Dat dus.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:17 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Ja want je kan je complete vrije tijd daarin steken. Je hebt nooit een paar minuten over waarin je ff gamed.
Mensen die doen alsof je alleen maar verslaafd kan zijn aan een game, ipv casual spelen
luek manquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:18 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Hij zegt ook echt Vla.. Vla is lekker.. wil jij ook een beetje Vla?
Ik heb liever yoghurt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:18 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Hij zegt ook echt Vla.. Vla is lekker.. wil jij ook een beetje Vla?
Mmm..yoghurt aardbeien smoothy.quote:
Ik mag alles.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:22 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Mmm..yoghurt aardbeien smoothy.
Maar ik wist niet dat een Genetic Lifeform and Disk Operating System mogt eten
Ja je kan toch gewoon normaal antwoord geven? Doe eens normaal man.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:17 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Ik ben ook lekker serieus aan het posten hier
Casual wow spelenquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:17 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Ja want je kan je complete vrije tijd daarin steken. Je hebt nooit een paar minuten over waarin je ff gamed.
Mensen die doen alsof je alleen maar verslaafd kan zijn aan een game, ipv casual spelen
Alsof ik die gozer kenquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja je kan toch gewoon normaal antwoord geven? Doe eens normaal man.
Mm, kun jij ook fungeren als een Laptop?quote:
Drinken boven een laptop? Nee.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:24 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Mm, kun jij ook fungeren als een Laptop?
Dan kan ik boven je drinken, als je er toch tegen kan~
Ga dan ook niet zeggen dat ik mijn bek moet houden...quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:17 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Ik ben ook lekker serieus aan het posten hier
Dat betekent dat je niet normaal antwoord kan geven? Wat is dat nou weer voor een argumentquote:
Ik zeg het woord WoW toch niet? En dat kan ook vast. Verslaafdheid zit niet in de game, maar in de gebruiker.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Casual wow spelen?
Yeah right...
quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:28 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Awww, nou ja. Tijd om te verkassen.
Dat kan best hoor..quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Casual wow spelen?
Yeah right...
Klopt, maar dat is met alles zo dat als je het niet vaak doet dat je niet de beste bent.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
JA MAAR DAN BENT JE TOCH NOOIT DE BESTE MET HET BESTE ZWAARD ?!?!
quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:41 schreef NBT het volgende:
Van vrouwelijke fokkers naar WOW verslavingen...................... hoe kan het toch.
En die Socios maar lachen en hosselen.quote:
en als het nou een 17 jarige blonde slet is die WoW speelt?quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nja, ik vind nerdige meiden nog steeds niet aantrekkelijk
Dan nog liever zo'n vieze geile 17 jarige blonde slet op Uggs
Dan is ze weer een nerd, want ze speelt WoW.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:47 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
en als het nou een 17 jarige blonde slet is die WoW speelt?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Hahaha, dit was serieus goede grap van jou waarop ik hardop moest lachen.
Wat een nerd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dan is ze weer een nerd, want ze speelt WoW.
Oeh, en die zit waarschijnlijk nog op mijn faculteit ook.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:10 schreef Socios het volgende:
[..]
http://www.humo.be/tws/de(...)r-gamekampioene.html
quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:55 schreef PurpleHazel het volgende:
Ow dus alle vrouwen die hier op zitten hebben eigelijk plat gesegt geen leven?
Wat Is er dan mis met alle mannen die hier opzitten ?
Ik heb haar meerdere keren IRL gezien. Leuke meid ook om mee te chillen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:55 schreef Supersoep het volgende:
Oeh, en die zit waarschijnlijk nog op mijn faculteit ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |