Jammer, als je het niet in de vraag had laten staan had ik het ook wel geweten. Werk dagelijks met semafoons.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:53 schreef Flitspaal het volgende:
Over zitten denken, ik doe wel een andere. Pager/pieper/semafoon is een uitwisselbaar begrip.
sorry.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Jammer, als je het niet in de vraag had laten staan had ik het ook wel geweten. Werk dagelijks met semafoons.
Wel de juiste snelweg, de A3.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:09 schreef slaveloos het volgende:
Bonn?
wel grappig dat iedereen denkt dat Bayer op Beieren slaat, en niet op de aspirinefabriek Bayer
Ligt aan de noord-oost kantquote:
Zat meer in voetbaltermen te denken, wie zijn de (aarts)rivalen van Bayer Leverkusenquote:
quote:
wel een Willem, geen Barendtsquote:
quote:
Stand deeltje 2197:quote:
Student's t-toetsquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:01 schreef Flitspaal het volgende:
Sorry, was even bespreking en aansluitend lunchen.
Student - toets?
quote:Men dient zich een grote grot voor te stellen, die met de buitenwereld verbonden is door een gang met een dusdanige lengte dat er geen daglicht in de grot valt. Er zit een rij gevangenen met hun rug naar de ingang, en ze kijken naar de achterwand van de grot. Hun ledematen en halzen zijn zo vastgeketend, dat ze hun hoofden niet kunnen bewegen en noch elkaar, noch zichzelf kunnen zien. Dit betekent dat ze alleen de wand voor zich kunnen waarnemen. Zo hebben ze hun hele leven gezeten en kennen niets anders.
Zijn leraar.quote:
Niet? Ik heb het in de 1e of 2e klas met geschiedenis gehad...quote:Nooit van die grot gehoord
quote:
Maar ook vast geen studie naar de reikwijdte van de uitspraken van het Bundesverfassungsgericht in Karlsruhe tussen 1880 en 1960quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:30 schreef Flitspaal het volgende:
Heeft geheel niets met kinderen te maken, integendeel.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:33 schreef MREn het volgende:
[..]
Maar ook vast geen studie naar de reikwijdte van de uitspraken van het Bundesverfassungsgericht in Karlsruhe tussen 1880 en 1960
Nee, dat niet. Maar menig liefhebber heeft het werk in huis.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:33 schreef MREn het volgende:
[..]
Maar ook vast geen studie naar de reikwijdte van de uitspraken van het Bundesverfassungsgericht in Karlsruhe tussen 1880 en 1960
En Whisky.quote:
Inderdaad, Keynes overleed in '46 en de eerste Nobelprijs economie werd in '69 uitgereikt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:17 schreef Michelangelo2 het volgende:
De Nobelprijs voor de economie bestond toen nog niet.
Het ligt er maar net aan in welke mijn in Limburg je werkte. In Geleen waren het kompels, in Brunssum koempels bv.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:27 schreef MREn het volgende:
Hm, dat is een lastige... op zich zocht ik 'kompel' maar in Nederland deden we in Limburg aan mijnbouw en daar sprak men over 'koempels'...
Stumper ?quote:
dat zou kunnen. Ik zie nu ik even google dat het liedje eigenlijk "istanbul (not constantinople)" en dat het door heel veel artiesten is uitgevoerd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
mis,quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:10 schreef MREn het volgende:
Challenger en Columbia doen het ook niet meer zo goed, dus volgens mij houden we dan Atlantis en Endeavour over?
Gokje op de laatste dan maar?
Naast Thunderbird 5 waren er inderdaad weinig opties meerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |