Hij moet gewoon het pak wat zoutzaknegertje aan heeft aantrekken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:42 schreef Greys het volgende:
Maar iemand moet hem echt ff vertellen dat ie er andere schoenen onder aan moet.
Volgens mij scheelt het de helft.
Hoewel, da's ook weer wat vreemd bij double breasted idd... Hij had een simpel zwart shirtje aan gemoeten met een wat nonchalanter wit pak, jasje open en sneakers er onder. Bummer
Ruilen ja!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij moet gewoon het pak wat zoutzaknegertje aan heeft aantrekken.
quote:Niet te geloven hier. Er zitten gewoon honderden mensen langs de kade bij onze boot. In de zon! Wij geven zo feest op t dek! JK
quote:Dusseldorf centrum is nu ook gewoon TE gezellig. Mooie dag vandaag! Repetities gingen top! Heel erg blij even! JK
Maar die mensen zitten daar ook op de kade in de zon als die Jees daar niet lagen met die boot volgens mijquote:
Ze moeten donderdag hoor!quote:
Is Lesley de linker of rechter backing dame (of de negert?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:49 schreef Lutte het volgende:
Lesley is ook mee!!
Volgens Broer hebben ze daardoor al gewonnen.
Als de Jees daar niet hadden gelegen, had de zon niet eens geschenenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar die mensen zitten daar ook op de kade in de zon als die Jees daar niet lagen met die boot volgens mij
*stil*quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als de Jees daar niet hadden gelegen, had de zon niet eens geschenen
Lesley is de linkse en ze is ook meegeweest met De zomer voorbij, alle grote concerten, ze doet zingen bij De beste zangers.. En Broer zou haar doen, en denkt dat ze punten trekt ofzo.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze moeten donderdag hoor!
[..]
Is Lesley de linker of rechter backing dame (of de negert?) en wat heeft Broer daar mee te maken?
Spill it, woman!
Ah ja dan dacht ik het toch goed, ze was ook al backing tijdens het Nationaal Songfestival en bij de Beste Zangers zag ik haar idd ook. Ik wist alleen niet dat dát Lesley wasquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lesley is de linkse en ze is ook meegeweest met De zomer voorbij, alle grote concerten, ze doet zingen bij De beste zangers.. En Broer zou haar doen, en denkt dat ze punten trekt ofzo.
Das nou Lesley, ze heeft ook nog een zusje dat zingt en samen met dat zusje en een vriendin heeft ze een zanggroepje. En het is een mhlf want ze heeft een kind.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah ja dan dacht ik het toch goed, ze was ook al backing tijdens het Nationaal Songfestival en bij de Beste Zangers zag ik haar idd ook. Ik wist alleen niet dat dát Lesley was
En dan is Broer ook gek op de clip van Nick en Simon 'Lippen op de mijne' zeker, waarin zij de hoofdrol speelt?
Dat zusje zit ook in die Leef wat je kan clip van Jan Smit met haar zeker?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Das nou Lesley, ze heeft ook nog een zusje dat zingt en samen met dat zusje en een vriendin heeft ze een zanggroepje. En het is een mhlf want ze heeft een kind.
En ja.Ze zit trouwer ook in 'Hou van mij' van de 3js zelf.
Jaaa!! Greys is een kenner.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zusje zit ook in die Leef wat je kan clip van Jan Smit met haar zeker?
Want die lijken als twee druppels water op elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |