Ik let er nooit op of ik de laatste benquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:12 schreef oh-oh het volgende:
Kut, ik was net te laat voor "stelletje domme faalneuzen"![]()
Maar jezus fuck als jullie geen nieuw topic willen maken gooi de oude dan niet vol
Ja en? Het is toch niet zo dat degene die de lapo pakt een nieuw topic moet openen, dus ik dacht jullie zoeken maar een mooie titel en ik pak de lapo, om jullie te helpenquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:14 schreef oh-oh het volgende:
Nou Oognip kwam de lapo speciaal pakken om te melden dat ze geen nieuwe wilde maken
Fijn dat jij denkt te weten hoe ik werkquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:15 schreef oh-oh het volgende:
Maar das een hele verkapte manier van aandachtvragen, doet ze wel vaker, en fuck it, het werkt
Moet je vaker doenquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:16 schreef oh-oh het volgende:
God de sneuheid ook weer.
Weet je wat?
Ik negeer het.
Dus mocht je het je afvragen, ja ik negeer je echt
Ik ga de hondjes aanlijnen en naar Sandor toequote:Op donderdag 5 mei 2011 12:18 schreef DanseMacabre het volgende:
Gezellig joh![]()
Ik ga mn spullen bij elkaar pakken en dan ga ik zo naar huis. Diaz is lekker moe
Ja, het komt nu dichtbij!quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:37 schreef Maes het volgende:
Ik heb mijn trouwschoenen aan om in te lopen(ta ta ta taaaaaaaaa)
Ze waren echt dikke vriendjes.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:37 schreef Strega het volgende:
#Wat een leuke foto's van Oscar en Diaz, ook in het andere topic!Geweldig.
F_R ga je zo toch nog even een tukje proberen.
Ze lopen goed een beetje strak nog maar ik heb nog tijd..............................quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Lopen ze lekker Maes?
Ik slaap al de halve dag en zet zo de laptop weer uit kan ik tot 15:00 slapen want dan is het medicatie tijd.
Ingquote:
Babietje mag pas komen als ik al hoog en droog Mevrouw Meneer Maes benquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:44 schreef ferrari_rood het volgende:
IK ben nog wel misselijk maar spuug een stuk minder.
En nu hopen dat ik nog zeker 4wk thuis kan blijven
Oke nou op mijn trouwdag dan (27 mei) dat is een goeie deal. Ga het beebie maar zeggen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat hoop ik maar de kans is wel aanwezig dat het er dan al is
WJ heeft geen schijn van kans tegen die foto'squote:Op donderdag 5 mei 2011 12:52 schreef DanseMacabre het volgende:
Mevrouw Meneer Maes.![]()
Ik ga de foto's van Oscar en Diaz misbruiken tegen WJ.
Ik wil ook een Peludo.
En dat loop je dan zo de hele dag door het huis te tetteren... ta taaa ta daaaaaa, ta taaa ta daaaaaaquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:37 schreef Maes het volgende:
Ik heb mijn trouwschoenen aan om in te lopen(ta ta ta taaaaaaaaa)
Kun je niet beter eerst een leuke boerderij kopenquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:52 schreef DanseMacabre het volgende:
Mevrouw Meneer Maes.![]()
Ik ga de foto's van Oscar en Diaz misbruiken tegen WJ.
Ik wil ook een Peludo.
Voor die tijd hebben we vast wel de loterij gewonnen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En dat loop je dan zo de hele dag door het huis te tetteren... ta taaa ta daaaaaa, ta taaa ta daaaaaa
[..]
Kun je niet beter eerst een leuke boerderij kopen
Dan heb je ruimte voor de hele dierentuin die jij wel zou willen.
Het zijn wel heel erg schattige foto's
quote:Campbell 05 mei om 13:15 Rapporteren
Ik heb verzonden de kangoeroe kawt voor Oscar. Ik hoop dat hij vindt ze lekker.
Nick
Wat is het toch een lieverdquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:09 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip vond het wel prima, hij blies een keer tegen Diaz en die liet 'm voor de rest ook wel met rust.
Hij verstopte zich niet eens en ging naar de slapende honden kijken.
Stomme bus.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:39 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik zal straks eens mijn foto's gaan uitzoeken!
Die stomme bus kwam niet, dus ben ik maar naar het station gelopen, was ook niet zo verNet de trein gehaald en thuuiis. Is ook maar een klein stukje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |