Dr wordt vanzelf een topic report gemaakt. Was laatst ook zo toen ik snachts het 12 posts op rij record had gehaald. Werd ik de volgende dag wakker was t weg gemoddereerd.....quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:24 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Naja.. je kan het altijd proberen, hier maakt het niet uit denk ik.. Komt nooit een mod(bijna nooit dan)..
ze komen elke keer als ik een topic report plaatsquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:24 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Naja.. je kan het altijd proberen, hier maakt het niet uit denk ik.. Komt nooit een mod(bijna nooit dan)..
Ah was jij die galbak!quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:26 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ze komen elke keer als ik een topic report plaats
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:28 schreef The_Hives het volgende:
tuurlijkik laat mn record niet afpakken
Weet ik man.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:29 schreef The_Hives het volgende:
ik ga werken, maar voor de zekerheid, Possie ik zou daar nooit een topic report voor plaatsen
Huh, wat?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dr waren getuigen dat t gelukt was dus ik ben gewoon record houder!
Nu nog een levenquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:42 schreef PeeJie_ het volgende:
Over bagger gesproken. Er is nog niemand die het woord Hattrick heeft geschreven, sinds dit topic geopend is![]()
gefeliciteerd btwik red het nog lang niet, maar ben al wel langer geregistreerd
Telt de OP dan niet meer mee of zo?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:42 schreef PeeJie_ het volgende:
Over bagger gesproken. Er is nog niemand die het woord Hattrick heeft geschreven, sinds dit topic geopend is![]()
Kom jij even een internetverbinding aanleggen waar HT niet op geblokkeerd is?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:43 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Accepteer eens m'n uitdaging op HT, dan kan ik een opstelling maken
Die schrijf je toch niet iedere keer zelf?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Telt de OP dan niet meer mee of zo?
Telefoon? ;')quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Kom jij even een internetverbinding aanleggen waar HT niet op geblokkeerd is?
Ik schrijf anders nooit iets in het HT topic, als we toch zo gaan beginnen...quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die schrijf je toch niet iedere keer zelf?
Die zitten nu beide via de WiFi hier, dus dat werkt ook niet echt dan...quote:
volgens mij moet je mij uitnodigen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:43 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Accepteer eens m'n uitdaging op HT, dan kan ik een opstelling maken
of ben jij dat nietquote:FC PeeJie (150652 ) - FC James's (360592)
PeeJie != IPeePie.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
volgens mij moet je mij uitnodigen?
[..]
Mja okquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik schrijf anders nooit iets in het HT topic, als we toch zo gaan beginnen...
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
owhik dacht: dat lijkt zo op elkaar.
Wie is dat dan?
Die daarquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:42 schreef PeeJie_ het volgende:
Jep, schijnbaar op hattrick dus ook...quote:
Nee hoor, ik heet daar m0dderman, hij peejie. Mijn team heet dikkerds, en die van hem fc peejie. Als je dat nog niet uit elkaar kan houden...quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:04 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Jep, schijnbaar op hattrick dus ook...
jij had toch een kloon ofzo?quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:31 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heet daar m0dderman, hij peejie. Mijn team heet dikkerds, en die van hem fc peejie. Als je dat nog niet uit elkaar kan houden...
quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
jij had toch een kloon ofzo?
En met die kloon ook een ander HT team?
Dat staat toch letterlijk in mn post?quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
jij had toch een kloon ofzo?
En met die kloon ook een ander HT team?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:19 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nog iets gemist dat het teruglezen waard is?
quote:
als dit het meest 'interessante' was dan hoef ik dus niet terug te lezen..quote:
Waarom vraag je t dan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
als dit het meest 'interessante' was dan hoef ik dus niet terug te lezen..
ik vroeg of ik nog iets gemist had dat het teruglezen waard was..quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom vraag je t dan?
Ik vind trouwens dat een TT met mijn naam er in, verplichte terug lees kost is! Zou in de OP moeten worden opgenomen.![]()
![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |