Leuk toch! Hebben we iig wat te doen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:36 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Als we elk ding dat iemand niet weet gaan posten dan zijn we nog lang bezig
Mjin gordijnen zijn rood.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Leuk toch! Hebben we iig wat te doen.
Hier niet. Maar boeit ook niet. Gewoon zorgen dat je op tijd bent.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:41 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hier niet, kan gewoon tot 21:00 naar de ah om de hoek...
Sorry, net de was gedaan.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:46 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Nah, ik hou veel meer van wat ouwehoeren hier op het forum
[..]
Je voelt je geroepen?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:46 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Nah, ik hou veel meer van wat ouwehoeren hier op het forum
Het was bedoeld als werkwoordquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]ik ben heulemaal niet oud en al helemaal geen hoer....
hangt er vanaf wat je oud vindtquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ouwe hoeren werken helemaal niet meer toch? (Tenminste dat hoop ik)
ben jij al zo oud?quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
35+ Al zal dat volgend jaar 36+ zijn enz enz enz
quote:Ja? Oh, hallo Outpost76!
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Geert Bar heet en 16 jaar oud is.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer waardeloos zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens slecht kunnen worden.
Geven we hem een contract, baas?
En dan zoek je een middenvelder... WTF denken die scouts?quote:Ja? Oh, hallo Outpost76!
Terzake. De kandidaat van deze week is 16 jaar en heet Eddie Fortrie.
Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Keepen. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen waardeloos in Positiespel worden voordat hij bij het eerste komt.
Geven we hem een contract, baas?
Ondanks zn leeftijd deze maar genomen. Mag over 2 dagen weer een speler promoveren en heb nog maar 12 spelers. Dus ja.quote:Hallo baas, goed je weer te spreken.
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar (37d) en heet Sacco Hieltjes.
Ik zou zeggen dat het een matig allrounder is. Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Positiespel. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen matig in Vleugelspel worden voordat hij bij het eerste komt.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |