SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvd
Zitten ze daar ook niet op te wachten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:00 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Lol.. Outpost moet gewoon even radio spammen, en dan hier zijn 25k'epost maken..
lol. Ik heb ook inhoud, baggerinhoud. En veul ook.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:01 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ik heb inhoud..![]()
Mijn posts daarentegen...
huh wat?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:06 schreef Outpost76 het volgende:
1
Als dan niemand post zodat ik kan quoten doe ik t zeluf wel.
Gefeliciteerdquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:08 schreef elby1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Blank, neger, chinees, iedereen feliciteert je
Jij bent eigenlijk nog best jongquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oeh! GENIAAL!!!![]()
![]()
![]()
Was ik helemaal vergeten!
![]()
En toch al sinds 2006 een account.. Dat is knapperquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja en toch al 25.000 posts.Knap he!
Had mn papa ff geregeld.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:11 schreef elby1988 het volgende:
[..]
En toch al sinds 2006 een account.. Dat is knapper
Studeersequote:Op donderdag 5 mei 2011 14:12 schreef YUR het volgende:
Anyways, hoe trots, blij en ontroerd ik ook ben omdat ik dit heuglijke feit heb mogen meemaken...ik moet weer aan de studie!
Ik zit hier ook al sinds 2004, en ik heb 70 postsquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Och, ik zit hier kennelijk al sinds 2004 en nog geen 8k posts, 't is maar net waar je blij van wordt
Studeer-ze, ik heb mijn blokje er op zitten voor vandaag. Nu even de trein naar Bevrijdingsfestival Zwolle. Toch weer de beste line-up vandaag (in ieder geval in het Noorden)quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:12 schreef YUR het volgende:
Anyways, hoe trots, blij en ontroerd ik ook ben omdat ik dit heuglijke feit heb mogen meemaken...ik moet weer aan de studie!
Mja jij baggert dan ook niet zo veul als ikke.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Och, ik zit hier kennelijk al sinds 2004 en nog geen 8k posts, 't is maar net waar je blij van wordt
Restecp!!quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:13 schreef The_Hives het volgende:
nog geen 18k
maar wel allemaal inhoudelijk
Oh veul plezier!quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:13 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Studeer-ze, ik heb mijn blokje er op zitten voor vandaag. Nu even de trein naar Bevrijdingsfestival Zwolle. Toch weer de beste line-up vandaag (in ieder geval in het Noorden)
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:13 schreef The_Hives het volgende:
nog geen 18k
maar wel allemaal inhoudelijk
quote:
zijn jouw topics maar 40 posts vol dan?quote:
Das gemiddeld.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:17 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
ik heb er maar 6 per dag. Dat kan onmogelijk allemaal bagger zijn
ik ben er een paar jaar dan ook nauwelijks geweest![]()
Ik 1 per dagquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:17 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
ik heb er maar 6 per dag. Dat kan onmogelijk allemaal bagger zijn
ik ben er een paar jaar dan ook nauwelijks geweest![]()
Dus eigenlijk had je in 50 dagen klaar kunnen zijn?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das gemiddeld.Ik heb er maar 14 per dag
Denk dat er dagen zijn geweest dat ik dik 500 posts had.
Hahahahaha ja dat had gekunt ja. Ik denk all1 dat ik dan na 2 dagen helemaal all1 aan t posten was hier of gewoon een ban aan mn broek had.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:21 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk had je in 50 dagen klaar kunnen zijn?
Wat zijn we dan aan het vieren hier
Waar zou het over zijn gegaan hèquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hahahahaha ja dat had gekunt ja. Ik denk all1 dat ik dan na 2 dagen helemaal all1 aan t posten was hier of gewoon een ban aan mn broek had.
Zo een topic als 126 posts - Outpost76 - Hattrick #481: Hup ADO!!waardeert niet iedereen hier.
Naja.. je kan het altijd proberen, hier maakt het niet uit denk ik.. Komt nooit een modquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ook dat ja! Denk dat ik de 50 dagen niet red.
Dr wordt vanzelf een topic report gemaakt. Was laatst ook zo toen ik snachts het 12 posts op rij record had gehaald. Werd ik de volgende dag wakker was t weg gemoddereerd.....quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:24 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Naja.. je kan het altijd proberen, hier maakt het niet uit denk ik.. Komt nooit een mod(bijna nooit dan)..
ze komen elke keer als ik een topic report plaatsquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:24 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Naja.. je kan het altijd proberen, hier maakt het niet uit denk ik.. Komt nooit een mod(bijna nooit dan)..
Ah was jij die galbak!quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:26 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ze komen elke keer als ik een topic report plaats
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:28 schreef The_Hives het volgende:
tuurlijkik laat mn record niet afpakken
Weet ik man.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:29 schreef The_Hives het volgende:
ik ga werken, maar voor de zekerheid, Possie ik zou daar nooit een topic report voor plaatsen
Huh, wat?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dr waren getuigen dat t gelukt was dus ik ben gewoon record houder!
Nu nog een levenquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:42 schreef PeeJie_ het volgende:
Over bagger gesproken. Er is nog niemand die het woord Hattrick heeft geschreven, sinds dit topic geopend is![]()
gefeliciteerd btwik red het nog lang niet, maar ben al wel langer geregistreerd
Telt de OP dan niet meer mee of zo?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:42 schreef PeeJie_ het volgende:
Over bagger gesproken. Er is nog niemand die het woord Hattrick heeft geschreven, sinds dit topic geopend is![]()
Kom jij even een internetverbinding aanleggen waar HT niet op geblokkeerd is?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:43 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Accepteer eens m'n uitdaging op HT, dan kan ik een opstelling maken
Die schrijf je toch niet iedere keer zelf?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Telt de OP dan niet meer mee of zo?
Telefoon? ;')quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Kom jij even een internetverbinding aanleggen waar HT niet op geblokkeerd is?
Ik schrijf anders nooit iets in het HT topic, als we toch zo gaan beginnen...quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die schrijf je toch niet iedere keer zelf?
Die zitten nu beide via de WiFi hier, dus dat werkt ook niet echt dan...quote:
volgens mij moet je mij uitnodigen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:43 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Accepteer eens m'n uitdaging op HT, dan kan ik een opstelling maken
of ben jij dat nietquote:FC PeeJie (150652 ) - FC James's (360592)
PeeJie != IPeePie.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
volgens mij moet je mij uitnodigen?
[..]
Mja okquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik schrijf anders nooit iets in het HT topic, als we toch zo gaan beginnen...
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
owhik dacht: dat lijkt zo op elkaar.
Wie is dat dan?
Die daarquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:42 schreef PeeJie_ het volgende:
Jep, schijnbaar op hattrick dus ook...quote:
Nee hoor, ik heet daar m0dderman, hij peejie. Mijn team heet dikkerds, en die van hem fc peejie. Als je dat nog niet uit elkaar kan houden...quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:04 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Jep, schijnbaar op hattrick dus ook...
jij had toch een kloon ofzo?quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:31 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heet daar m0dderman, hij peejie. Mijn team heet dikkerds, en die van hem fc peejie. Als je dat nog niet uit elkaar kan houden...
quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
jij had toch een kloon ofzo?
En met die kloon ook een ander HT team?
Dat staat toch letterlijk in mn post?quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
jij had toch een kloon ofzo?
En met die kloon ook een ander HT team?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:19 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nog iets gemist dat het teruglezen waard is?
quote:
als dit het meest 'interessante' was dan hoef ik dus niet terug te lezen..quote:
Waarom vraag je t dan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
als dit het meest 'interessante' was dan hoef ik dus niet terug te lezen..
ik vroeg of ik nog iets gemist had dat het teruglezen waard was..quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom vraag je t dan?
Ik vind trouwens dat een TT met mijn naam er in, verplichte terug lees kost is! Zou in de OP moeten worden opgenomen.![]()
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |