 1: autisten hebben altijd één grote obsessie, zoals bijvoorbeeld treinen, games, of wolven.
tip 3: veel autisten hebben iets met computers en veel zullen informatica studeren
ja, ik mis hem wel hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:24 schreef n8n het volgende:
[..]
altijd die jan weer die slaapt, hè moet dat nou weer. De belhamel
punt 2 en 3 gaan al niet op bij 1 van de grootste autisten die ik kenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:25 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:27 schreef Hatsekiedee het volgende:
SPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAM
ik heb geen iconen op mijn desktop telt dat ook?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:27 schreef Hatsekiedee het volgende:
auti's houden van orde!, zo heb ik mijn hele bureaublad geordend met: http://www.stardock.com/products/fences/
ja dat had ik eerst ookquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:29 schreef n8n het volgende:
[..]
ik heb geen iconen op mijn desktop telt dat ook?
Waarom woon je niet meer daar?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:27 schreef Annnet het volgende:
[..]
Aaah mn zus komt eraan, maareeeh
ik woon niet meer daar
1) ik heb meerdere obsessiesquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:25 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
Erg aardig hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:27 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
punt 2 en 3 gaan al niet op bij 1 van de grootste autisten die ik ken
Verkapt kijk-mij-een-iPod-hebben postquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:29 schreef FreezePop het volgende:
Hey.
Verstuurd vanaf mijn ipod 2g terwijl ik nog lekker warm in bed lig.
laptop in bed jongenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:29 schreef FreezePop het volgende:
Hey.
Verstuurd vanaf mijn ipod 2g terwijl ik nog lekker warm in bed lig.
net als de rest van de wereldbevolkingquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Verkapt kijk-mij-een-iPod-hebben post
moiquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:31 schreef FreezePop het volgende:
Wie is er vandaag de huistuin en keuken psycholoog die wel even bepaalt wie een autistbis of niet?
Net alsof dat iets positiefs isquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
50 euro, tweedehands. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wat is deze nou?quote:
Had het niet beter kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Uitklapstoel pannekoek benefietconcert
ragboer aant knippen/plakken..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:40 schreef Ragboer het volgende:
Haat, bloed, pus, verderf, kots, stukken vaginaal weefsel met je blote handen weghalen bij een door GHB-gedrogeerd 15-jarig meisje, onthoofding van een jong katje, doodtrappen van een pup, een herbruikte naald in je arm, glas in je gezicht, het brandende lichaam van een 5-jarig kind, verkracht worden met een kapotte tl-buis, het kapotsnijden van een jong olifantje, je eikel afbijten en je zak wegbranden.
HEL HEL HEL BRANDEN BRANDEN BRANDEN LIJDEN LIJDEN LIJDEN!
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:40 schreef Ragboer het volgende:
Haat, bloed, pus, verderf, kots, stukken vaginaal weefsel met je blote handen weghalen bij een door GHB-gedrogeerd 15-jarig meisje, onthoofding van een jong katje, doodtrappen van een pup, een herbruikte naald in je arm, glas in je gezicht, het brandende lichaam van een 5-jarig kind, verkracht worden met een kapotte tl-buis, het kapotsnijden van een jong olifantje, je eikel afbijten en je zak wegbranden.
Bij het olifantje moest ik huilen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:40 schreef Ragboer het volgende:
Bedankt man, bedankt.quote:
wat is dit?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:40 schreef Ragboer het volgende:
Typische zondagmiddag.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:40 schreef Ragboer het volgende:
Nooit iets van vernomen andersquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
i told u 'bout strawberry fieeeeldssss
Nou meidquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:43 schreef sharr het volgende:
Ik probeer mijn haar in te vlechten. Gedoemd te mislukken dit, omdat laagjes.
Dan steken er altijd plukjes uit enzo.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:43 schreef sharr het volgende:
Ik probeer mijn haar in te vlechten. Gedoemd te mislukken dit, omdat laagjes.
Inderdaadquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dan steken er altijd plukjes uit enzo.
Wiens strot?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:44 schreef HappyBob het volgende:
Ik zou mijn pen in hun strot moeten douwen [ afbeelding ]
sowieso vlechtenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dan steken er altijd plukjes uit enzo.
Ik zal me wel op jou en niet op je woorden hebben geconcentreerd.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het was in mn droom toen ik het fluisterde in je oor en daarna je oorschelp ging likken.
Whihihi. Weetje nog dat ik zo met mn vinger langs je ruggengraat ging? Dat voelde fijn he?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:45 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik zal me wel op jou en niet op je woorden hebben geconcentreerd.
Halfkale gabberwijffiesquote:
Hoi Schoonheid.quote:
Tuurlijk weet ik dat nog. Dat was de beste ruggengraat massage die ik ooit heb gehadquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Whihihi. Weetje nog dat ik zo met mn vinger langs je ruggengraat ging? Dat voelde fijn he?
quote:
Mijn zit in een handdoek.quote:
Ghihihi.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:48 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Tuurlijk weet ik dat nog. Dat was de beste ruggengraat massage die ik ooit heb gehad
Ik keek het ook altijd hoor.quote:
Hij is weg, heen met de wind die over de zeeën waait.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:49 schreef Ragboer het volgende:
Waarom is Bietsj er nou niet? Op vakantie ofzo?
Tegelijk. Works for me.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zal ik eerst ontbijten en dan stofzuigen of eerst stofzuigen en dan ontbijten?
Tijdens het stofzuigen een broodje eten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zal ik eerst ontbijten en dan stofzuigen of eerst stofzuigen en dan ontbijten?
Ok, baii!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:51 schreef sharr het volgende:
Dus, ik ga die kutkranten even bezorgen voor de tweede en laatste keer
Tot ziens allemaal.
Maar ik wil genieten van mn ontbijten.quote:
Zie post hierboven.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Tijdens het stofzuigen een broodje eten.
Sowieso Villa achterwerkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sowieso Villa Achterwerk eheheehe.
[..]
Hij is weg, heen met de wind die over de zeeën waait.
Succes sharreliennquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:51 schreef sharr het volgende:
Dus, ik ga die kutkranten even bezorgen voor de tweede en laatste keer
Tot ziens allemaal.
Daagquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:51 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga ff douchen en dan iemand op straat in elkaar slaan. Later.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:51 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Sowieso Villa achterwerkmisdaad gezocht, keepvogel en the white cowboy
voor de hobby?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:51 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga ff douchen en dan iemand op straat in elkaar slaan. Later.
Neequote:
opeens voel ik me oudquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:51 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Sowieso Villa achterwerkmisdaad gezocht, keepvogel en the white cowboy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |