Wij hebben vandaag een heerlijke dag gehad. Amy was vroeg wakker dus lekker op bed nog even liggen dutten en zij ogen prikken en haren trekken. Daarna eten en toen wilde ze alweer terug naar bed. Daarna naar de action met Amy in de Manduca. Daarna kwamen er vrienden met 2 kinderen. We hadden het badje opgezet en er zaten in een klein badje toen drie kinderen van 7 jaar, 18 maanden en 9 maanden. Lekker opgepropt

Amy zat ook steeds een beetje verstoord te kijken naar hen

*wat doen jullie in mijn bad!* Lekker gezellig dus
Ik ben alweer een heel stuk tot rust gekomen merk ik. Het is ook al bijna maandag. En ik houd van weekend, want gezellig met z'n 3en
Verder las ik van het medicijnenontbijt van Diego, Jemig MM wat een situatie! Fijn dat je wel kan genieten van de goede dagen. Zijn er nog dingen bij waar die overheen kan groeien o.i.d.?
Rixtje, wat leuk een tandje! Schetig is dat he
Fannetje lekker op vakantie! Dan krijgen we zeker wel een mooie foto straks van Anne

KJ, ik heb even gerild bij je verhalen over je tenen. Kan me goed voorstellen dat dat flink zeer doet. Leuk dat Ilse iets gemaakt heeft bij de opvang!
Orea, ik ben ook benieuwd wat Leia van zand vindt! Wat leuk zeg dat papa en Leia hebben geknutseld. Ik ben benieuwd wat ze hebben gemaakt!