jup! Ook heerlijk om daarbij te gaan zitten en luisteren.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:23 schreef ErwinRommel het volgende:
@Thaboel, was jouw familie ook zo saamhorig met familie bijeenkomsten, heerlijk eten, en de oudjes die aan tafel zaten te lullen over hun oude tijd in Indië?
Ik duim met jullie mee. Wanneer wordt hij verwacht?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik, en met mij veel anderen natuurlijk, wacht vol spanning op de, nu al uitgestelde, brief over de te sluiten kazernes en bases.
Buiten dat gaat het goed. Net terug van een rustige avonddienst. Nu mannen dingen doen. Bier, Fok en Top Gear.
Half augustus. Als de meesten op vakantie zijn dus.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:55 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik duim met jullie mee. Wanneer wordt hij verwacht?
Nee, al uitgesteld.quote:
Correct.quote:
Ja. We kunnen natuurlijk niet verwachten dat de politici gaan werken vlak voor ze met recces gaan.quote:
We lullen er nog wel eens overquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:51 schreef Thaboel het volgende:
[..]
jup! Ook heerlijk om daarbij te gaan zitten en luisteren.
Wij neefjes en nichtjes doen het ook. Lekker bij elkaar biertje, gitaartje en molukkse liedjes zingenzo hebben wij gandongeh tengehoren gebracht op de begravenis van mn opa
Vertel, iemand heeft met terpentine over je vers geverfde boten geknoeid?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:54 schreef m.k het volgende:
Krijgen jullie ook wel eens moordneigingen op je werk?
Nee mensen vonden dat ik hun aan het oplichten was over 1 euro 50quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:55 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Vertel, iemand heeft met terpentine over je vers geverfde boten geknoeid?
LOL neuken?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:59 schreef m.k het volgende:
[..]
Nee mensen vonden dat ik hun aan het oplichten was over 1 euro 50en begonnen gelijk te schreeuwen.
en een paar mensen vonden dat ik rustig moest doen toen ik na het zien van hun onkunde in het besturen van een 35000 euro kostende motorsloep opmerkte dat ze niet zouden moeten varen als ze dat niet kunnen.
Dan krijg ik de neiging om een stuk waterleiding uit de werkplaats te halen en er even onrustig mee te doen
Met een stuk waterleiding?quote:
jwz! Prachtig het zonnetje zien opkomen vanochtendquote:Op zaterdag 7 mei 2011 08:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Met een stuk waterleiding?
You kinky mofo!
Weer!?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:03 schreef Esses het volgende:
Mensen slaap lekker. Kan het onderhand gebruiken.
@Cobra, het was alweer zo ver...
Nog wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |