Ik vind bbqen overrated.. slecht eten en teveel zuipen. doe ik het hels jaar alquote:Op zondag 8 mei 2011 13:57 schreef koei het volgende:
Zo, vanmiddag een bbq, volgend weekend een bbq, het weekend daarna een bbq! Wat kan het leven toch mooi zijn!
Dat was ik vergetenquote:Op zondag 8 mei 2011 14:48 schreef GameBabe het volgende:
[..]
als vrouw plezier hebben in seks, dat mag helemaal niet van de goden ;-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een tepelspiercing![]()
quote:<+ChubZee> i was watching telly this morning before i went to work
<+ChubZee> and there was a discussion on about a charity that deals with teenage pregnancy
<+ChubZee> which is a huge problem in the uk
<+FCN|M0rlock> i can imagine
<+ChubZee> and they're advocating anal sex as a form of contraception
<+ChubZee> (which i'm all for)
<+ChubZee> and their tag line is "one up the bum and you won't be a mum"
<+ChubZee> i was almost dying laughing
Kan niet, da's One Piece alquote:Op zondag 8 mei 2011 20:40 schreef Morthill het volgende:
verdomme wat is The Killing een gruwelijk briljante seriebeste tv die ik in jaren heb gezien
Zeker doen, een misdaadserie waarin niet elke aflevering weer een nieuwe moord wordt opgelost, maar waar de randactiviteiten ook centraal staan en het onderzoeksproces echt geloofwaardig overkomt. Geen supercomputers die op basis van een propje papier alle recente sekspartners van het slachtoffer opleveren, geen insecten die luidkeels schreeuwen dat het slachtoffer op die hoogte- en die breedtegraad daadwerkelijk gedood is, waarna een bepaald soort gravel aantoont dat ze met haar been in een hoek van 53 graden versleept is naar de auto.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Kan niet, da's One Piece al![]()
Maar ik zal The Killing ook eens gaan kijken.![]()
Cool, was al eens begonnen met de eerste aflevering maar ben toen gestopt met kijken om een reden die ik me niet meer kan herinneren. Tot op heden niet meer opgepakt.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:38 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zeker doen, een misdaadserie waarin niet elke aflevering weer een nieuwe moord wordt opgelost, maar waar de randactiviteiten ook centraal staan en het onderzoeksproces echt geloofwaardig overkomt. Geen supercomputers die op basis van een propje papier alle recente sekspartners van het slachtoffer opleveren, geen insecten die luidkeels schreeuwen dat het slachtoffer op die hoogte- en die breedtegraad daadwerkelijk gedood is, waarna een bepaald soort gravel aantoont dat ze met haar been in een hoek van 53 graden versleept is naar de auto.
Gewoon een echte grauwe moordzaak waar het verhaal en de emotie centraal staan
En zo hoort het! Ik ook, lekker gezwommen (twee minuten in 15 graden-water, was wel genoegquote:
Istie nou alweer jarig?quote:Op maandag 9 mei 2011 08:14 schreef Rossdale het volgende:
Spankerttttttt, gefeuliciteeeeeeeeeeeerdddddddddd enzulks
belachelijk, dat was ie vorig jaar ook alquote:
Ow ik dacht dat het een paar weken terug was. Of was dat dan Misan?quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 08:16 schreef Morthill het volgende:
[..]
belachelijk, dat was ie vorig jaar ook al
Wel een gruwelijk vette foto!quote:
iddquote:
lolquote:
quote:
quote:
quote: