Ik ben niet zo heel geliefd in OUD denk ik gezien mijn topics over abortus en dergelijkequote:

Mijn sexy foto's konden ze ook niet zo waarderenquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heel geliefd in OUD denk ik gezien mijn topics over abortus en dergelijke

Hey ik ook, vrienden wordenquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:46 schreef SteveBudin het volgende:
Ik heb gewoon een banner voor een handig Xerox printer

Probeer het eens in 40+quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:51 schreef vosss het volgende:
Overigens denk ik dat ik over heel fok maar weinig geliefd ben

En terechtquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:51 schreef vosss het volgende:

Ja hallo! Ik ben geen ouwe lul zegquote:

De liefde van kwiwi is toch alles wat je nodig hebtquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:51 schreef vosss het volgende:

Correctie, de liefde van Brennie is alles wat ik nodig hebquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De liefde van kwiwi is toch alles wat je nodig hebt

OK top, ik heb hem gelukkig ook niet meer gezien.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:53 schreef OeJ het volgende:
Je bent al gehoord, vosske, andere advertentie nu.

snap-ik.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:54 schreef vosss het volgende:
[..]
OK top, ik heb hem gelukkig ook niet meer gezien.
Mn ontbijt kwam bijna naar boven zeg![]()

Dat is wel het laatste waar ik op goegelquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:54 schreef Smulbaard het volgende:
Targeted advertising ts.
Je hebt waarschijnlijk gezocht naar 'zachte baby billetjes'.

of hoe verzorg ik meisjesquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:54 schreef Smulbaard het volgende:
Targeted advertising ts.
Je hebt waarschijnlijk gezocht naar 'zachte baby billetjes'.

Ze zullen je (straks) vast wel welkom heten in OUD, daar ben ik van overtuigd!quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:55 schreef vosss het volgende:
Ik bedenk me ineens, zou Brennie daar stiekem op goegelen??????
OMG!!!!!!![]()
![]()
!!!

Gefeliciteerd, ik rook er een sigaar op, veel plezier de rest van je leven in OUD.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:55 schreef vosss het volgende:
Ik bedenk me ineens, zou Brennie daar stiekem op goegelen??????
OMG!!!!!!![]()
![]()
!!!
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |