nee ik denk eigenlijk niet dat mijn "isolatie" ( in hoeverre je het zo kunt noemen) een goede sterke invloed heeft op mijn creativiteit en zo, ik heb het idee dat ik op alle gebieden Stagneerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:54 schreef deelnemer het volgende:
Ik neem het nog eens op voor de fantasie. Als mensen naar iets streven, dan bestaat het doel alleen in hun verbeelding. In die zin is de verbeelding een onvermijdelijk deel van het realiteit. Dat geldt in het klein en het groot (zoals politieke idealen). Mensen als MLiG moeten natuurlijk de draad weer zien op te pakken. Maar isolatie van de groep maakt mensen wel creatief, romantisch en eigenzinnig. Dat heeft ook goede en sterke kanten, zoals blijk uit kunst, wetenschap en politiek.
Hij heeft nog steeds geen fobo?quote:
Brave meidquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:04 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hallo. Bij deze wil ik nog even melden dat ik best een gemiddeld mens ( jaja, Echt waar!!!) ben en dat ik me altijd wel beschaafd probeer te gedragen in de omgang met anderen, zo ook op het forum.
Dat geloof ik welquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:04 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hallo. Bij deze wil ik nog even melden dat ik best een gemiddeld mens ( jaja, Echt waar!!!) ben en dat ik me altijd wel beschaafd probeer te gedragen in de omgang met anderen, zo ook op het forum.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The view from nowhere.
Vind je dat je eigen posten bijdragen aan wat je eigenlijk wilt?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:04 schreef lanterfanteraar het volgende:
nee ik denk eigenlijk niet dat mijn "isolatie" ( in hoeverre je het zo kunt noemen) een goede sterke invloed heeft op mijn creativiteit en zo, ik heb het idee dat ik op alle gebieden Stagneer
fantasie is verder wel heel mooi hoor, maar je zet me nu een beetje neer als een kleuter die de hele dag met een glazen bol zit te spelen
dit snap ik nietquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:34 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Vind je dat je eigen posten bijdragen aan wat je eigenlijk wilt?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:29 schreef deelnemer het volgende:
[..]oh wat merkwaardig... ik kan me niet voorstellen dat mannen daar Echt Opgewonden van rakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door lanterfanteraar op 06-05-2011 17:46:20 ]
Je kan je usernummer vervangen door de zijne als je in je FoBo kijkt.quote:
Je zegt:quote:
Dat los je niet op door voortdurend seksuele fantasietjes te posten en je huidige situatie erbuiten te houden.quote:ik denk eigenlijk niet dat mijn "isolatie" ( in hoeverre je het zo kunt noemen) een goede sterke invloed heeft op mijn creativiteit en zo, ik heb het idee dat ik op alle gebieden Stagneer
Wat denk je, als je als 19 jarig meisje post, dat je voortdurend denkt aan seks en niets liever wil, maar dat het niet wil lukken om iemand te vinden om het mee te doen. Dat mannen denken, goh dat boeit me nou totaal niet. Je zit de boel uit te dagen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
oh wat merkwaardig... ik kan me niet voorstellen dat mannen daar Echt Opgewonden van raken
Oh haha ik zie die zogenaamde "seksuele fantasietjes" helemaal niet als extreem opwindend, zijn gewoon simpele gedachten die elke minuut van de dag wel zo wel het brein kunnen bereiken. Oh, mijn Huidige Situatie is hetzelfde als altijd, enkel wanneer ik uitga ( eens in de zoveel weken vind ik wel iemand via internet) gebeuren er dingetjes.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:49 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je zegt:
[..]
Dat los je niet op door voortdurend seksuele fantasietjes te posten en je huidige situatie erbuiten te houden.
Bijvoorbeeld:
Wat is er gebeurd met die test? Wat kwam eruit?
Wat denk je zelf dat je situatie is? Kun je jezelf duiden?
Zijn er mensen die verantwoordelijk voor je zijn en je kunnen helpen je koers te bepalen?
Waar zou je hulp bij willen hebben?
wat voor test was dat? waar was die test?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:02 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh haha ik zie die zogenaamde "seksuele fantasietjes" helemaal niet als extreem opwindend, zijn gewoon simpele gedachten die elke minuut van de dag wel zo wel het brein kunnen bereiken. Oh, mijn Huidige Situatie is hetzelfde als altijd, enkel wanneer ik uitga ( eens in de zoveel weken vind ik wel iemand via internet) gebeuren er dingetjes.
Uit de test kwam:
- Wantrouwen jegens de medemens
- Een enorme draaglast van Zaken des levens ervaren (= luiheid, maar die mevrouw is beleefd, dus dat zegt ze niet zo)
- Het niet aangeven van Iets Niet Willen
Op al die hoge dingen als "Autisme" en Bipolaire (???) scoorde ik laag.
is het de psycholoog?quote:Eens in de drie weken ga ik langs bij de mevrouw. Ze stelt dan vragen over het leven en die beantwoord ik. Ik vind het tot nu toe nog niet bijzonder.
Maar het gaat natuurlijk om je intenties en dat je daarmee te koop loopt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:02 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh haha ik zie die zogenaamde "seksuele fantasietjes" helemaal niet als extreem opwindend, zijn gewoon simpele gedachten die elke minuut van de dag wel zo wel het brein kunnen bereiken.
Ik zou toch graag willen weten wat je zelf denkt dat je belemmerd.quote:Oh, mijn Huidige Situatie is hetzelfde als altijd, enkel wanneer ik uitga ( eens in de zoveel weken vind ik wel iemand via internet) gebeuren er dingetjes.
Wat vind je zelf van de conclusies. Is het idd slechts luiheid? Wantrouw jij je medemens meer dan normaal? Werk je mee met die mevrouw en gebruik je haar om je problemen in kaart te brengen en op te lossen, of wantrouw je haar en traineer je de zaak?quote:Uit de test kwam:
- Wantrouwen jegens de medemens
- Een enorme draaglast van Zaken des levens ervaren (= luiheid, maar die mevrouw is beleefd, dus dat zegt ze niet zo)
- Het niet aangeven van Iets Niet Willen
Op al die hoge dingen als "Autisme" en Bipolaire (???) scoorde ik laag.
Eens in de drie weken ga ik langs bij de mevrouw. Ze stelt dan vragen over het leven en die beantwoord ik. Ik vind het tot nu toe nog niet bijzonder.
Oh gut, ja ik vind het wel doodnormaal en gezellig om over zulke dingetjes te praten hoor. Bovendien gebruik ik nooit woorden als "Neuken" ( zoals velen hier wel doen), dat vind ik veel te intiem, dat is iets voor wanneer je een partner hebt en dan met de keukentafel etc.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:12 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Maar het gaat natuurlijk om je intenties en dat je daarmee te koop loopt.
[..]
Ik zou toch graag willen weten wat je zelf denkt dat je belemmerd.
[..]
Wat vind je zelf van de conclusies. Is het idd slechts luiheid? Wantrouw jij je medemens meer dan normaal? Werk je mee met die mevrouw en gebruik je haar om je problemen in kaart te brengen en op te lossen, of wantrouw je haar en traineer je de zaak?
irl met mannen?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh gut, ja ik vind het wel doodnormaal en gezellig om over zulke dingetjes te praten hoor.
Zeker op de keukentafel.quote:Bovendien gebruik ik nooit woorden als "Neuken" ( zoals velen hier wel doen), dat vind ik veel te intiem, dat is iets voor wanneer je een partner hebt en dan met de keukentafel etc.
Je berust in je luiheid en bespeelt de boel? Ik denk dat je niet durft.quote:Ja ik denk dat ik gewoon heel lui ben. Ja ik vertel alles wel heel droogjes aan de mevrouw.
Heb ik geen behoefte aan. Jij daarintegen bent lekker een troll aan het voeren, vind ik ook een soort van trollen.quote:
Jij zou toch hier niet meer komen, ivm heel drukke studie enzo?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:25 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Heb ik geen behoefte aan. Jij daarintegen bent lekker een troll aan het voeren, vind ik ook een soort van trollen.
heb je het over je verlangens of ervaringen (de seksueele verlangens en ervaringen) gehad dan tegen die mevrouw? voelt dat niet ongemakkelijk?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh gut, ja ik vind het wel doodnormaal en gezellig om over zulke dingetjes te praten hoor. Bovendien gebruik ik nooit woorden als "Neuken" ( zoals velen hier wel doen), dat vind ik veel te intiem, dat is iets voor wanneer je een partner hebt en dan met de keukentafel etc.
Ja ik denk dat ik gewoon een lanterfanteraar ben. Ja ik vertel alles wel heel droogjes aan de mevrouw.
Ach ja, dat zou eigenlijk wel moeten jaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij zou toch hier niet meer komen, ivm heel drukke studie enzo?
NEE, ik sta niet TIJDENS HET UITGAAN met mannen over zulke dingen te praten. Tegen de mannen met wie ik dingetjes heb gedaan, durfde ik niet eens "Piemel" te zeggen. Ik doel meer op "vrienden" of studiegenoten.quote:
Ja oh god wel een beetje, maar bij haar vond ik dat juist ongemakkelijk, vooral omdat ik nog wat simpele foutjes maakte. Ze ging vragen of ik wel voorlichting had gehad. Ik wist bijvoorbeeld niet eens wat Oraal Bevredigen was toen ze dat vroeg ( ja ik had wel een idee, maar ik wist het niet zeker). Toen werden mijn ogen wel een beetje vochtig, volgens mij dacht ze dat ik moest huilen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
heb je het wel over je verlangens of ervaringen (de seksueele verlangens en ervaringen) gehad dan tegen die mevrouw? voelt dat niet ongemakkelijk?
QFTquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:25 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Heb ik geen behoefte aan. Jij daarintegen bent lekker een troll aan het voeren, vind ik ook een soort van trollen.
Ach, het is maar je studie...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:29 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ach ja, dat zou eigenlijk wel moeten ja
Hij wil in haar broekje.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:25 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |