ja dat probeer ik... maar mijn bult is nogal groot geworden dus alles wat ik "doorslik" doet pijn....quote:
Volhouden, want het verkoelt de ontsteking. Anders moet je gewoon medicijnen slikken, zoals diclofenac.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:22 schreef PuntMutss het volgende:
[..]
ja dat probeer ik... maar mijn bult is nogal groot geworden dus alles wat ik "doorslik" doet pijn....
het koude is wel fijn... het doorslikken alleen niet
ik gebruik paracetamol 1000 mg zetpillen .... misschien kut om ze in te brengen... maar die zooi werkt best... alleen niet zo lang en je mag er maar 3 per dagquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
Volhouden, want het verkoelt de ontsteking. Anders moet je gewoon medicijnen slikken, zoals diclofenac.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Zucht. Ja, en 3000mg paracetamol per dag is wat?quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:42 schreef PuntMutss het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
dat werkte een kwartiertje en elk kwartier een waterijsje eten is ongezond
je kunt er diclofenac bij nemen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:24 schreef PuntMutss het volgende:
[..]
ik gebruik paracetamol 1000 mg zetpillen .... misschien kut om ze in te brengen... maar die zooi werkt best... alleen niet zo lang en je mag er maar 3 per dag
Er zijn geen geneesmiddelen voor Pfeiffer.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:36 schreef Leigh het volgende:
Ja, da's naar. En de huisarts schrijft je geen medicijnen voor ivm de Pfeiffer?
Bij keelpijn zou ik zeggen: thee met honing, strepsils of trachitol. Maar goed, je hebt keelonsteking. Da's toch weer wat anders.
Nee, niet voor Pfeiffer, maar wel voor keelontsteking.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Er zijn geen geneesmiddelen voor Pfeiffer.
Als ze het echt heeft (bloed prikken om aan te tonen) moet ze dat gewoon uitzitten, rustig houden en veel slapen, net als ieder ander. Wel contact middels speeksel vermijden (niet zoenen of glazen delen oid), want het is besmettelijk.
Ik heb al m'n amandelen nog. Nooit van m'n leven keelontsteking gehad.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:14 schreef SEMTEX het volgende:
Heb je je amandelen nog? Ik niet namelijk en heb nooit, nooit, maar dan ook nooit keelontsteking.
hangt af van waardoor de keelontsteking is ontstaanquote:Op vrijdag 6 mei 2011 07:39 schreef Leigh het volgende:
[..]
Nee, niet voor Pfeiffer, maar wel voor keelontsteking.
Maar ik ving al eerder op dat dat niet voorgeschreven wordt in zo'n geval, ook al is er keelontsteking geconstateerd. Waarom is dat eigenlijk?
het probleem van pfeiffer is .... er zijn geen medicijnen voorquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:36 schreef Leigh het volgende:
Ja, da's naar. En de huisarts schrijft je geen medicijnen voor ivm de Pfeiffer?
Bij keelpijn zou ik zeggen: thee met honing, strepsils of trachitol. Maar goed, je hebt keelonsteking. Da's toch weer wat anders.
dat is bij mij dus het gevalquote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:44 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
hangt af van waardoor de keelontsteking is ontstaan
aan bijvoorbeeld een virus kan niets gedaan worden
ik heb mijn amandelen ook nog.... denk niet dat dat verschil maakt idd ...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 07:40 schreef Leigh het volgende:
[..]
Ik heb al m'n amandelen nog. Nooit van m'n leven keelontsteking gehad.
Het maakt niet zoveel uit, denk ik
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:08 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
je kunt er diclofenac bij nemen.
of wat meer paracetamol in het ziekenhuis geven ze je ook makkelijk meer dan de "maximale hoeveelheid"![]()
jup ik weet ,, het word steeds ergerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:37 schreef Killjoy het volgende:
Beterschap in ieder geval, het kan zeer irritant zijn
Inderdaad waar maar 4 keer een gram is zeker toegelaten. En in het ziekenhuis geven ze dan ook deze dosis en niet hoger. Je mag ook wel nog 3 keer per dag een Ibuprofen/Diclofenac innemen, daardoor zal de zwelling ook wat afnemen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:28 schreef altootje86 het volgende:
[..]
das wel ff anders, daar hebben ze beter controle en is vaak ook niet voor lange duur. ook paracetamol is in hogere doses schadelijk voor o.a. de lever.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |