Geen behoefte om dat hier te delen.quote:
Het is allemaal de schuld van links.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:47 schreef MissMSX het volgende:
Ah, de term die principelozen gebruiken om het voor zichzelf acceptabel te laten klinken
Absoluut!quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:56 schreef Godtje het volgende:
Ik denk dat het ook een oprecht antwoord was.
Dat zal wel jaquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook een oprecht antwoord was.
Ja, dat is niet iets waarvoor je je hoeft te schamen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:55 schreef Godtje het volgende:
Ach op FOK! leren kennen dan kan je het hier ook wel delen.
Ging even iets ophalen bij mijn 'zus'quote:
Klinkt goed!quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ging even iets ophalen bij mijn 'zus'
Uiteindelijk daar gaan borrelen op de zaak, eindigen in de stad met een hapje eten en daarna nog met vrienden meer borrelen.
Lekker vroeg en toch voldaan.
Je 'zus'?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ging even iets ophalen bij mijn 'zus'
Uiteindelijk daar gaan borrelen op de zaak, eindigen in de stad met een hapje eten en daarna nog met vrienden meer borrelen.
Lekker vroeg en toch voldaan.
Ik heb twee geadopteerde zussen.quote:
Ik kan merken dat je Azië-ervaring al wat weg begint te zakken. Je gaat je meer en meer als voor die tijd gedragen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:58 schreef Godtje het volgende:
Al mijn favoriete mensen zijn er ook.Of in elk geval een grooot deel.
Alleen als ik zo tegen Air blijf doen zal hij wel snel weg zijn.
Een man die dinnen zegt!quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb twee geadopteerde zussen.
Als in zelf gedaan. Niet mijn ouders. De jongere zussen van exen. Dat zijn nu mijn zusjes.
En eigenlijk mijn beste dinnen.
Oh, op die manier.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb twee geadopteerde zussen.
Als in zelf gedaan. Niet mijn ouders. De jongere zussen van exen. Dat zijn nu mijn zusjes.
En eigenlijk mijn beste dinnen.
Nee, niet iedereen hoeft dat te weten van die sekslijnquote:
Wat liefquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het zijn dan ook mijn dinnetjes.![]()
Love them to death!
Air is 1 van jouw favoriete mensen? Wat cute!quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:58 schreef Godtje het volgende:
Al mijn favoriete mensen zijn er ook.Of in elk geval een grooot deel.
Alleen als ik zo tegen Air blijf doen zal hij wel snel weg zijn.
Ik ben nog wel zo relaxt en vriendelijk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan merken dat je Azië-ervaring al wat weg begint te zakken. Je gaat je meer en meer als voor die tijd gedragen.
*pakt PM van net er weer bij*quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, niet iedereen hoeft dat te weten van die sekslijn
Dat is hij zeker. Kan zo een lijst posten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Air is 1 van jouw favoriete mensen? Wat cute!
Het valt op ja. Op een positieve manier overigens.quote:
Godt is verlicht geraakt in het verre oostenquote:
volgens mij heeft er iemand drugs in zijn drankje gedaanquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Godt is verlicht geraakt in het verre oosten
Zekerquote:
Heel bijzonderquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
ZekerKrijg het warm van binnen als ik aan ze denk.
![]()
Toppers! Toch apart dat ik met de zusjes van exen zo goed kan opschieten.
Gaan stappen, uiteten, concerten, alles.
Wel heel mooi
Dankquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het valt op ja. Op een positieve manier overigens.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:03 schreef ArTiC het volgende:
Ik heb ook 'zussen'
de vrouwen die me als hun broer zagen
De ultieme friend zonequote:Op donderdag 5 mei 2011 23:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
ZekerKrijg het warm van binnen als ik aan ze denk.
![]()
Toppers! Toch apart dat ik met de zusjes van exen zo goed kan opschieten.
Gaan stappen, uiteten, concerten, alles.
Wel heel mooi
Hoor je waarschijnlijk ook niet vaak dat mensen getuige, beste man zijn bij het huwelijk van hun ex?quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heel bijzonderHoor je niet vaak
Tof dat je er zulke goede dinnen aan overgehouden hebt
Genoeg wederzijdse genegenheid voor vanavond wat mij betreft.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:05 schreef Godtje het volgende:
Dank
Het is meer dat ik meer mezelf probeer te zijn trouwens.![]()
Minder het negatieve online geziek wat ik in het echt al niet was.
Om misverstanden te voorkomen.
Dit is je kans om me terug te bashenquote:
Klopt.quote:
We prikten al door je heen hoorquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dank
Ik wil jou helemaal niet bashenquote:
De oude Godt was ook al leuk, tenminste, voor de mensen die er een beetje doorheen konden prikken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:05 schreef Godtje het volgende:
dat zal vast ook van toepassing zijnquote:
quote:
Ik sta al langer in je favorieten lijstquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:09 schreef Techno het volgende:
[..]
De oude Godt was ook al leuk, tenminste, voor de mensen die er een beetje doorheen konden prikken.
Geen 303 maar eveneens electronisch.quote:
quote:
Ook dat niet idd. Maar verder vind ik 'm best liefquote:
Achteraan? Welnee, waarom denk je dat?quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:10 schreef Godtje het volgende:
Ik sta al langer in je favorieten lijst![]()
Wel achteraan maar dat geeft niet. Een eervolle vermelding.
* Yuki onderdrukt een grinnikquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:11 schreef Godtje het volgende:
Ik ben ook meestal onaardig als er opeens kneuzen als Peu doorheen gaan posten.![]()
Als er allemaal leuke mensen zijn dan ben ik best lief
Tja, dat is gewoon menselijk hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:11 schreef Godtje het volgende:
Ik ben ook meestal onaardig als er opeens kneuzen als Peu doorheen gaan posten.![]()
Ik sta voor Baby en RZquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Achteraan? Welnee, waarom denk je dat?
Wederzijdsquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Ook dat niet idd. Maar verder vind ik 'm best lief
let it goquote:
Godt schiep ons dan ook naar zijn evenbeeld.quote:
Ik liet een windjequote:
God wat zijn we liefquote:
Dan wacht ik nog even tien minuten met afsluiten.quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, dat is in random order... en dat staat er ook bij. Maar goed. Update.
daar heb ik geen last vanquote:
Noem je me nu boerin? Je zou kappen met je online geziek!quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niks nieuws aan boerin!![]()
Altijd al fucking P.I.M.P geweest!
ik heb 8 albumsquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:15 schreef Godtje het volgende:
Zijn er nog meer mensen die stiekem een zwak voor A&M hebben?
Ja ja ik ken geen schaamte. Ik ben ook bij het concert van Robbie Williams geweest en was zelfs 1 van de beste die ik ooit heb gezien.
Jij doet zeker LTS Staalbouw?quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:15 schreef Godtje het volgende:
Ja ja ik ken geen schaamte. Ik ben ook bij het concert van Robbie Williams geweest en was zelfs 1 van de beste die ik ooit heb gezien.
Ik herken het wel. Niet mbt Peu, want ik vind hem wél aardig (jaja, haat me maar) maar ik word ook een tikje narrig van mensen die ik vervelend vind. En als die er constant zijn.. tsja.quote:
Als er 8 zijn dan heb ik er 8.quote:
Hi zuiplapjequote:
Ik vind vooral het album 'Ren Lenny Ren' wel mooi. Zeker dit nummer, maar dan liever in hun eigen uitvoering:quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:15 schreef Godtje het volgende:
je kan ze niet verbieden hier te komenquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik herken het wel. Niet mbt Peu, want ik vind hem wél aardig (jaja, haat me maar) maar ik word ook een tikje narrig van mensen die ik vervelend vind. En als die er constant zijn.. tsja.
Als ik daar die ton per jaar mee verdien, 4 maanden betaald verlof en audi mee rij vind ik het primaquote:
Ik vind Ren Lenny Ren juist geweldig mooi.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind vooral het album 'Ren Lenny Ren' wel mooi. Zeker dit nummer, maar dan liever in hun eigen uitvoering:
Ik wílde zeggen: het is al heel lang geleden dat ik nog wat heb gedronken hoor!quote:
Dat is toch 1 van de mooiste zinnen ooit!quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Als je bij me weg gaat, mag ik dan met je mee?
Ik vind hetquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:15 schreef Godtje het volgende:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:15 schreef Godtje het volgende:
Je vergeet je piem0l van 30cm.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:18 schreef Godtje het volgende:
Als ik daar die ton per jaar mee verdien, 4 maanden betaald verlof en audi mee rij vind ik het prima
We kennen elkaar pas 2 dagenquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Als je bij me weg gaat, mag ik dan met je mee?
Ik ben gek op Carice maar deze is inderdaad beter in eigen uitvoering.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind vooral het album 'Ren Lenny Ren' wel mooi. Zeker dit nummer, maar dan liever in hun eigen uitvoering:
Peu is één van de weinige mensen die ik tot mijn vrienden reken. Maar dat betekent niet dat ik hem niet godsirritant kan vinden.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik herken het wel. Niet mbt Peu, want ik vind hem wél aardig (jaja, haat me maar) maar ik word ook een tikje narrig van mensen die ik vervelend vind. En als die er constant zijn.. tsja.
Absoluut, AedM zijn taalhelden.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is toch 1 van de mooiste zinnen ooit!
Waarom zou ik jou daarvoor haten?quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:17 schreef L-E het volgende:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Peu is één van de weinige mensen die ik tot mijn vrienden reken. Maar dat betekent niet dat ik hem niet godsirritant kan vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |