haha ff quotenquote:

Wel Piks in haar Kutsquote:

Hoi kikoooooooooooquote:

Piks in da kutsquote:

Ik gok zomaar dat mijn mailtjes aan danny gericht rechtstreeks in zn verwijderde items terecht komenquote:

Dan vrees ik dat dit topic ook ongezien de kliko in verdwijnt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat mijn mailtjes aan danny gericht rechtstreeks in zn verwijderde items terecht komen![]()

Desondanks verwaarloosbaar.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:37 schreef Socios het volgende:
[..]
De privileges van een FOK!pimpabonnement zijn niet gratis `te verkrijgen´.

Waarschijnlijk wel, maar ik wilde toch even mijn ongenoegen erover uitenquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:37 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dan vrees ik dat dit topic ook ongezien de kliko in verdwijnt.

Met TS erbijquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:37 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dan vrees ik dat dit topic ook ongezien de kliko in verdwijnt.

Ik ben net onkruid en verga nietquote:

Open anders een topic in OUD om te verhalen over je diepgewortelde haat tov kinderen, misschien kunnen ze je wat R&P tips en adviezen geven.quote:

daar komen ze niet eens aan, die worden meteen onherstelbaar vernietigd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat mijn mailtjes aan danny gericht rechtstreeks in zn verwijderde items terecht komen![]()

quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:42 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Open anders een topic in OUD om te verhalen over je diepgewortelde haat tov kinderen, misschien kunnen ze je wat R&P tips en adviezen geven.

Ik ben niet zo heel geliefd in OUD denk ik gezien mijn topics over abortus en dergelijkequote:

Mijn sexy foto's konden ze ook niet zo waarderenquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heel geliefd in OUD denk ik gezien mijn topics over abortus en dergelijke

Hey ik ook, vrienden wordenquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:46 schreef SteveBudin het volgende:
Ik heb gewoon een banner voor een handig Xerox printer

Probeer het eens in 40+quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:51 schreef vosss het volgende:
Overigens denk ik dat ik over heel fok maar weinig geliefd ben

En terechtquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:51 schreef vosss het volgende:
Overigens denk ik dat ik over heel fok maar weinig geliefd ben

Ja hallo! Ik ben geen ouwe lul zegquote:
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |