Ik doe niet meer aan lijstjes.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:41 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Kwestie van even in mijn profiel kijken
50 is niet oudquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:49 schreef trovey het volgende:
Iedereen wil oud worden maar niemand wil het zijn.
Moet je tegen een 16-jarige zeggen...niet tegen iemand die langzaam maar zeker die kant opgaat.quote:
Ja ok, alhoewel mijn nichtje mij volgens mij niet als oud ziet. En het gaat steeds sneller lijkt wel...quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Moet je tegen een 16-jarige zeggen...niet tegen iemand die langzaam maar zeker die kant opgaat.
Klopt, hoe ouder je wordt hoe sneller de tijd gaat...we zitten alweer bijna op de helft van het jaar.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ok, alhoewel mijn nichtje mij volgens mij niet als oud ziet. En het gaat steeds sneller lijkt wel...
Ik gooi er nog even een cliche tegenaan: je bent zo jong als je je voeltquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:01 schreef trovey het volgende:
[..]
Klopt, hoe ouder je wordt hoe sneller de tijd gaat...we zitten alweer bijna op de helft van het jaar.
Ben je 50 dan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ok, alhoewel mijn nichtje mij volgens mij niet als oud ziet. En het gaat steeds sneller lijkt wel...
Na een lange dag autorijden is dat dus 100.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik gooi er nog even een cliche tegenaan: je bent zo jong als je je voelt
Ja maar zou ik ook gehad hebben toen ik nog 30 was hoorquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:04 schreef trovey het volgende:
[..]
Na een lange dag autorijden is dat dus 100.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar zou ik ook gehad hebben toen ik nog 30 was hoorMaak ik mijzelf wijs...
Dat is inderdaad een bizar fenomeen. Als je jong bent duurt een jaar een eeuwigheid, nu is het een flits en weer voorbijquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:01 schreef trovey het volgende:
[..]
Klopt, hoe ouder je wordt hoe sneller de tijd gaat...we zitten alweer bijna op de helft van het jaar.
Over 20 jaar hebben ze wel een robot uitgevonden, die je ronddraagt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je nog een paar jaar wacht loopt het topic met een rollator
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |