quote:Met in hun fobo's alleen maar foto's van dieren, vooral katten, honden en paarden.
Ooh en die vrouwen met van die semi-grappige internet plaatjes in hun FoBo...
Dat kunnen toch alleen maar dikke vieze lelijke wijven zijn die door het normale sociale leven uitgekotst zijn, en daardoor maar anoniem op FOK! hun tijd aan het verspillen zijn ?!
Dit kan toch niet anders mensen ?! OPEN JE OGEN !!
Huilie.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee alleen een foto van bedekte kleine tietjes en veel te grote wenkbrauwen
quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee alleen een foto van bedekte kleine tietjes en veel te grote wenkbrauwen
Ik ben dik joh, ik moet katten plaatsen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Waar is jouw fotoboek ft. waar zijn jouw foto's gebleven?
Niet zo heh NBTquote:
Nee idd, ze kan beter een foto van een kat in haar fobo doenquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:45 schreef Lithia het volgende:
TS klaagt over vrouwenfobo's met katten, maar klaagt ook als haar echte foto niet goed genoeg is.
Vuile hosselaar dat je der rondlooptquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:48 schreef Socios het volgende:
[..]
Niettt...
Katten btw
Heb je nog een vliendje tegenwoordig?
Ik ben gelukkig. Met mijn 9 katten en vette frituurpanquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:49 schreef Socios het volgende:
[..]
Gewoon interesse toch.
Als jij maar gelukkig bent.
Ik jou ook.quote:
Mooi zo.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:50 schreef NBT het volgende:
Ik ben gelukkig. Met mijn 9 katten en vette frituurpan![]()
Het één sluit het ander niet uit. Ik ken genoeg bloedmooie vrouwen die ook katten hebben.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Heb jij katten, of ben je niet lelijk ?
Ik sla nonsens uit jongen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Mooi zo.
Ik hoor wel als ik een keer langs mag komen.
Ik heb goudvissen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb jij katten, of ben je niet lelijk ?
Ik heb haar weggepest.quote:
Ik?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |