En ook iemand die ik ook leuk vind? Nee, helemaal geen bezwaar tegen, allesbehalve zelfs..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 07:33 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Als iemand die je goed kent en/of jou leuk vindt, dan is het niet zo erg zeker
Ja kan bij mij (neem ik aan) toch niet. Dat zou toch wat zijn..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:54 schreef DeHovenier het volgende:
Zou wat zijn als ze aan je vragen of je een hoer bent
Dan zou je giggolo zijn, maar dan is de verspreking (vertypingquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:57 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ja kan bij mij (neem ik aan) toch niet. Dat zou toch wat zijn..
![]()
Dacht ik ook!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:55 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
En als het iemand is die ook leuk vind? Nee, helemaal geen bezwaar tegen, allesbehalve zelfs..![]()
ja heel herkenbaarquote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:44 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb zelf moeite met dingen ondernemen, om buiten wat te gaan doen. Iemand anders ook?
Is 't ook imoquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dacht ik ook!
Alleen als je het bij vreemde mensen gaat doen, dan kan je gewoon aangeklaagd worden voor aanranding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben gewoon man hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:21 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Is 't ook imo![]()
Maar sowieso - ik vind je echt een achterlijke doos als je wil dat willekeurige vreemden dit bij je doen(of gewoon een sletje
) maar goed, volgens mij was er hier toch sprake van trolling dus dan kan zo'n opmerking wel
Wil je erover pratenquote:
LOL dat sloeg toch ook niet op jouquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:23 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik ben gewoon man hoor
Ik wil het niet en ik verwacht het ook niet
hahaha ik moet wel lachen om jouw verhalenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik was vandaag eens buiten, soort van omdat het moest van mezelf om eens "plezier " te hebben. ik ging een beetje auto rijden (normaal doe ik dat nooit zomaar, vind het allemaal veels te duur) om eens de omgeving waar ik al 5 jaar woon te verkennen.
ik had geen gps en kaarten, en was na een paar bochten een kant die ik niet kende op al verdwaald, en op een gegeven moment ging ik een daf (oldtimer) achtervolgen(Voor de lol). en ze zwaaide al een beetje.
en toen toch na een tijdje maar een andere kant opgeslagen, en afslag verderop weer hun richting uit, en toen kwam ik ze weer tegen. en toen gestopt en uitgestapt en kwartier lang staan praten.
(2 kerels jammergenoeg, geen leuke babes, dat natuurlijk nooit)
en toen ik weer thuiskwam, was er een stelletje(mijn leeftijd) wat hand in hand liep, en ik had al een keer hoi gezegd. en toen zei/vroeg ik tegen ze van " leuke bevrijdingsdag gehad?", en toen zei die jongen " ja, en jij"
en toen zei ik " ja ik ook wel hor" en liep ik haastig weg
Leukquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik wil ook graag in de bioscoop werken. Maar de zaterdagman werkt daar. Stel dat hij dan degene is die mij gaat inwerken. Al heb ik wel al gefantaseerd dat hij me dan de meterkast insleurt en dergelijke ( niet dat ik dat zou willen in het echt).
Vandaag heb ik de bevrijding in mijn bed gevierd. Wel vervelend, maar ik ben mensen vaak tot last. Al kan ik ook extreem leuk zijn. Gisteravond vond ik mezelf bijvoorbeeld echt geweldig, Zo Zelfverzekerd. Zoals een soort Wild Dier, ook wel uitdagend. Kon ik maar altijd zo zijn. Ik denk dat het samenhangt met een Energielevel.
Dat is het hem juist. Ik heb mijn eigen Standen niet in de hand. Soms liep ik echt paraderend over straat ( naar de uni). Controle over standen= controle over Alles.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:20 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Leuk.
Waarom zou je niet meer zo kunnen zijn en dan uiteindelijk ook bekwaam en gewild voor werkgevers.
Een buitenbeetje zijn is geen doel op zich. Blind achter elkaar aan drentelen is niet goed. Noch afwijken om maar af te wijken is goed. Je eigen ideeen ontwikkelen over hetgeen je voor staat is nodig geestelijk zelfstandig te kunnen zijn. Meebewegen met de stroom is een hele goede stratagie waar je je voordeel mee kunt doen. Maar er zijn ook veel voorbeelden waarin meelopen niet zo tof is. In die gevallen moet je wel weten waarvoor je staat.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is heel duidelijk wat je zegt hoor en ik ben het er ook mee eens.
Buitenbeentjes zijn zelden gelukkiger dan de kuddedieren.
Verlegenheid gaat meestal over als je ouder wordt. Je begint mensen en situaties steeds realistischer te zien en daarmee vervalt de grond voor verlegenheid.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:35 schreef Daalder82 het volgende:
Maar goed, het is zeker beter dan binnen zitten (en ik ging er niet speciaal heen voor contacten). Fuck de verlegenheid, echt, ga weg uit mijn hoofd waardeloze verlegenheid!
Hmmz.. Merk er anders nog niet zo heel veel vanquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:43 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Verlegenheid gaat meestal over al je ouder wordt. Je begint mensen en situaties steeds realistischer te zien en daarmee vervalt de grond voor verlegenheid.
Ik wou het al gelijk uit proberen. Bedankt voor de waarschuwingquote:Op vrijdag 6 mei 2011 07:10 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
WtfDat is toch helemaal niks als een of andere vreemde gast die je nog nooit hebt gezien je zo uit het niets zo vastgrijpt? Sorry hoor, maar je brengt de jongens hier misschien op verkeerde ideeën (ja, wie weet?)
dus ja, dat moest ik even kwijt
We zijn allemaal gemakkelijk speelbal van onze gevoeligheden en emoties. Om te leven moet je iets willen, als je iets wilt kun je het niet altijd krijgen. Afhankelijkheid van het oordeel en de medewerking van anderen kan frustrerend zijn. Angstige gevoelens kunnen je lam leggen. Tja, het blijft ook altijd een beetje tobben natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:23 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dat is het hem juist. Ik heb mijn eigen Standen niet in de hand. Soms liep ik echt paraderend over straat ( naar de uni). Controle over standen= controle over Alles.
Je wil toch niet dat elke wildvreemde je even betast? Helemaal als godelijk wezen.. Dan moeten mensen zich toch bevoorrecht voelen om je aan te mogen raken. Dus niet iedereen mag dat zomaar.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh ik snap het al. Excuses, excuses, ik wil niet aanzetten tot Aanranden hoor. Ik ben zelf nog wel onervaren met al dat soort dingen. Ik maak vaak een beeld in mijn hoofd, bijvoorbeeld Dragan Bakema, en zo iemand kan zich wel al die handelingen veroorloven. Van hem weet je natuurlijk al dat hij de juiste inzichten heeft, dat hij wel diepzinnig probeert te doen en zijn uiterlijke verschijning ( met oogkleur) versterkt dat zo allemaal en dan ontstaat een soort goddelijk wezen. Zo'n goddelijk wezen mag Alles doen. Maarja op straat moet je dan natuurlijk wel eerst rustig laten zien Waarom je een goddelijk wezen bent. Betasten kan dan niet???????????????????????? Excuses, excuses.
Klopt. Je stelt je een ideale man voor en dan is alles gewenst. Terwijl in normale situaties er tal van hindernissen zijn en gaan mensen elkaar eerst aftasten en afstemmen... en afkeuren. Veel is ongewenst natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh ik snap het al. Excuses, excuses, ik wil niet aanzetten tot Aanranden hoor. Ik ben zelf nog wel onervaren met al dat soort dingen. Ik maak vaak een beeld in mijn hoofd, bijvoorbeeld Dragan Bakema, en zo iemand kan zich wel al die handelingen veroorloven. Van hem weet je natuurlijk al dat hij de juiste inzichten heeft, dat hij wel diepzinnig probeert te doen en zijn uiterlijke verschijning ( met oogkleur) versterkt dat zo allemaal en dan ontstaat een soort goddelijk wezen. Zo'n goddelijk wezen mag Alles doen. Maarja op straat moet je dan natuurlijk wel eerst rustig laten zien Waarom je een goddelijk wezen bent. Betasten kan dan niet???????????????????????? Excuses, excuses.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |