Nee, die winnen het niet van een bus.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nog last gehad van pelotons wielrenners?
Ook niet van een bestelbusje.quote:
Gewoon de greppel in douwen die aso's op fietsen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ook niet van een bestelbusje.
Had er vandaag weer genoeg last van.
Van die 50+ers die denken dat ze van alles op die twee dunne bandjes kunnen permiteren, en de gehele weg in beslag nemen
Was het maar zo simpel, bellen ze TNT op, en dan is hetquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gewoon de greppel in douwen die aso's op fietsen.
Of je krijgt een tevredenheidsbetuiging.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel, bellen ze TNT op, en dan is hetmet m'n werk
ohhh, daar kan ik je nog wel wat over vertellen gvd!!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Of je krijgt een tevredenheidsbetuiging.
Dat me dat door de neus werd geboord. Tevredenheidsbetuiging van 500 guldenquote:
Daar heb ik ook altijd zo'n schijthekel aan. Zit je lekker op je racefiets te toeren, haal je met een vaartje zo'n b-boomer op een stalen fiets in, om vervolgens weer lekker door te toeren. Komt ie even later weer langsracen om zichzelf te bewijzen dat hij nog wel harder kan dan een jonkie op een carbon fietsquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Van die 50+ers die denken dat ze van alles op die twee dunne bandjes kunnen permiteren, en de gehele weg in beslag nemen
Goed dat je het zegt, ik moet nog ff bier halenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:09 schreef paintmeester het volgende:
Wat een heerlijk weer, straks ff lekker in de tuin met een Belgisch biertje
Echt niet...quote:
Gelukkig wel. Anders had ik in dit warme weer op een terrasje moeten zitten.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:10 schreef jankaas020 het volgende:
jij bent zeker weer aant werk?morgen doe ik met je mee...
Nee, dat zou een ramp zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:14 schreef jankaas020 het volgende:
En dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn.
Why in the first place?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |