Ik let er nooit op of ik de laatste benquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:12 schreef oh-oh het volgende:
Kut, ik was net te laat voor "stelletje domme faalneuzen"![]()
Maar jezus fuck als jullie geen nieuw topic willen maken gooi de oude dan niet vol
Ja en? Het is toch niet zo dat degene die de lapo pakt een nieuw topic moet openen, dus ik dacht jullie zoeken maar een mooie titel en ik pak de lapo, om jullie te helpenquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:14 schreef oh-oh het volgende:
Nou Oognip kwam de lapo speciaal pakken om te melden dat ze geen nieuwe wilde maken
Fijn dat jij denkt te weten hoe ik werkquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:15 schreef oh-oh het volgende:
Maar das een hele verkapte manier van aandachtvragen, doet ze wel vaker, en fuck it, het werkt
Moet je vaker doenquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:16 schreef oh-oh het volgende:
God de sneuheid ook weer.
Weet je wat?
Ik negeer het.
Dus mocht je het je afvragen, ja ik negeer je echt
Ik ga de hondjes aanlijnen en naar Sandor toequote:Op donderdag 5 mei 2011 12:18 schreef DanseMacabre het volgende:
Gezellig joh![]()
Ik ga mn spullen bij elkaar pakken en dan ga ik zo naar huis. Diaz is lekker moe
Ja, het komt nu dichtbij!quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:37 schreef Maes het volgende:
Ik heb mijn trouwschoenen aan om in te lopen(ta ta ta taaaaaaaaa)
Ze waren echt dikke vriendjes.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:37 schreef Strega het volgende:
#Wat een leuke foto's van Oscar en Diaz, ook in het andere topic!Geweldig.
F_R ga je zo toch nog even een tukje proberen.
Ze lopen goed een beetje strak nog maar ik heb nog tijd..............................quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Lopen ze lekker Maes?
Ik slaap al de halve dag en zet zo de laptop weer uit kan ik tot 15:00 slapen want dan is het medicatie tijd.
Ingquote:
Babietje mag pas komen als ik al hoog en droog Mevrouw Meneer Maes benquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:44 schreef ferrari_rood het volgende:
IK ben nog wel misselijk maar spuug een stuk minder.
En nu hopen dat ik nog zeker 4wk thuis kan blijven
Oke nou op mijn trouwdag dan (27 mei) dat is een goeie deal. Ga het beebie maar zeggen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat hoop ik maar de kans is wel aanwezig dat het er dan al is
WJ heeft geen schijn van kans tegen die foto'squote:Op donderdag 5 mei 2011 12:52 schreef DanseMacabre het volgende:
Mevrouw Meneer Maes.![]()
Ik ga de foto's van Oscar en Diaz misbruiken tegen WJ.
Ik wil ook een Peludo.
En dat loop je dan zo de hele dag door het huis te tetteren... ta taaa ta daaaaaa, ta taaa ta daaaaaaquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:37 schreef Maes het volgende:
Ik heb mijn trouwschoenen aan om in te lopen(ta ta ta taaaaaaaaa)
Kun je niet beter eerst een leuke boerderij kopenquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:52 schreef DanseMacabre het volgende:
Mevrouw Meneer Maes.![]()
Ik ga de foto's van Oscar en Diaz misbruiken tegen WJ.
Ik wil ook een Peludo.
Voor die tijd hebben we vast wel de loterij gewonnen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En dat loop je dan zo de hele dag door het huis te tetteren... ta taaa ta daaaaaa, ta taaa ta daaaaaa
[..]
Kun je niet beter eerst een leuke boerderij kopen
Dan heb je ruimte voor de hele dierentuin die jij wel zou willen.
Het zijn wel heel erg schattige foto's
quote:Campbell 05 mei om 13:15 Rapporteren
Ik heb verzonden de kangoeroe kawt voor Oscar. Ik hoop dat hij vindt ze lekker.
Nick
Wat is het toch een lieverdquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:09 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip vond het wel prima, hij blies een keer tegen Diaz en die liet 'm voor de rest ook wel met rust.
Hij verstopte zich niet eens en ging naar de slapende honden kijken.
Stomme bus.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:39 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik zal straks eens mijn foto's gaan uitzoeken!
Die stomme bus kwam niet, dus ben ik maar naar het station gelopen, was ook niet zo verNet de trein gehaald en thuuiis. Is ook maar een klein stukje.
Ja hequote:
ja daarom, geen idee trouwens wat ze op die tank van die blauwe hebben geplakt, volgens mij is het wel origineelquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:47 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ja heIk wil die zwarte, met het zadel van de blauwe. Of ik wil de blauwe, met de tank van de zwarte. En dan in het zwart.
dan zou ik de zwarte nemen, gewoon omdattie 100cc extra heeft, en dan later nog eens kijken naar een ander zadelquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:56 schreef Barbaaf het volgende:
Op die tank van die blauwe zit een extra dashboard met brandstofmeter, koelwatertemperatuur en nog iets. Origineel optioneel accessoire. De blauwe is een 1000 (ik schat '78), de zwarte is een 1100 uit '83 denk ik, jaartallen staan niet aangegeven.
En ja, de onderdelen van vrijwel alle modellen uit die periode zijn uitwisselbaar dus er is in de loop van de decennia vast een hoop overgezet. Bij gebrek aan PC's modde men in die tijd motoren
Dreun in Maastricht?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:00 schreef oh-oh het volgende:
Dr was hier net een megaknal buiten, alles trilde!
Zie je wel dat ik nie lieg!quote:
Dat was de coolheid van Maastricht die implodeerde nu ik er weer weg ben!quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:00 schreef oh-oh het volgende:
Dr was hier net een megaknal buiten, alles trilde!
Oh.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat was de coolheid van Maastricht die implodeerde nu ik er weer weg ben!
Awquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:14 schreef DanseMacabre het volgende:
Spelen met Diaz is vermoeiend.
[ afbeelding ]
Ja hier hoorden we ook wat, leek op een vliegtuig door barrierequote:Op donderdag 5 mei 2011 14:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zie je wel dat ik nie lieg!
![]()
Oh die foto is geweldig leuk van Diaz en Okkie
Nou daar vond ik t niet op lijken en kun je dat zooooo ver weg horen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:16 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja hier hoorden we ook wat, leek op een vliegtuig door barriere
Geen idee, maar ik heb op p2000 gekeken en daar staat niets op van een ontploffing ergens.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou daar vond ik t niet op lijken en kun je dat zooooo ver weg horen?
Schoppen tot ie stopt!quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:35 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Ja, mijn make-up kistje heeft mij helemaal in elkaar geklapt
quote:
volgens mij gebeurt het vaak zat dat kleine hondjes wilder zijn dan grotequote:Op donderdag 5 mei 2011 14:42 schreef indaha het volgende:
Oscar doet goed mee zeg, hij is een stuk kleiner dan Diaz maar laat zich niet kennen
Hey Sjon log es uitquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
volgens mij gebeurt het vaak zat dat kleine hondjes wilder zijn dan grote
Oh-oh? Heb je chicken nog wattes (dus kleine kipstengels) en van die kleine koekjes in een groen doosje gehad?quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:58 schreef oh-oh het volgende:
Haha Baaf, wat was psies wat ik dacht, de zwarte is mooier maar dat zadel van die blauwe is wel erg geil![]()
Sandor was zo leuk weer vandaag![]()
En ik heb ook nog een leuk moederdagkado gevonden in zijn winkel![]()
En nog toffer, mn Zooplus was dr net en dr zitten maar liefst twee soorten koekjes bij die Chico blieft![]()
![]()
Oh en Diaz en Oscar samen![]()
Huh?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh-oh? Heb je chicken nog wattes (dus kleine kipstengels) en van die kleine koekjes in een groen doosje gehad?
Haha nee, van zooplus.. kijk eens wat ik quotequote:
Uh nee, ik weet niet eens wat je bedoeltquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Haha nee van zooplus kijk eens wat ik quote
Whehehehehe groetjes aan Wilbert Jompelquote:
Klinkt als russische adel, maar dan wordt het ook Jipowisch en Oscarovitsch of zoquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:09 schreef DanseMacabre het volgende:
Als z'n achternaam echt 'van Vladimir' was zou ik echt gelijk met 'm trouwen.
DanseMacabre van Vladimir.
Jip heet al Jip del Fuego el Cheapo.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:13 schreef indaha het volgende:
[..]
Klinkt als russische adel, maar dan wordt het ook Jipowisch en Oscarovitsch of zo
Das mooi want Bowie krijgt het straks ook niet anders hebben we ruzie in de tentquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:06 schreef oh-oh het volgende:
Oh die pedigreedingen met mosselmeuk, daar is Chico echt vreselijk dol op!
En die andere dingen mag hij ook en lust hij ook![]()
Wat mag Whoop wel?
Mss kan ik zelf wat voor haar drogen in mn droogoven , dat is dan puur vlees
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Geniaal.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:16 schreef oh-oh het volgende:
Doet me denken aan die hele gave homo die vorig jaar mn honden zo grandioos vond en de buurman van de broer van Kim bleek te zijn.
Die heet Oscar d ella M orte![]()
Zo heet die gast dus echt he, hij stelde zich aan me voor en ik zei ooooooh ik wil met je trouwen, wat een geniale naamquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:17 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Geniaal.![]()
Ik ben nu echt verliefd op Diaz.
Ik zou toch iets meer aantrekken als ik jou wasquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:31 schreef Hitomi het volgende:
Hrm.. Durf ik zo naar het bevrijdingsfestival:
[ afbeelding ]
Helaas zit ik op m'n werk, zojuist de deadline gehaald voor de maandafsluiting. Kan pas volgende week naar de dealert, dit weekend moet ik werken. ook moet ik mezelf ervan overtuigen dat ik best een maandloon aan zo'n fiets kan uitgeven terwijl ik na juni nog geen inkomen geregeld hebquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:41 schreef DeZwabber het volgende:
inmiddels is baaf hopelijk naar de verkopert aan het rennen voor z'n goldwing
O ja ,quote:
Nee, bah.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:22 schreef indaha het volgende:
[..]
O ja ,nou dan moet ik het maar niet meer doen
Ik ben benieuwd wat mijn man zegt als ik hem dat vertelquote:
Jawel ze mag rund.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:17 schreef oh-oh het volgende:
Ai, rund mag ze wel?
Geef je haar wel es rund uit de supermarkt?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:24 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat mijn man zegt als ik hem dat vertel
Ah, ik zal binnenkort als ik tijd heb es wat rund voor haar drogen dan, moet voor die van mezelf ook weer aan de slag.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jawel ze mag rund.
Eigenlijk kijk ik nooit in de supermarkt.
Ze krijgt nu nature diet vis, gedroogde vissen (van die grote dingen), af en toe een lams stokje of runderstokje en brokken van eukanuba sensitive (graanloos en kip/eiwitloos is een drama en dit waren na lang zoeken die eersten die ik vond enige tegen zijn de gedroogde eieren maar dat is al veel beter dan alle andere brokken). Ik zoek nog wel rustig verder naar goede brokken zonder ook maar iets erin.
Ja dat denkt hij wel,quote:
Nee joh, gewoon strak houden. Hij moet toch weten wie er de baas is.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:29 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat denkt hij wel,mijn ervaring is dat je je man moet laten denken dat de plannen die je graag uitgevoerd wil hebben van hem afkomstig zijn
Waar heb je hem vandaan dan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah, ik zal binnenkort als ik tijd heb es wat rund voor haar drogen dan, moet voor die van mezelf ook weer aan de slag.
Maar als ik jou was kocht ik gewoon zelf een droogoven, echt ideaal voor honden met allergieën, die dingen kosten 35 euro en je kan er alles in drogen wat je wil, vlees , sprotjes, fruit, etc.
Dat geld heb je zo terug verdiend want die snacks zijn allemaal poepieduur
quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:29 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat denkt hij wel,mijn ervaring is dat je je man moet laten denken dat de plannen die je graag uitgevoerd wil hebben van hem afkomstig zijn
Nee dat moet je wel snijden hoor, wacht, ik zoek m ff op voor je!quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Waar heb je hem vandaan dan?
Gewoon een lapje rundvlees erin en klaar?
Das niet zo moeilijk, de katten zijn de baas hierquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:30 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon strak houden. Hij moet toch weten wie er de baas is.
Carnibest/Versvoeding vs brokdiscussie #4quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Waar heb je hem vandaan dan?
Gewoon een lapje rundvlees erin en klaar?
Klik! Ik ga even kijken en dan naar de post fietsen met Whoopjequote:Op donderdag 5 mei 2011 15:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Carnibest/Versvoeding vs brokdiscussie #4
Daar kun je er meer over vinden!
Jip niet hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:31 schreef indaha het volgende:
[..]
Das niet zo moeilijk, de katten zijn de baas hier
Nee jij bedankt alvastquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Klik! Ik ga even kijken en dan naar de post fietsen met Whoopjethnx!
Markt of supermarkt, wat je maar wil.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:42 schreef Ml-etje het volgende:
Oh dat is best iets om te bestellen ja, bak vlees mee uit de super en klaar..
Of haal je stiekem het vlees elders?
Schrik niet er zit een pakketzegel op (gratisquote:
Duidelijkquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Markt of supermarkt, wat je maar wil.
Ik koop vaak zat rund of biefstuk als het met 35% korting in de supermarkt ligt hoor
Oh pfffffff goed dat je het zegt, dat zou ik wel lullig vinden, past het wel door de brievenbus?quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Schrik niet er zit een pakketzegel op (gratis)
[..]
Duidelijkmet de tips van Strega en die van jou zien ze oogjes van Whoop er een stuk frisser uit dus we boeken vooruitgang. Het krabben is wel niet helemaal weg maar wel stukken minder
Nu echt weg
13 weken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:45 schreef ferrari_rood het volgende:
ik werd wakker gebeld.
Morgen tussen 09:30 en 10:30 komen ze voor de regenpijp en de stortbak. Ik kan niet eens uitslapen al zou ik willen.
Nice foto's van Diaz en OScar hoe oud is oscar nou?
Baaf ik zou voor die zwarte gaan. Al zou ik zelf een Ducati kopen als ik ooit mijn motorrijbewijs haal al zie ik dat niet meer gebeuren
Ja alweer wekenquote:
Zeg nooit nooitquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:45 schreef ferrari_rood het volgende:
ik werd wakker gebeld.
Morgen tussen 09:30 en 10:30 komen ze voor de regenpijp en de stortbak. Ik kan niet eens uitslapen al zou ik willen.
Nice foto's van Diaz en OScar hoe oud is oscar nou?
Baaf ik zou voor die zwarte gaan. Al zou ik zelf een Ducati kopen als ik ooit mijn motorrijbewijs haal al zie ik dat niet meer gebeuren
Denk dat het net pastquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh pfffffff goed dat je het zegt, dat zou ik wel lullig vinden, past het wel door de brievenbus?
En wat fijn dat ze vooruitgang boekt
Ah ok, anders had je t beter naar mn werk kunnen sturen, maar dat zal wel lukken dus, mijn postbode frut alles door mijn gleufquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah ok, anders had je t beter naar mn werk kunnen sturen, maar dat zal wel lukken dus, mijn postbode frut alles door mijn gleuf![]()
Nee, niet echt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:58 schreef oh-oh het volgende:
Sandor was heeeeeeeel blij ons te zien vandaag.
Het was net niet helemaal wederzijds geloof ik![]()
[ afbeelding ]
ze zijn zo duur hequote:Op donderdag 5 mei 2011 16:20 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Zeg nooit nooitIk heb m'n rijbewijs pas gehaald toen ik 36 was. Al heb je toch nog steeds last van je schouder? Dat lijkt me wel minder ja. Overigens zou ik voor de Benelli Sei gaan als ik 't geld had, en hij bij mij in de poort pastte
[ afbeelding ]
maakt notitie: Goldwing opmeten vóór ik 'm koop![]()
Hij is ook al zo groot gewordenquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:58 schreef oh-oh het volgende:
Sandor was heeeeeeeel blij ons te zien vandaag.
Het was net niet helemaal wederzijds geloof ik![]()
[ afbeelding ]
lief hequote:Op donderdag 5 mei 2011 17:04 schreef Mama_Mia het volgende:
Rhana is lief en mijn voet is warm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Lijkt me wel leuk, maar de vraag is of ze er iets mee doet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:53 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]mijn schatje
![]()
![]()
ze wordt volgende week drie
moet ik maar eens een leuk cadeautje zoeken op zooplus vanavond
Hmm, zou dit leuk zijn:
http://www.zooplus.nl/sho(...)peelgoed/218332#more
Met wie ga je uit eten?quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:12 schreef Mama_Mia het volgende:
Rhana is wel echt gek op allerlei speeltjes, vooral op het ding wat je hier in de video ziet
Maargoed ik bekijk het nog even, ik ga zo lekker uit eten
Jip zou een buitenkat moeten zijn. Dat ie af en toe op de heg kan gaan zitten en tegenover de andere buurtkatten kan opscheppen over zijn hondenquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:47 schreef DanseMacabre het volgende:
![]()
Klinkt lekker Nok.
Jip zoekt nog steeds naar Diaz.![]()
Hij vond het nogal amusant kijken naar twee honden, nog leuker dan 1.
Dankjequote:Op donderdag 5 mei 2011 19:55 schreef nokwanda het volgende:
Heeeyyy! Gaaf dat jullie zijn geweest. En Muis ziet er goed uit!!!
Dat zei ik haar ook al.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:55 schreef nokwanda het volgende:
Heeeyyy! Gaaf dat jullie zijn geweest. En Muis ziet er goed uit!!!
Hey wat tof, laat je even weten of het bevalt enzo?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:25 schreef oh-oh het volgende:
Muis![]()
Ik ben blij, ik heb bij de Aldi een nep wake up light gekocht voor 20 euro
Ik heb heul die taart niet gezien.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Hey wat tof, laat je even weten of het bevalt enzo?
Cat en Muis, echt heel leuke foto's! En was de taart lekker?
Oh-oh, die onderste waar Sjon zo omhoog kijkt is tof!
quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb heul die taart niet gezien.![]()
![]()
Keurig ingepakt in alufolie verdween hij heel snel naar de keuken... en we hebben hem niet meer teruggezien.![]()
Dat hij hen moge smaken.
Laat me weten hoe die is. Ik wil ook zoiets, maar ik durf het niet te kopen omdat ik geen idee heb wat het doet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:25 schreef oh-oh het volgende:
Muis![]()
Ik ben blij, ik heb bij de Aldi een nep wake up light gekocht voor 20 euro
Doe ik.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Laat me weten hoe die is. Ik wil ook zoiets, maar ik durf het niet te kopen omdat ik geen idee heb wat het doet.
Maar goed dat we je bord hebben teruggevraagd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]die was vast al op voor we weggingen.
En ze weten niet hoe dat nou elke keer komt, dat flauw vallen en nu die eiwitten?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik lig trouwens weer in het z-huis
Rond een uur of 16:00 voelde ik dat ik flauw ging vallen dus snel mijn vriend gebeld. Die wilde dat ik het z-huis zou bellen dus braaf gedaan rond 17:30 belde ze terug dat ik alles toch even moest laten checken. Bloeddruk was wel goed maar nu zijn de eitwitten in de urine te hoog 40 waar 30 is toegestaan. Een hele zware tegenvaller aangezien ik er nu ernstig rekening mee moet houden hier tot het einde te liggen
Dat is superbalen, maar echt het verstandigste hoorquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Rond een uur of 16:00 voelde ik dat ik flauw ging vallen dus snel mijn vriend gebeld. Die wilde dat ik het z-huis zou bellen dus braaf gedaan rond 17:30 belde ze terug dat ik alles toch even moest laten checken. Bloeddruk was wel goed maar nu zijn de eitwitten in de urine te hoog 40 waar 30 is toegestaan. Een hele zware tegenvaller aangezien ik er nu ernstig rekening mee moet houden hier tot het einde te liggen
Dan gaat het vast een hele lieve en makkelijke baby worden ter compensatiequote:Op donderdag 5 mei 2011 20:57 schreef Cat22 het volgende:
Jeutje F-R, jouw zwangerschap gaat echt niet over rozen.
Wacht eerst even af wat de arts gaat zeggen morgen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:01 schreef ferrari_rood het volgende:
En ik had vanmorgen net de klavertjes 4 geplant. Geluk hebben ze nog niet gebracht.
Ik zit er nu over te twijfelen de katten naar mijn ouders te laten brengen zodat ze meer aandacht krijgen. Vriend wil natuurlijk vaak hier zijn vooral als ik hier nog 4wk lig.
Ik denk niet dat ze je tot het einde laten lopen met die misselijkheid en nu deze hoge waarden. Maar hoe langer je beeb binnen kunt houden, hoe beter dat in het algemeen is.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:01 schreef ferrari_rood het volgende:
En ik had vanmorgen net de klavertjes 4 geplant. Geluk hebben ze nog niet gebracht.
Ik zit er nu over te twijfelen de katten naar mijn ouders te laten brengen zodat ze meer aandacht krijgen. Vriend wil natuurlijk vaak hier zijn vooral als ik hier nog 4wk lig.
18 jaar lol van en dan gaat hij studeren.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan gaat het vast een hele lieve en makkelijke baby worden ter compensatie
Met een zwangerschapsvergiftiging nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze je tot het einde laten lopen met die misselijkheid en nu deze hoge waarden. Maar hoe langer je beeb binnen kunt houden, hoe beter dat in het algemeen is.
Weet ik. Maar dat is nog niet 100% bewezen dus laten we niet op de zaken vooruit lopen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Met een zwangerschapsvergiftiging niet
Maar dan moet ze heen en weer naar het ziekenhuis, want die kleine is nog veel te klein om mee naar huis te mogen. In dit geval ben je dan al minstens een maand verder, dus ik hoop toch wel dat ze de kleine nog even binnen kunnen houden.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wacht eerst even af wat de arts gaat zeggen morgen.
Met een beetje "geluk" moet de kleine toch vrij snel gehaald worden en ben jij op zich snel weer thuis.
Met geweldige bijbaan zodat je als ouders ook niet heel veel moet bijspringenquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
18 jaar lol van en dan gaat hij studeren.
Want dan kan beeb hopelijk ook lekker snel mee naar huis ipv nog in de couveuse te moeten en zo.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Tot het einde sowieso niet.
Maar nu is echt nog te vroeg moet nog iets meer dan 3wk tot de 37 grens pas dan gaan ze het halen.
Zou het er bij een latenquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Tis wel echt een dramatische zwangerschap zeg
Dat dusquote:
En daarom is het maar goed dat je het niet vooraf weet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Volgens mij heb ik alles tegen in deze zwangerschap
Als ik dit geweten had he dan had ik niet voor mezelf ingestaan.
True.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:58 schreef oh-oh het volgende:
Aww f_r toch.
Probeer je nou niet te veel druk te maken om kamergenotes en ramen en zo, focus je lekker op jezelf en je beebje
Inderdaadquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En daarom is het maar goed dat je het niet vooraf weet.
Ach meisje toch je hebt wel pech, heel veel sterktequote:Op donderdag 5 mei 2011 20:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Aan krijsende kindjes kun je maar beter wennenquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ga off
Merk dat ik door alles nu wel moe ben en ook hoofdpijn begin te krijgen
helpt dat krijsende kind hier naast natuurlijk ook niet
Sterkte en trustenquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ga off
Merk dat ik door alles nu wel moe ben en ook hoofdpijn begin te krijgen
helpt dat krijsende kind hier naast natuurlijk ook niet
quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Geen idee, doe esquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:16 schreef Mama_Mia het volgende:
Oognip kan jij mij trouwens horen zingen vanuit jouw huis?
quote:
quote:
Dat kan Sjon niet in z'n eentje.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoooooo, dat is Sjon al hoor
![]()
Daar issie naar genoemd
hehehequote:Op donderdag 5 mei 2011 22:49 schreef oh-oh het volgende:
Nonneponbeebje, ik heb idd nog nooit zo een stomme lelijke Winnie de Poep kaart gekregen![]()
Jij bent echt de enige die daar mee weg komt![]()
Oh, en ik zag je sms net pas want mn geluid stond uit![]()
Ik hou t ff in gedachten, mn moeder zou voor leuke slippers kijken in Thailand, dus ik ga eerst ff kijken wat de buit geworden is
Kutjequote:Op donderdag 5 mei 2011 22:56 schreef Nonneke het volgende:
[..]
hehehelelijk he
![]()
ja ik zag toevallig vanmorgen de nieuwe folder liggendus dacht zal je gelijk ff smsen
spike is in luv met zn buggy, hij is meegeweest naar de Batavia werf, en heeft heerlijk liggen slapen, afentoe met zn kop op de rand![]()
iedereen vond hem ook geweldig in zn wagentjehij krijgt nu ook een blingbling halsbandje
![]()
en uiteraard cam vergeten![]()
Dan is ie wel een heeeele erge pauper.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kutje![]()
Foto's wil ik![]()
DM, Sjon kan dat hendig goed af in zn eentje
Ja, ik had t kunnen weten met die naam ookquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:59 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Dan is ie wel een heeeele erge pauper.
ja beetje jammer ist weer.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kutje![]()
Foto's wil ik![]()
DM, Sjon kan dat hendig goed af in zn eentje
Je hebt dat ding toch lopen duwenquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:05 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja beetje jammer ist weer.
maarja ik dacht nog waarom zou ik fotos willen maken van die botendus geen cam, vergeten dat de buggy mee ging
hij lag al in de auto, en ik was eerst wezen werken, dus hij is daar pas weer tevoorschijn gekomenquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je hebt dat ding toch lopen duwen
Of is het een magical fairy dust buggy?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:09 schreef Nonneke het volgende:
[..]
hij lag al in de auto, en ik was eerst wezen werken, dus hij is daar pas weer tevoorschijn gekomen
Nou vooruitquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:09 schreef Nonneke het volgende:
[..]
hij lag al in de auto, en ik was eerst wezen werken, dus hij is daar pas weer tevoorschijn gekomen
ik heb liever 450 euro dan een buggyquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Postalgold gaf mij een magische buggy. Dat was echt fantastisch!
Onthou die ff voor de nieuwe TTquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:11 schreef Nonneke het volgende:
[..]
supercalifragilisticexpialidocious it was !
morgen ist thema "moeders"quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:13 schreef oh-oh het volgende:
Non, is dr nog es een leuk thema?
Als ik die fiets ga winnen, dan beter in de zomer hea
Oh bah, moeders, nee die skip ikquote:
Keep me postedquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:20 schreef Nonneke het volgende:
[..]
misschien hebben ze volgende week betere thema's
Joh, die had je dan wel ff mee kunnen brengen van de week hequote:Op donderdag 5 mei 2011 23:37 schreef DeZwabber het volgende:
oh-oh, ik zie net dat Norwegian wood al een kleine week klaar is met downloaden
oh nee, verdorie, dan moet ik nog een keer langskomenquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Joh, die had je dan wel ff mee kunnen brengen van de week he![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh nee, verdorie, dan moet ik nog een keer langskomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |