Was het zekerquote:
she can't listenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
faye, straks goed opletten bij mijn verzoekje
maar.. maar... het was een leermomentje voor haarquote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
falende app ofzo bij haar + veel dataverbruik dan
Dm de plaat, ik YouTube em welquote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar.. maar... het was een leermomentje voor haar
quote:
ik ga morgenvroeg naar huisquote:
Voor jou wel, maar die arme kindertjesquote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ga morgenvroeg naar huis2 uur treinen.. das leuk
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Stiffler1988
Bericht:
Voor Knetter
Je wil leeggezogen worden ?quote:
Very nicequote:
Alvast welterustenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hierna ga ik dromenland opzoeken piepels .
dus toedels, fok!ze nog even.. fapze nog even.. faye oefen nog ff op t kreunen
en tot morgen schatjens
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en tot morgen schatjens
Hmmmm Knetter! Maak me helemaal gekquote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en tot morgen schatjens
Niet met klantenkortingquote:
Ik ben de parttime pooier van Knetter. Ik bepaal wie ze neukt en wie vooral niet.. he karzai. Tevens kan je ook bij mij terecht voor merchandising en Knetterskreunkortingpas!quote:
Goed om te wetenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 03:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben de parttime pooier van Knetter. Ik bepaal wie ze neukt en wie vooral niet.. he karzai. Tevens kan je ook bij mij terecht voor merchandising en Knetterskreunkortingpas!
Merchandise van Knetter ? Wat moet ik me daar bij voorstellen ?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 03:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben de parttime pooier van Knetter. Ik bepaal wie ze neukt en wie vooral niet.. he karzai. Tevens kan je ook bij mij terecht voor merchandising en Knetterskreunkortingpas!
Nee dusquote:Op vrijdag 6 mei 2011 03:03 schreef naatje_1 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Nopequote:Op vrijdag 6 mei 2011 03:03 schreef Karzai het volgende:
Tjonge zijn die hardrockers nog niet naar bed
Nul zes achtennegentig zesenzeventig vierenvijftig tweeëndertig negentienquote:
Ik ook welquote:
Haar nieuwste hits op cd. Nu ook te bestellen met poster erbij. Of de real life soap.. Knetter sleutelhangers, shirts, intertoysdingen voor volwassenen...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 03:02 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Merchandise van Knetter ? Wat moet ik me daar bij voorstellen ?
ik zie het, ben jij dat op tv?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 03:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nul zes achtennegentig zesenzeventig vierenvijftig tweeëndertig negentien
Slaap ze alvastquote:Op vrijdag 6 mei 2011 03:16 schreef naatje_1 het volgende:
Zo, ik heb nu denk ik mijn laatste verzoekje gedaan, als die gedraaid is, ga ik neer
Slaap zequote:
Dank u, en nee. Enige dienst die ik heb is van Nachtbraker op dit momentquote:Op vrijdag 6 mei 2011 03:21 schreef naatje_1 het volgende:
Jij ook, of heb je dienst voor een of ander, stiffler?
En je trekt de nacht door, of je gaat dus ook zo platquote:Op vrijdag 6 mei 2011 03:22 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dank u, en nee. Enige dienst die ik heb is van Nachtbraker op dit moment![]()
Ik kijk wel hoeveel mensen er nog overblijven ( wss niet veel ).quote:Op vrijdag 6 mei 2011 03:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En je trekt de nacht door, of je gaat dus ook zo plat?
Fijn nummer welquote:Op vrijdag 6 mei 2011 03:28 schreef naatje_1 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
HELD DAT HET IS!
En dan komt mijne, die kan je ook nog wel hebbenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 03:30 schreef naatje_1 het volgende:
en het volgende verzoekje is ook al zo top, en dan ga ik plat
joa, maar ik slaap dan al zacht, daar heb ik eva de roovere niet voor nodigquote:Op vrijdag 6 mei 2011 03:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
En dan komt mijne, die kan je ook nog wel hebben
Ik niet; leeg bedquote:Op vrijdag 6 mei 2011 03:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
joa, maar ik slaap dan al zacht, daar heb ik eva de roovere niet voor nodig
Slaap ze kerelquote:
Het grootste gedeelte wel.quote:
Nee mensen met vakantie.quote:
Gisteren gekke dingen gedaan dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 06:08 schreef Samzz het volgende:
Ik voel me bagger, m'n hele lichaam doet pijn
Nee, denk dat ik ziek word of zo. Maar dat is dan jammer, ik heb daar geen tijd voorquote:Op vrijdag 6 mei 2011 06:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Gisteren gekke dingen gedaan dan?![]()
Ik voel me moe! Gisteren te laat naar bed gegaan. Vanmiddag even slaap inhalen.
Ah, ja dat is vervelendquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet ff niet wat ik met mezelf aan moet enzo..
Ook goedemorgenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:49 schreef Huppelmuts het volgende:
JA HALLO TETTEN PIEMELS EN DIT DAT ALLES EN HOIIIIIIIIII
Ik geef jou de schuld van mijn irritante bui!quote:
Oh ja, het is allemaal weer mijn schuld.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geef jou de schuld van mijn irritante bui!
Mogguh babe
Nee ik ben al getrouwdquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja, het is allemaal weer mijn schuld.
Zijn we getrouwd en ben je dat mij vergeten te vertellen ofzo?
Jij hebt mij wakker gehoudenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik ben al getrouwd![]()
Maar jij hebt mij wakker gehouden tot heul laat
Geen piemels voor jou vandaagquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:49 schreef Huppelmuts het volgende:
JA HALLO TETTEN PIEMELS EN DIT DAT ALLES EN HOIIIIIIIIII
Het was mijn topidee om te gaan slapenquote:
JA GODVER DAAR BEN IK HET NIET ECHT MEE EENS HEquote:
En het was een heel goed ideequote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was mijn topidee om te gaan slapen
Das dan jammer, leer je plek eerst maar eens kennen, daarna praten we verderquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JA GODVER DAAR BEN IK HET NIET ECHT MEE EENS HE
Ik zit er vol meequote:
MY PLACE IS ON TOP OF A MONSTERCOCK!!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das dan jammer, leer je plek eerst maar eens kennen, daarna praten we verder
Okay schat, als jij het zegtquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:56 schreef Ezechielk het volgende:
Hups, je caps staat aan. Of laat je shift eens los.
En vandaag krijg je er geen. Gewoon, omdat ik daar geen zin in heb.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit er vol mee
[..]
MY PLACE IS ON TOP OF A MONSTERCOCK!!
Thnk God you're not the only dick in this fucked up worldquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En vandaag krijg je er geen. Gewoon, omdat ik daar geen zin in heb.
Mooie tekst voor op een tegeltjequote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit er vol mee
[..]
MY PLACE IS ON TOP OF A MONSTERCOCK!!
Beiden welquote:
Vooralsnog heb jij vast geen andere klaarstaan voor je, behalve een dooie..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Thnk God you're not the only dick in this fucked up world
Ik hoop dat mijn versies snel te vinden zijn op Draakje... Vind dat censuur in die platen heulemaal niks...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:57 schreef Outpost76 het volgende:
Weer 1 gevonden die vol met censuur zit....
That's what you think!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vooralsnog heb jij vast geen andere klaarstaan voor je, behalve een dooie..
Ik heb besloten dat gegeven af te doen als onwaar, er zijn geen pics, dus geen bewijs.. Dus it never happened..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
That's what you think!
Heb je niet opgelet van de week? Ik zuip als een malle en neuk alles dat op mijn pad komt dus![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat gegeven af te doen als onwaar, er zijn geen pics, dus geen bewijs.. Dus it never happened..
Dat is een leuke bijzaak, maar ik was heel serieus.quote:
You go girlquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is een leuke bijzaak, maar ik was heel serieus.
Ik ga het vanaf vandaag helemaal anders doen, iedereen kan de &^#$%# krijgen. Ik ga ook ophouden met telkens zo lief doen en confrontaties uit de weg gaan.
Heb jij een monstercock?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En vandaag krijg je er geen. Gewoon, omdat ik daar geen zin in heb.
Iedereen hierquote:
Mijn leven gaat nu maar eens lopen zoals IK dat wil, het gaat geen loopje meer met mij nemen..quote:
Hoe kan je dat nou vergeten Samzzquote:
Het ligt er natuurlijk helemaal aan hoe je die text opvat..quote:
LIEFDE!!quote:
Daarom vraag ik hetquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het ligt er natuurlijk helemaal aan hoe je die text opvat..
Tarut!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |