SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :
Ephenlania
'De Surinaamse Zenuwpees'
Rico
'De Labiele Clown'
Ibrahim
'De Gepassioneerde Mocro'
Pascal
'De Slinkse Saboteur'
Vorige deeltjes:![]()
http://forum.fok.nl/topicchain/289
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
quote:
Sommige dingen lukken gewoon niet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:59 schreef Yonjuuni het volgende:
Misschien zorgt haar vertrek er wel voor dat de mannelijke kandidaten meer aandacht besteden aan hun gerechten vanaf nu en dus nog beter gaan koken.
Lekkere binnenkomer die eerste zin..DJ Jean is net zo oud als mijn vader, maar daar voel je niets van. Een lul is een lulquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:59 schreef zoem het volgende:
Topchef afgelopen, op naar de buren bij Dames in de Dop
Nog even De tv draait door meepikken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:59 schreef zoem het volgende:
Topchef afgelopen, op naar de buren bij Dames in de Dop
zo inderdaadquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lekkere binnenkomer die eerste zin..DJ Jean is net zo oud als mijn vader, maar daar voel je niets van. Een lul is een lul
Echt hequote:Op donderdag 5 mei 2011 20:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lekkere binnenkomer die eerste zin..DJ Jean is net zo oud als mijn vader, maar daar voel je niets van. Een lul is een lul
Youri zit er nog in hoorquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:03 schreef ScottTracy het volgende:
Wel jammer dat het programma beroofd is van zijn enige eye candy
We hebben nog altijd Prisquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:03 schreef ScottTracy het volgende:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:03 schreef ScottTracy het volgende:
Bingo is zooooo 2010quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:26 schreef Cateye2011 het volgende:
Ik ga straks kijken, heb het niet helemaal kunnen zien. Ik las wel dat "rullig" het woord was in de uitzending, die moet dan ook op de Bingokaart![]()
Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |