Het gaat veel over mij en dat is altijd t terug lezen waard.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:32 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik vroeg of ik nog iets gemist had dat het teruglezen waard was..
maar als het alleen maar daarover is gegaan hoef ik het dus niet terug te lezen..
wil ik dat net doen, kan ik HT niet laden..quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:33 schreef Drassss het volgende:
Voor de mensen die de afschuwelijke achtergrond zat zijn.
Mijn Hattrick --> Voorkeuren --> site voorkeuren --> Vinkje weghalen
Mja hier t zelfde...quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wil ik dat net doen, kan ik HT niet laden..
kunnen ze niet beter de performance verbeteren voordat ze met nieuwe dingen komen?quote:
ik heb het idee dat daar de meningen over verschillenquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het gaat veel over mij en dat is altijd t terug lezen waard.
Eensch... Dit is vandaag al de 2e x dat ze down zijn....quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:38 schreef MrMoon het volgende:
[..]
kunnen ze niet beter de performance verbeteren voordat ze met nieuwe dingen komen?
Over de meeste meningen valt te twisten maar deze natuurlijk niet!quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb het idee dat daar de meningen over verschillen
blijkbaar welquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Over de meeste meningen valt te twisten maar deze natuurlijk niet!
ik wist niet dat HT tijd 2 uur achterloopt op onze tijd..quote:Hattrick announces
Hattrick is down. We're experiencing problems with an important database table, which needs to be solved immediately. We expect to be back up around 14.30 HT-time
Transfer deadlines during this stop will be extended, as usual.
mja, het is niet altijd feest..quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
Wil je de uitdaging accepteren heb je dit weer...
Robje traint dat ja. Maar of ie je antwoord kan geven weet ik niet. Ik kan t iig niet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:54 schreef IPeePie het volgende:
Er trainde hier toch iemand keepers?
Op welke leeftijd zijn ze het goedkoopst? 17? of worden ze dan nog gezien als talentjes?
Boven de 25 telt niet
Ik train ook keepers, maar ik koop tegenwoordig geen 17-jarige keeper talentjes meer, maar 18-jarige verdedigers met formidabel verdedigen, en train die op keepen...quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:54 schreef IPeePie het volgende:
Er trainde hier toch iemand keepers?
Op welke leeftijd zijn ze het goedkoopst? 17? of worden ze dan nog gezien als talentjes?
Boven de 25 telt niet
Weet ikquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:31 schreef Outpost76 het volgende:
Oh IPeePie je kan geen keep kopen nu :
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |