SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :
Ephenlania
'De Surinaamse Zenuwpees'
Rico
'De Labiele Clown'
Ibrahim
'De Gepassioneerde Mocro'
Pascal
'De Slinkse Saboteur'
Vorige deeltjes:![]()
http://forum.fok.nl/topicchain/289
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
quote:
Sommige dingen lukken gewoon niet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:59 schreef Yonjuuni het volgende:
Misschien zorgt haar vertrek er wel voor dat de mannelijke kandidaten meer aandacht besteden aan hun gerechten vanaf nu en dus nog beter gaan koken.
Lekkere binnenkomer die eerste zin..DJ Jean is net zo oud als mijn vader, maar daar voel je niets van. Een lul is een lulquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:59 schreef zoem het volgende:
Topchef afgelopen, op naar de buren bij Dames in de Dop
Nog even De tv draait door meepikken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:59 schreef zoem het volgende:
Topchef afgelopen, op naar de buren bij Dames in de Dop
zo inderdaadquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lekkere binnenkomer die eerste zin..DJ Jean is net zo oud als mijn vader, maar daar voel je niets van. Een lul is een lul
Echt hequote:Op donderdag 5 mei 2011 20:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lekkere binnenkomer die eerste zin..DJ Jean is net zo oud als mijn vader, maar daar voel je niets van. Een lul is een lul
Youri zit er nog in hoorquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:03 schreef ScottTracy het volgende:
Wel jammer dat het programma beroofd is van zijn enige eye candy
We hebben nog altijd Prisquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:03 schreef ScottTracy het volgende:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:03 schreef ScottTracy het volgende:
Bingo is zooooo 2010quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:26 schreef Cateye2011 het volgende:
Ik ga straks kijken, heb het niet helemaal kunnen zien. Ik las wel dat "rullig" het woord was in de uitzending, die moet dan ook op de Bingokaart![]()
Toch?
Ik geef haar helemaal gelijk, in mijn keuken ben ik ook de enige die de goede messen mag hanteren.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:59 schreef Tim86 het volgende:
NIEMAND KOMT IN DEZE KEUKEN AAN MIJN MESSEUH
Dat dusquote:
Legt ze haar messen toch even weg voor 1 ochtend? Kleine moeite dan even op tv laten zien hoe "tof"je wel niet bent. Niet dat kwam niet sympathiek/gespeeld overquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:30 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik geef haar helemaal gelijk, in mijn keuken ben ik ook de enige die de goede messen mag hanteren.
Ik slijp ze ook zelf dus ze staan volledig naar mijn hand, een ander maakt ze sneller bot.
Als ik zelf zou meedoen met Topchef zou ik ook min eigen messen meenemen.
Zijn ook Zwilling messen net als daar in de studio dus qua sponsor komt het ook goed
Ik had het einde helaas moeten missen, kreeg een telefoontje van m'n ouders.
Vanavond in de herhaling..
Dat stukje heb ik dus gemist, ik kan er dus ook niet echt over oordelen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Legt ze haar messen toch even weg voor 1 ochtend? Kleine moeite dan even op tv laten zien hoe "tof"je wel niet bent. Niet dat kwam niet sympathiek/gespeeld over
En rullig. Of, zoals Han's tante zou zeggen,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:59 schreef Dekatria het volgende:
[..]
En rullig. Of, zoals Han's tante zou zeggen,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:59 schreef Dekatria het volgende:
[..]
En rullig. Of, zoals Han's tante zou zeggen,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
Ja, mooi hè?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:40 schreef hexje het volgende:
De aflevering staat online. Even kijken wat Juul deed achter Moniek.
Update: haha kijk die Jaspers achter Moniek.![]()
Ben ik dan de enige die er niks aan vindt?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:43 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik moet steeds zo verschrikkelijk lachen om dit plaatje![]()
jaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:52 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die er niks aan vindt?
Nee, Ik lig er ook niet van in een deuk.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:52 schreef padlarf het volgende:
[..]
en dat maakt die gif juist grappigquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:10 schreef Drassss het volgende:
Het is alleen een beetje jammer dat je zo'n ding krijgt als finalist zijnde, want eigenlijk geef je die blender niet eens aan je ergste vijand, zo verrot is dat apparaat
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:52 schreef padlarf het volgende:
[..]
quote:
DE LAAAATSTE MINUUTquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:42 schreef arise het volgende:
Gisteravond gemist ..straks maar kijken !!
Waarom krijgt niemand een toeter mee als afscheidscadeautje???
Handig voor thuis ..voor degene die thuis moet koken ..
JE TIJD GAAT NU IN !!!!![]()
"Ben je helemaal betoeterd?"quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:47 schreef Drassss het volgende:
Ik zie Cateye de volgende keer al de onschuldige vraag richting Jaspers stellen: "Mag ik eens jou toeter gebruiken"
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:44 schreef roos85 het volgende:
en dat ze dan net zo schrikken als die ene kok
quote:
Was afgelopen dinsdagquote:
Elianquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:46 schreef Drassss het volgende:
Elian is vandaag zo lam door het gezuip gisteravond dat hij eruit vliegt
Leuk als je een keertje wordt uitgenodigd voor een etentje bij vrienden, gewoon zo'n toeter meenemenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:42 schreef arise het volgende:
Gisteravond gemist ..straks maar kijken !!
Waarom krijgt niemand een toeter mee als afscheidscadeautje???
Handig voor thuis ..voor degene die thuis moet koken ..
JE TIJD GAAT NU IN !!!!![]()
quote:
Doet ie nou een drumstel na?quote:
Overigens wel een van de weinige vrouwen die een 2sterren restaurant heeft, niet alleen in Nederlandquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:28 schreef Drassss het volgende:
http://pauwenwitteman.var(...)111&cHash=5a97261a00
Kan je alvast van haar genieten.
Eelco.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:33 schreef sverbern het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk te voorspellen. Er is elke dag iemand anders het slechtst en het best...
Klasbak Rico en Korps jongen Elian met elkaar vergelijkenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:14 schreef Dekatria het volgende:
Elian levert nog te goeie Erger-TV op om er nu al in de finale uit te vliegen. De nieuwe Rico?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:47 schreef Drassss het volgende:
Ik zie Cateye de volgende keer al de onschuldige vraag richting Jaspers stellen: "Mag ik eens jou toeter gebruiken"
Ze zal Pris nooit kunnen overtreffenquote:
Jaja!quote:
quote:
Je zou het haast gaan denken zeg.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:05 schreef Drassss het volgende:
Potverdomme is die in 1945 blijven steken of wat
Echt hequote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:05 schreef Drassss het volgende:
Potverdomme is die in 1945 blijven steken of wat
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:06 schreef Dekatria het volgende:
"Waar staat de room, sous?"
"Heb je ook chocolade, sous?"
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:09 schreef Selestha het volgende:
Wat een watjes zijn jullie, een beetje power uit een vrouw en jullie schuilen al achter de bank
Het gaat tegen mijn natuur inquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:09 schreef Selestha het volgende:
Wat een watjes zijn jullie, een beetje power uit een vrouw en jullie schuilen al achter de bank
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:09 schreef Selestha het volgende:
Power is goed, met FINESSE.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:09 schreef Selestha het volgende:
Mein kampfquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:10 schreef Cateye2011 het volgende:
Wie verzint alvast een leuke TT voor de volgende
Blitzkrieg keer 1000 jaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:10 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Power is goed, met FINESSE.
Dit is standje Blitzkrieg.
Waar we powervrouwen liever met finesse zien?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:10 schreef Cateye2011 het volgende:
Wie verzint alvast een leuke TT voor de volgende
Ze zitten er niet ver vanaf in ieder geval daar in Limburgquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:11 schreef Dekatria het volgende:
"Topchef #46: Waar de Duitse keuken langskomt"
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:11 schreef Blistering het volgende:
"Topchef #46: Waar Moniek haar droomvrouw gevonden heeft''
Ze verheft haar stem op een irritante manierquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:09 schreef Cateye2011 het volgende:
En wat een enge ogen heeft dat mens....brrrrrrrrrrrrrrr
Whehehequote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ze zitten er niet ver vanaf in ieder geval daar in Limburg
Heb je wel eens boeken gelezen met de biografie van topchefs? Gescheld en geschreeuw is heel normaal in de professionele keuken hoor.quote:
Heb je mooi goed!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ze zitten er niet ver vanaf in ieder geval daar in Limburg
Dat is één van de eigenschappen van Limburgersquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:12 schreef Masyl het volgende:
[..]
Ze verheft haar stem op een irritante manier
Zijn in ploegen verdeeldquote:
Weet ik. Maar anders kunnen we geen leuk commentaar geven.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:12 schreef Selestha het volgende:
[..]
Heb je wel eens boeken gelezen met de biografie van topchefs? Gescheld en geschreeuw is heel normaal in de professionele keuken hoor.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:14 schreef Dekatria het volgende:
Topchef #46: Waar de Mute-knop is ingedrukt niet te vinden is
ze is vast haar ritalin vergetenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:15 schreef Djokotron het volgende:
Dat mens moesten ze een dopingcontrole laten ondergaan voor dat de camera aanging.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:16 schreef Dekatria het volgende:
"Topchef #46: Van Bitchfight naar Blitzkrieg"
Eens, maar communiceren kan ook op menselijk niveauquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:16 schreef SiGNe het volgende:
Mijn kat is ook uit de woonkamer gevlucht![]()
Maar goed, zo gaat het in een goede keuken, communicatie is belangrijk.
En dat met die messen viel ook wel mee, Youri vroeg alleen vriendelijk of ie haar trancheermes mocht lenen.
ze heeft van die bolle vissenogen, en dat onder een kort pittig kapselquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:16 schreef Cateye2011 het volgende:
Vinden jullie die ogen van dat mens ook zo eng uitpuilen?
Zelfs haar ogen proberen haar te ontvluchten, kan je nagaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:16 schreef Cateye2011 het volgende:
Vinden jullie die ogen van dat mens ook zo eng uitpuilen?
Dat is het goede woord, vissenogen hahahaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
ze heeft van die bolle vissenogen, en dat onder een kort pittig kapsel
hahahaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zelfs haar ogen proberen haar te ontvluchten, kan je nagaan.
Eens even zien of de vis nog vers is dan. 'quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
ze heeft van die bolle vissenogen, en dat onder een kort pittig kapsel
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:18 schreef Drassss het volgende:
Dit is nu al een legendarische aflevering trouwens
Ook eens maar in een beetje keuken staat het normaal vol met mensen, heb je sissende pannen etc. daardoor ben je amper te verstaan als je niet luid prat.. Stephanie gaat het nog leuk krijgen wat dat betreft.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Eens, maar communiceren kan ook op menselijk niveau
dat kan ik niet chef!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:19 schreef Dekatria het volgende:
Wie maakt even een gifje van de übersturmbahnführerin?
Zo word jij geen topchef!quote:
Wat? Chef hoor je te zeggen!quote:
dees blijft hilarischquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
jammer dat de toeter niet langs komt, zou de führerin er van schrikken?
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:22 schreef Djokotron het volgende:
[..]
SCHADE MARGO ALLES IST VORBEI. DER UNTERGANG VON RESTAURANT DA VINCI
groter dan die van Nelson?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:23 schreef Dekatria het volgende:
Christus te paard ligt het aan mij of heeft ze gewoon kneitergrote oren?
quote:
Heb ik nog niet op geletquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:23 schreef Dekatria het volgende:
Christus te paard ligt het aan mij of heeft ze gewoon kneitergrote oren?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:26 schreef Dekatria het volgende:
Maar grootmoeder, waarom heeft u zulke grote ogen?
-Dan kan ik je beter zien...
En waarom zulke grote oren?
-Dan kan ik je beter horen
En zo'n grote mond
-DAN KAN IK JE BETER BEFEHLEN AUFTRAGEN JAWOHL?!!
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:26 schreef Dekatria het volgende:
Maar grootmoeder, waarom heeft u zulke grote ogen?
-Dan kan ik je beter zien...
En waarom zulke grote oren?
-Dan kan ik je beter horen
En zo'n grote mond
-DAN KAN IK JE BETER BEFEHLEN AUFTRAGEN JAWOHL?!!
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Dan pleur je zo een kropsla op m'n bord
ook een leuke TTquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Dan pleur je zo een kropsla op m'n bord
Eet smakelijk!!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:27 schreef roos85 het volgende:
oh ik ga jullie verlaten voor vanavond, ik ga eten
Smakelijkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:27 schreef roos85 het volgende:
Je gaat nog een hoop moois missen ben ik bangquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:27 schreef roos85 het volgende:
Of een varkenskopquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:28 schreef Dekatria het volgende:
Dezelfde finesse als z'n gastvrouw
Dan had'ie patat & appelmoes moeten serveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |