Proest!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:54 schreef DeHovenier het volgende:
Zou wat zijn als ze aan je vragen of je een hoer bent
Dat je een troll bent, dat is er.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:17 schreef lanterfanteraar het volgende:
Neee stop! Wat is er nu. Jezus Christus.
Dan heb je daar geen gevoel voor.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:01 schreef Supersoep het volgende:
Ik moet nog steeds een stukje kunst zien dat mij weet te boeien. Ik vind het maar niks.
Ze begrijpt meer dan jij denkt Supersoep. Begrijpen is niet het probleem, denk ik.quote:Het opnemen voor Lanterfanteraar, daar ben ik het zowat nog meer mee oneens aangezien ze gewoon gevaarlijke en naieve ideeen heeft die haar duur komen te staan. Is overigens ook al gebeurd. Laat die positieve ideeen over fantasie maar zitten tot er iemand komt die ook de negatieve zijde weet te begrijpen.
We zullen het nooit weten, want er is geen touw aan vast te knopen. En dat voorspelt niet veel goeds.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:06 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dan heb je daar geen gevoel voor.
[..]
Ze begrijpt meer dan jij denkt Supersoep. Begrijpen is niet het probleem, denk ik.
Je komt over als een nymfomane met een geestelijke beperking, écht.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:20 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Wat? Heb ik iets verkeerd gedaan? Leg het uit. Excuses alvast, ik bedoel niets gemeen.
Je overtreedt een sociale conventie als je suggereert dat vrijpostig seksueel gedrag prima is. Het is te vaak ongewenst gedrag en daar omheen bestaan allerlei problemen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:20 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Wat? Heb ik iets verkeerd gedaan? Leg het uit. Excuses alvast, ik bedoel niets gemeen.
Om heel eerlijk te zijn vind ik dit heel cru, dit topic was voor mensen die moeite hadden met versieren en lanterfanteraar heeft toch moeite met versieren . En ik vind het niet aan jou om te bepalen wie wel en niet in dit topic mag.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:12 schreef Crutch het volgende:
[..]
Je komt over als een nymfomane met een geestelijke beperking, écht.
Het maakt verder niet uit hoe of wie je bent, maar niet geschikt voor dit topic.
Gezien het feit dat er hier meerderen zitten met allerlei problematiek en problemen rondom versieren en sociale contacten is het mi wel van belang dat je oppast met welke tips je geeft.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:19 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn vind ik dit heel cru, dit topic was voor mensen die moeite hadden met versieren en lanterfanteraar heeft toch moeite met versieren . En ik vind het niet aan jou om te bepalen wie wel en niet in dit topic mag.
Lanterfanteraar mag een beetje vreemd zijn en anders posten maar dat geeft jou nog niet het recht om te zeggen dat ze hier niet mag posten.
Ben jij blauw? Nee? Dan laat de mods maar beslissen wie wel en niet geschikt is voor dit topic.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:12 schreef Crutch het volgende:
[..]
Je komt over als een nymfomane met een geestelijke beperking, écht.
Het maakt verder niet uit hoe of wie je bent, maar niet geschikt voor dit topic.
Dat lijkt mij ook evident.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:27 schreef missyB het volgende:
[..]
Ik lees het zo dat lant haar fantasieen hier beschrijft, degenen die denken dat het wel serieus is om te doen kunnen lant toch altijd navragen hoe zij dat exact bedoeld?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:01 schreef Supersoep het volgende:
Ik moet nog steeds een stukje kunst zien dat mij weet te boeien. Ik vind het maar niks.
Het opnemen voor Lanterfanteraar, daar ben ik het zowat nog meer mee oneens aangezien ze gewoon gevaarlijke en naieve ideeen heeft die haar duur komen te staan. Is overigens ook al gebeurd. Laat die positieve ideeen over fantasie maar zitten tot er iemand komt die ook de negatieve zijde weet te begrijpen.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
En dan diegene niet weer wegkijken omdat ze je geen begrip kan tonen oid.
Waarschijnlijk is ze zich van geen kwaad bewust.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:31 schreef formerjellybean het volgende:
ja maar dat gebeurd dus bijna niet. En het is juist dus voor mensen zoals Lant opgezet. Ze word vaak bij voorbaat al belachelijk gemaakt , dus ik geloof ook echt niet zo gauw dat mensen haar posts als serieus iets zien goh laat ik dat eens proberen tijdens het uitgaan.
Trouwens in plaats van haar en haar post te bekritiseren zou je ook gewoon duidelijk kunnen maken dat het zo niet werkt en voorbeelden geven aan haar hoe het wel werkt.
Denk dat ze daar meer mee gebaat is dan dit.
Happygirl91quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:21 schreef HappyGirl91 het volgende:
Lol, 't is gewoon een fucking troll die zich vast kromlacht achter haar(/zijn?) computertje om alle ophef die er ontstaat..
En nou heb ik er wel genoeg woorden aan vuilgemaakt, zoveel post ik niet eens - ik lurk meestal vooral maar ik erger me hier echt aan.
Ach, Soeppie tochquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:22 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Happygirl91
Haar posts zijn zeldzaam, haar woorden zijn wijs.
Soms is het gewoon grappig.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:21 schreef HappyGirl91 het volgende:
Lol, 't is gewoon een fucking troll die zich vast kromlacht achter haar(/zijn?) computertje om alle ophef die er ontstaat..
En nou heb ik er wel genoeg woorden aan vuilgemaakt, zoveel post ik niet eens - ik lurk meestal vooral maar ik erger me hier echt aan, dus dit wou ik even kwijt$
Uit een mail van Tijn van Ewijkquote:Vroeger in de oertijd (en onze emoties voelen dat nog steeds) kon het afstappen op een vrouw gevaarlijk zijn. Het dominante mannetje kon je wel doodslaan als hij het er niet mee eens was of in ieder geval liep in mislukte versierpoging uit op reputatie verlies binnen de stam. Dat probleem hebben we niet meer, we leven niet meer in een groepje van 50 mensen en het is dus een onzinnige instinctieve angst. Dat instinct zorgt ervoor dat wij mannen dan dingen denken als: “ze heeft een vriend”, “ze is te mooi voor mij”, ‘ik weet niet wat ik moet zeggen” of een anders smoesje verzinnen om ervoor te zorgen dat we maar niet op haar af hoeven te stappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |